Strona internetowa nie jest obecnie w pełni dostępna.

Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

BMW serii 3 Touring hybryda plug-in
50 years 3 series

THE

3

BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.
TERAZ DOSTĘPNE W BMW LEASING 103%*.

BMW 330e xDrive Touring[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 3,1–3; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 71–67; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,2–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88–91

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji, wyposażenia dodatkowego i zastanej temperatury.

[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

RADOŚĆ Z JAZDY.

BMW 330e xDrive Touring Plug-in Hybrid łączy elastyczny napęd hybrydowy z przestronnym wnętrzem touringa. Pojazd osiąga zasięg elektryczny wynoszący 88–91 km[1] (WLTP). Aerodynamiczny design podkreśla sportową stronę BMW z kolei wewnątrz, dzięki przestronnemu bagażnikowi, znajdzie się dostateczna ilość miejsca na miarę każdej przygody. Inteligentne systemy wspomagania kierowcy sprawiają, że jazda staje się bezpieczniejsza, a nowoczesne wyposażenie gwarantuje wygodę również na długich trasach. Poznaj wszystkie warianty modelu BMW Serii 3 Touring Plug-in Hybrid, jego opcje wyposażenia i dane techniczne, jak również liczne możliwości leasingu i finansowania.

DANE TECHNICZNE

WARIANTY.

TWOJE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

InfoI content placeholder

ZASIĘG I ŁADOWANIE

OPCJE ŁADOWANIA. PROSTE I WYGODNE.

STYLISTYKA

STYLISTYKA WNĘTRZA.

Bagażnik w BMW serii 3 Touring hybryda plug-in

DOSTATECZNIE DUŻO MIEJSCA NA TWOJE PLANY.

Dzięki pojemności bagażnika wynoszącej 410–1 420 litrów zachowujesz elastyczność na co dzień i w podróżach. W ten sposób pojazd oferuje dostatecznie dużo miejsca na każde zakupy i każdy bagaż. Aby zyskać jeszcze więcej miejsca do przechowywania, wystarczy złożyć oparcia tylnej kanapy.

STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

TECHNOLOGIE

INTELIGENTNE WSPARCIE.

SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I ŁĄCZNOŚĆ.

Zawsze na właściwym torze jazdy i w odpowiedniej odległości.

System asystujący kierowcy Professional do prędkości 210 km/h bezpiecznie utrzymuje tor jazdy oraz odstęp. Jest to szczególnie przydatne w powolnym ruchu drogowym. W razie potrzeby BMW hamuje aż do zatrzymania i samodzielnie rusza ponownie.

Kluczyk do samochodu może zostać w domu.

Kompatybilne urządzenia mobilne stają się cyfrowym kluczykiem BMW Digital Key. BMW można odblokować i uruchomić za pomocą smartfona lub smartwatcha. Cyfrowy kluczyk można udostępnić nawet pięciu osobom.

DYNAMIKA JAZDY

POŁĄCZENIE RADOŚCI Z JAZDY I KOMFORTU.

Usługi finansowe BMW do BMW serii 3 Touring hybryda plug-in

LEASING I FINANSOWANIE

TWOJE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.

 

All in. Simply smart. BMW Financial Services

DORADZTWO I USŁUGI

PROACTIVE CARE W BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

Serwis – dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz.

Zawsze o krok dalej. Czy to zbliżający się przegląd, czy zużyte opony: skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim wyprzedzeniem. Możesz bezpośrednio umówić termin poprzez komunikat w aplikacji My BMW. Aby spokojnie jechać dalej.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

Informacje o finansowaniu.

*Prezentowana kalkulacja dotyczy leasingu pojazdu BMW serii 3 Touring w ramach usługi BMW Leasing 103% oferowanej przez BMW Financial Services Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i jest kierowana do przedsiębiorców. Koszt leasingu odpowiada całkowitej sumie opłat 103% ceny pojazdu przy następujących parametrach: opłata wstępna 15%, okres leasingu 36 miesięcy oraz kwota wykupu 1%. Kalkulacja została przygotowana w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M, uwzględnia cenę pojazdu oraz aktualnie obowiązujące stopy procentowe. W przypadku zmiany ceny pojazdu lub zmiany stóp procentowych kalkulacja może ulec zmianie. Kalkulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter jedynie informacyjny. Zawarcie umowy uzależnione jest od pozytywnego wyniku weryfikacji prawnofinansowej klienta oraz ubezpieczenia pojazdu w pierwszym roku użytkowania w ramach oferty BMW Financial Services Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegóły oferty są dostępne u Dealerów BMW lub na bmw.pl.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

BMW 330e xDrive Touring[1][2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 3,1–3; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 71–67; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,2–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88–91

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji, wyposażenia dodatkowego i zastanej temperatury.

[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

[3] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

[4] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

[5] Składa się z napędu spalinowego 135 kW oraz napędu elektrycznego 80 kW. Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.

[6] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.

Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
 

Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.