330e Sedan[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,8; emisja CO₂ , cykl mieszany WLTP w g/km: 25–19; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 85–101
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
RADOŚĆ Z JAZDY.
Nowe BMW 330e Plug-in Hybrid łączy dynamikę jazdy z innowacyjną technologią hybrydową. Również pod względem designu przyciąga wzrok i osiąga nowe cele. W nadwoziu dominują eleganckie linie, a nowoczesne wnętrze zapewnia jeszcze wyższy komfort jazdy. Intuicyjnie obsługiwane rozwiązania technologiczne oraz inteligentne systemy wspomagania kierowcy ułatwiają jazdę. Odkryj wszystkie warianty nowego BMW 330e Plug-in Hybrid, opcje wyposażenia oraz dane techniczne, a także liczne warianty finansowania.
DANE TECHNICZNE
WARIANTY.
Moc[3][4][5] | 215 kW (292 KM) |
---|---|
0–100 km/h | 5.9 s |
Prędkość maksymalna | 230 km/h |
Zasięg elektr. (do)[1] | 85–101 km |
330e Sedan[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 25–19; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 85–101
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
[3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[5] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa).
NOWE BMW SERII 3 LIMUZYNA PLUG-IN HYBRID.
ZASIĘG I ŁADOWANIE
OPCJE ŁADOWANIA. PROSTE I WYGODNE.
STYLISTYKA
STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.
STYLISTYKA WNĘTRZA.
TECHNOLOGIE
INTELIGENTNE WSPARCIE.
SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I ŁĄCZNOŚĆ.
DYNAMIKA JAZDY
POŁĄCZENIE RADOŚCI Z JAZDY I KOMFORTU.
LEASING I FINANSOWANIE
TWOJE NOWE BMW SERII 3 PLUG-IN HYBRID.
Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services.
DORADZTWO I USŁUGI
PROACTIVE CARE W NOWYM BMW SERII 3 PLUG-IN HYBRID.
Serwis – dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz.
Zawsze o krok dalej. Czy to zbliżający się przegląd, czy zużyte opony: skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim wyprzedzeniem. Możesz bezpośrednio umówić termin poprzez komunikat w aplikacji My BMW. Aby spokojnie jechać dalej.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE NOWEGO BMW SERII 3 PLUG-IN HYBRID.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
330e Sedan[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 25–19; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km: 85–101
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
[3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[5] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa).
[6] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania. Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku pojazdów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO₂ nowych samochodów osobowych podano w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO₂ i zużyciu energii elektrycznej nowych samochodów osobowych”, dostępnym bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży, w spółce Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth Hirth Str. 1, 73760 Ostfildern Scharnhausen, oraz na stronie https://www.dat.de/co2/.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.
Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.