Dane techniczne BMW serii 7 Limuzyna.
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
335 (455) |
|
Moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
335 (455) / 125 (170) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,5 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
205 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
20,3–19,1 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
574–612 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
101,7 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
168 - 189 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
10:45 / 5:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 595 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 130 |
|
Ładowność w kg |
610 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
400 (544) |
|
Moment obrotowy w Nm |
745 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
400 (544) / 135 (184) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
745 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,7 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
240 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
19,6–18,5 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
589–624 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
101,7 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
151 - 186 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
10:45 / 5:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 715 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 250 |
|
Ładowność w kg |
610 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 000 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
485 (659) |
|
Moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
485 (659) / 135 (184) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,7 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
250 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
23,7–20,8 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
490–559 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
101,7 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
144 - 170 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
10:45 / 5:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 770 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 250 |
|
Ładowność w kg |
555 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 |
| 8 , 9 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) |
360 (489) 10 |
|
Moment obrotowy w Nm |
700 10 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
230 (313) / 5 000 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
450 / 1 750 - 4 700 |
| 9 , 11 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
145 (197) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
280 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,8 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 |
3,7–3,3 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 |
83–74 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 |
17,5–16,7 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
77–80 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
74 / 3 750 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
17,6 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:00 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 455 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 120 |
|
Ładowność w kg |
740 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 000 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
525 |
|
Pojemność zbiornika w l |
65 |
| 8 , 9 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) |
420 (571) 10 |
|
Moment obrotowy w Nm |
800 10 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
280 (381) / 5 200 - 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
520 / 1 850 - 5 000 |
| 9 , 11 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
145 (197) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
280 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,3 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 |
4,1–3,4 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 |
93–77 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 |
17,2–16,3 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
72–80 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
72 / 3 750 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
17,6 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:00 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 525 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 130 |
|
Ładowność w kg |
680 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 000 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
525 |
|
Pojemność zbiornika w l |
65 |
| 8 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
220 (299) 13 |
|
Moment obrotowy w Nm |
670 13 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 8 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
210 (286) / 4 000 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
650 / 1 500 - 2 500 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
13 (18) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
200 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,8 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 8 , 2 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,8–6,1 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
178–160 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
74 / 3 000 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 255 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 895 |
|
Ładowność w kg |
715 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 100 / 85 |
|
Pojemność bagażnika w l |
540 |
|
Pojemność zbiornika w l |
74 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW 740d xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 6,8–6,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 178–160