BMW serii 3 Touring hybryda plug-in

330e xDrive Touring

SHOP THE LOOK

330e xDrive Touring

BMW 3 Series Phev G21

THE NEW

3

NOWE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

330e xDrive Touring[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1 - 1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 24 - 23; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5 - 22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88 - 91

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji, wyposażenia dodatkowego i zastanej temperatury.

[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

[3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.

RADOŚĆ Z JAZDY.

Nowe 330e xDrive Touring Plug-in Hybrid łączy elastyczny napęd hybrydowy z przestronnym wnętrzem touringa. Pojazd osiąga zasięg elektryczny wynoszący 88 - 91 km[1][3] (WLTP). Aerodynamiczny design podkreśla sportową stronę BMW z kolei wewnątrz, dzięki przestronnemu bagażnikowi, znajdzie się dostateczna ilość miejsca na miarę każdej przygody. Inteligentne systemy wspomagania kierowcy sprawiają, że jazda staje się bezpieczniejsza, a nowoczesne wyposażenie gwarantuje wygodę również na długich trasach. Poznaj wszystkie warianty modelu nowego BMW Serii 3 Touring Plug-in Hybrid, jego opcje wyposażenia i dane techniczne, jak również liczne możliwości leasingu i finansowania.

DANE TECHNICZNE

WARIANTY.

      330e xDrive Touring
      330e xDrive Touring

      Moc[3][4][5][6]

      215 kW (292 KM)

      0–100 km/h[3]

      6 s

      Prędkość maksymalna[3]

      225 km/h

      Zasięg elektr. (do)[1][3]

      88 - 91 km

      330e xDrive Touring[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1 - 1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 24 - 23; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5 - 22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88 - 91

      [1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

      [2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

      [3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.

      [4] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

      [5] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

      [6] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa).

      TWOJE NOWE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

        InfoI content placeholder

        ZASIĘG I ŁADOWANIE

        OPCJE ŁADOWANIA. PROSTE I WYGODNE.

        STYLISTYKA

        STYLISTYKA WNĘTRZA.

        Bagażnik w BMW serii 3 Touring hybryda plug-in

        DOSTATECZNIE DUŻO MIEJSCA NA TWOJE PLANY.

        Dzięki pojemności bagażnika wynoszącej 410 - 1420[3] litrów zachowujesz elastyczność na co dzień i w podróżach. W ten sposób pojazd oferuje dostatecznie dużo miejsca na każde zakupy i każdy bagaż. Aby zyskać jeszcze więcej miejsca do przechowywania, wystarczy złożyć oparcia tylnej kanapy.

        STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

        TECHNOLOGIE

        INTELIGENTNE WSPARCIE.

        SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I ŁĄCZNOŚĆ.

        Zawsze na właściwym torze jazdy i w odpowiedniej odległości.

        System asystujący kierowcy Professional do prędkości 210 km/h bezpiecznie utrzymuje tor jazdy oraz odstęp. Jest to szczególnie przydatne w powolnym ruchu drogowym. W razie potrzeby BMW hamuje aż do zatrzymania i samodzielnie rusza ponownie.

        Jazda do tyłu z ułatwieniem.

        Asystent cofania wspomaga kierowcę podczas manewrowania, np. na ciasnych wjazdach. Rejestruje do 50 m drogi przebytej do przodu. Na życzenie kierowcy, BMW samodzielnie pokonuje tę trasę z powrotem.

        Kluczyk do samochodu może zostać w domu.

        Jego funkcję przejmie Twój smartfon jako BMW Digital Key. Aby wsiąść do samochodu, wystarczy przytrzymać go przy klamce. W celu uruchomienia BMW umieść smartfon na przeznaczonej do tego półce.

        Więcej informacji w skrócie.

        Wyświetlacz Head-Up BMW wyświetla wskazówki dotyczące nawigacji i jazdy bezpośrednio w polu widzenia kierowcy. Funkcja Augmented View pokazuje na żywo informacje dotyczące prowadzenia do celu na wyświetlaczu kontrolnym lub na zestawie wskaźników.

        DYNAMIKA JAZDY

        POŁĄCZENIE RADOŚCI Z JAZDY I KOMFORTU.

        Usługi finansowe BMW do BMW serii 3 Touring hybryda plug-in

        LEASING I FINANSOWANIE

        TWOJE NOWE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

        Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.

         

        All in. Simply smart. BMW Financial Services

        DORADZTWO I USŁUGI

        PROACTIVE CARE W NOWYM BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

        Serwis – dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz.

        Zawsze o krok dalej. Czy to zbliżający się przegląd, czy zużyte opony: skontaktujemy się z Tobą z odpowiednim wyprzedzeniem. Możesz bezpośrednio umówić termin poprzez komunikat w aplikacji My BMW. Aby spokojnie jechać dalej.

        NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.

        Zużycie paliwa i emisja CO₂.

        330e xDrive Touring[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1 - 1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 24 - 23; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,5 - 22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 88 - 91

        [1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji, wyposażenia dodatkowego i zastanej temperatury.

        [2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

        [3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.

        [4] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

        [5] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

        [6] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa).

        [7] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.

        Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

        Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

        Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
         

        Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.