BMW serii 3 Limuzyna hybryda plug-in

SHOP THE LOOK

330e Limuzyna

BMW 3 Series Phev Sedan G20

THE NEW

3

NOWE BMW SERII 3 LIMUZYNA
PLUG-IN HYBRID.

330e Sedan[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,8; emisja CO₂ , cykl mieszany WLTP w g/km: 25–19; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 85–101

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

RADOŚĆ Z JAZDY.

Nowe BMW 330e Plug-in Hybrid łączy dynamikę jazdy z innowacyjną technologią hybrydową. Również pod względem designu przyciąga wzrok i osiąga nowe cele. W nadwoziu dominują eleganckie linie, a nowoczesne wnętrze zapewnia jeszcze wyższy komfort jazdy. Intuicyjnie obsługiwane rozwiązania technologiczne oraz inteligentne systemy wspomagania kierowcy ułatwiają jazdę. Odkryj wszystkie warianty nowego BMW 330e Plug-in Hybrid, opcje wyposażenia oraz dane techniczne, a także liczne warianty finansowania.

DANE TECHNICZNE

WARIANTY.

        330e Sedan
        330e Sedan

        Moc[3][4][5]

        215 kW (292 KM)

        0–100 km/h

        5.9 s

        Prędkość maksymalna

        230 km/h

        Zasięg elektr. (do)[1]

        85–101 km

        330e Sedan[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 25–19; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 85–101

        [1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

        [2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

        [3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

        [4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

        [5] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa).

        NOWE BMW SERII 3 LIMUZYNA PLUG-IN HYBRID.

          InfoI content placeholder

          ZASIĘG I ŁADOWANIE

          OPCJE ŁADOWANIA. PROSTE I WYGODNE.

          STYLISTYKA

          STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

          STYLISTYKA WNĘTRZA.

          TECHNOLOGIE

          INTELIGENTNE WSPARCIE.

          SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I ŁĄCZNOŚĆ.

          Zawsze na właściwym torze jazdy i w odpowiedniej odległości.

          System asystujący kierowcy Professional do prędkości 210 km/h bezpiecznie utrzymuje tor jazdy oraz odstęp. Jest to szczególnie przydatne w powolnym ruchu drogowym. W razie potrzeby BMW hamuje aż do zatrzymania i samodzielnie rusza ponownie.

          Jazda do tyłu z ułatwieniem.

          Asystent cofania wspomaga kierowcę podczas manewrowania, np. na ciasnych wjazdach. Rejestruje do 50 m drogi przebytej do przodu. Na życzenie kierowcy, BMW samodzielnie pokonuje tę trasę z powrotem.

          Kluczyk do samochodu może zostać w domu.

          Kompatybilne urządzenia mobilne stają się cyfrowym kluczykiem BMW Digital Key. BMW można odblokować i uruchomić za pomocą smartfona lub smartwatcha. Cyfrowy kluczyk można udostępnić nawet pięciu osobom.

          Więcej informacji w skrócie.

          Wyświetlacz Head-Up BMW wyświetla wskazówki dotyczące nawigacji i jazdy bezpośrednio w polu widzenia kierowcy. Funkcja Augmented View pokazuje na obrazie wideo na żywo na wyświetlaczu kontrolnym lub tablicy rozdzielczej informacje dotyczące prowadzenia do celu.

          DYNAMIKA JAZDY

          POŁĄCZENIE RADOŚCI Z JAZDY I KOMFORTU.

          Usługi finansowe BMW do BMW serii 3 Limuzyna hybryda plug-in

          LEASING I FINANSOWANIE

          TWOJE NOWE BMW SERII 3 PLUG-IN HYBRID.

          Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.


          All in. Simply smart. BMW Financial Services.

          DORADZTWO I USŁUGI

          PROACTIVE CARE W NOWYM BMW SERII 3 PLUG-IN HYBRID.

          Serwis – dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz.

          Zawsze o krok dalej. Czy to zbliżający się przegląd, czy zużyte opony: skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim wyprzedzeniem. Możesz bezpośrednio umówić termin poprzez komunikat w aplikacji My BMW. Aby spokojnie jechać dalej.

          NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE NOWEGO BMW SERII 3 PLUG-IN HYBRID.

          Zużycie paliwa i emisja CO₂.


          330e Sedan[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 25–19; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 85–101

          [1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

          [2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

          [3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

          [4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej. 

          [5] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa).

          [6] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania. Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku pojazdów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98. 

          Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

          Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych podano w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO₂ i zużyciu energii elektrycznej nowych samochodów osobowych”, dostępnym bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży, w spółce Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth Hirth Str. 1, 73760 Ostfildern Scharnhausen, oraz na stronie https://www.dat.de/co2/

          Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

           

          Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.