Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
PRZEGLĄD MODELI BMW X.





















BMW iX1
BMW X5 M

HISTORIA BMW X W SKRÓCIE.
Seria BMW X charakteryzuje się determinacją i pragnieniem wyróżnienia się spośród innych – poprzez indywidualne samochody, które mają typowe geny X: sportowy, solidny wygląd, wydajność, bezkompromisowość. A wszystko to przy dynamice jazdy i zwinności, które zawsze wyróżniały BMW.
HISTORIA BMW X W SKRÓCIE.
Seria BMW X charakteryzuje się determinacją i pragnieniem wyróżnienia się spośród innych – poprzez indywidualne samochody, które mają typowe geny X: sportowy, solidny wygląd, wydajność, bezkompromisowość. A wszystko to przy dynamice jazdy i zwinności, które zawsze wyróżniały BMW.
BMW X1.
W mieście, w górach czy na plaży – BMW X1 wszędzie czuje się jak ryba w wodzie i w każdej sytuacji jest towarzyszem pełnym sportowego charakteru i niezależności. Świadczy o tym choćby fakt, że ten kompaktowy SUV był w roku 2018 najlepiej sprzedającym się BMW na świecie.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW E84)
Wraz z wejściem na rynek w 2009 r. BMW X1 przejmuje rolę lidera segmentu kompaktowych SUV-ów klasy premium. Samochód charakteryzuje się solidną wszechstronnością – sportowa konfiguracja zapewnia mu dynamikę i zwinność w każdej sytuacji. Inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive daje mu przy tym wyśmienitą trakcję i dynamikę jazdy, płynnie rozdzielając moc na przednią i tylną oś. Dzięki temu masz zawsze gwarantowaną radość z jazdy. Stylistyka fascynuje sportowym i atletycznym wyglądem, a wysokiej jakości wnętrze uwodzi kolorystycznie dopasowanymi listwami ozdobnymi i wstawkami ze stali szlachetnej.
X1 oferuje klasyczne zalety BMW, takie jak dynamika, zwinność i suwerenność, w kompaktowym SUV-ie.
Okres produkcji 2009 – 2015
Silniki: 2,0 – 3,0 l (85 – 225 kW, 116 – 306 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4454 mm / 1798 mm / 1545 mm
DRUGA GENERACJA.

(BMW F48)
Dzięki wznoszącym się ku tyłowi przetłoczeniom i opadającej linii dachu BMW X1 drugiej generacji (F48) ma bardziej dynamiczny i sportowy wygląd niż jego poprzednik. Druga generacja wyróżnia się innowacyjnymi technologiami, takimi jak wyświetlacz Head Up czy opcjonalne reflektory diodowe z funkcją świateł adaptacyjnych. Nowa gama turbodoładowanych silników wysokoprężnych i benzynowych zapewnia wyjątkowe połączenie wydajności i sportowego charakteru. Od marca 2020 roku BMW X1 dostępne jest również jako hybryda plug-in. Oprócz zwinnego napędu BMW xDrive samochód jest teraz dostępny również z napędem na przednie koła.
Modernizacja w 2019 roku nadaje mu jeszcze bardziej zdecydowany wygląd, zwłaszcza dzięki znacznie większej atrapie chłodnicy i szerszym wlotom powietrza po bokach pasa przedniego.
Okres produkcji 2015 – teraz
Silniki: 1,5 – 2,0 l (85 – 170 kW, 116 – 231 KM), 3- i 4-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4439 – 4447 mm / 1821 mm / 1582–1612 mm
BMW X2.
Połączenie coupé i SUV-a jest jedyne w swoim rodzaju. BMW X2 inspiruje sportowym, wyrazistym charakterem i zwinnością. Wysokiej jakości wnętrze i wiele przemyślanych rozwiązań technicznych podkreślają stylowy wygląd.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW F39)
Zaprezentowany po raz pierwszy w 2016 roku jako samochód koncepcyjny bazujący na modelu X1 inspiruje ekspresyjnym designem i niezwykłymi rozwiązaniami technicznymi. Niemal kwadratowo wycięte nadkola, przetłoczenia i progi oraz płaska linia dachu tworzą niezwykle ekstrawertyczny wygląd. Atrapa chłodnicy rozszerzająca się ku dołowi oraz wloty powietrza harmonijnie komponują się z przodem i sygnalizują pewność siebie. Nowoczesne silniki turbo w połączeniu ze skrzyniami Steptronic zapewniają żwawą jazdę w każdej sytuacji. Opcjonalny napęd na wszystkie koła BMW xDrive sprawia, że SUV coupé doskonale czuje się także poza miastem. Typowa dla BMW dynamika zapewnia radość z jazdy na każdej nawierzchni. Logo BMW na słupku C nawiązuje do legendarnych modeli BMW, takich jak 2000 CS i 3.0 CSL.
Okres produkcji 2018 – teraz
Silniki: 1,5 – 2,0 l (100 – 170 kW, 136 – 231 KM), 3- i 4-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4360 mm / 1824 mm / 1512–1526 mm
BMW X3.
SUV, który równie dobrze czuje się w terenie, w mieście i na autostradzie: BMW X3 od 2003 r. pokazuje, że sposób, w jaki docierasz do swojego celu, ma znaczenie. Decydującą rolę odgrywa tu dynamika jazdy i wysokiej jakości wnętrze dopracowane w najmniejszych szczegółach.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW E83)
BMW X3 zostaje zaprezentowane na 60. targach IAA w 2003 roku – i jest niemal bezkonkurencyjne. Nowością jest nie tylko inteligentny napęd na wszystkie koła BMX xDrive, który debiutuje w tym modelu i umożliwia płynny rozdział napędu na przednią i tylną oś, ale też odważny i atletyczny design z wyrazistym przodem ze światłami bi-ksenonowymi. Mają one charakterystyczne pierścienie świateł postojowych dające samochodom BMW z tego okresu rozpoznawalność już z daleka – także w ciemności.
W 2006 roku model przechodzi modernizację, w ramach której otrzymuje nową atrapę chłodnicy, nowy pas przedni i nowe lampy tylne. Zmodernizowana została również większość silników – mają teraz znacznie większą mocą przy wyższej sprawności.
Okres produkcji 2003 – 2010
Silniki: 2,0 – 3,0 l (105 – 210 kW, 143 23 – 286 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4565 mm / 1853 mm / 1674 mm
DRUGA GENERACJA.

(BMW F25)
Po sześciu latach sukcesów nadchodzi całkowicie nowy następca modelu. Niezależny, pewny siebie SUV wyposażony jest w całą gamę innowacji. Na przykład elektronicznie regulowane amortyzatory, które aktywnie dostosowują się do nawierzchni drogi. Albo system kontroli dynamiki jazdy, który dostosowuje regulację amortyzatorów do preferencji kierowcy. Wpływa również na reakcję silnika, dynamikę zmiany biegów oraz czułości układu kierowniczego i ESP. Cała gama systemów wspomagających kierowcę, takich jak asystent utrzymania pasa ruchu czy wyświetlacz Head-Up, zapewnia zupełnie nowe wrażenia z jazdy bez konieczności rezygnacji z typowych zalet BMW.
Modernizacja modelu w roku 2014 wprowadza nowy kształt reflektorów i kierunkowskazy w lusterkach zewnętrznych. Wnętrze oferuje więcej chromu, kierownicę skórzaną w standardzie i znacznie więcej opcji personalizacji BMW X3.
Okres produkcji 2010 – 2017
Silniki: 2,0 – 3,0 l (105 – 230 kW, 143 – 313 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4648 mm / 1881 mm / 1661 mm
TRZECIA GENERACJA.

(BMW G01)
Od roku 2017 dostępna jest trzecia generacja SUV-a. Mimo nieco większych wymiarów konstruktorom udało się znacznie obniżyć masę, co wpływa korzystnie na zwinność. Reflektory, atrapa chłodnicy i lampy tylne podkreślają szerokość samochodu z tyłu i z przodu. W połączeniu z szerszą w porównaniu z poprzednikiem atrapą chłodnicy i wlotami powietrza BMW X3 emanuje sportową pewnością siebie. Muskularny wygląd zewnętrzny wskazuje na moc, która tylko czeka, by ją wykorzystać. W nowoczesnym, animowanym kokpicie z obsługą za pomocą gestów korzystanie z systemów wspomagających kierowcę to czysta przyjemność. Spełniają one standard premium – samochód może na przykład samodzielnie wyprzedzać. Sportowe zestrojenie układu jezdnego, skrzyni biegów i silnika zapewnia radość z jazdy w każdej sytuacji. X3 oferowane jest oczywiście z inteligentnym napędem na wszystkie koła BMW xDrive. Samochód doskonale sprawdza się więc zarówno w mieście, jak i poza nim i na łonie natury.
Okres produkcji 2017 – teraz
Silniki: 2,0 – 3,0 l (110 – 210 kW, 150 23 – 286 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4708 – 4734 mm / 1891 – 1897 mm / 1667 – 1676 mm
BMW X4.
Geny X połączone w z sylwetką coupé – BMW X4 w urzekający sposób łączy estetykę i moc. Silniki o pojemności do trzech litrów zapewniają to, co zapowiada wygląd zewnętrzny pojazdu.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW F26)
W 2014 r. BMW prezentuje SUV-a coupé również w klasie średniej. Samochód bazujący technicznie na BMW X3 wyróżnia zaokrąglona linia dachu, która wraz z podwójnymi przetłoczeniami z boku podkreśla sportowy wygląd pojazdu. Przód i tył podkreślają jego szerokość: płaska atrapa chłodnicy oraz szerokie reflektory i lampy tylne tworzą odpowiednie akcenty.
Szeroka gama wydajnych i mocnych silników zapewnia BMW X4 zwinne i dynamiczne zachowanie w każdej sytuacji. Standardowy napęd na wszystkie koła umożliwia wyjątkową dynamikę jazdy niezależnie od nawierzchni.
Okres produkcji 2014 – 2018
Silniki: 2,0 – 3,0 l (135 – 225 kW, 184 – 306 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4671 mm / 1881 mm / 1624 mm
DRUGA GENERACJA.

(BMW G02)
Druga generacja jeszcze bardziej uwidacznia sportową elegancję BMW X4. Masywne nadkola i szeroki rozstaw kół w połączeniu z linią dachu w stylu coupé podkreślają typowe cechy modelu X: moc, suwerenność i sportowy charakter. Płaskie lampy tylne w technologii diodowej wizualnie poszerzają tył, podobnie jak linia wznosząca się nad tylnymi błotnikami. Z przodu dominują atrapa chłodnicy i płaskie reflektory diodowe, dzięki którym SUV coupé zyskuje atletyczną, dynamiczną prezencję.
Inteligentny napęd na wszystkie koła BMW xDrive, który jest standardowym wyposażeniem wszystkich modeli BMW X4, w połączeniu z 8-stopniową skrzynią automatyczną zapewnia niezrównaną dynamikę jazdy. Wnętrze samochodu zachwyca teraz większymi ekranami dotykowymi, obsługą za pomocą gestów i nowoczesnymi systemami wspomagającymi kierowcę.
Okres produkcji 2018 – teraz
Silniki: 2,0 – 3,0 l (135 – 210 kW, 184 – 286 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4733 – 4758 mm / 1918 – 1938 mm / 1618 – 1621 mm
BMW X5.
Wraz z terenowym modelem X5, BMW dokonało w 1999 r. przełomu w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu. Od samego początku ten SUV śmiało łączy w sobie szlachetność, elegancję i sportowy charakter – i od tego czasu prezentuje się jak lider w tym segmencie.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW E53)
Pod koniec 1999 r. BMW wprowadza na rynek rewolucyjną nowość: swój pierwszy samochód terenowy. „Sports Utility Vehicle” (SUV) z seryjnym napędem na wszystkie koła łączy ekskluzywność ze sportowym charakterem i komfortem. To SUV klasy premium o typowej dla BMW zwinności, również dzięki doskonałej konfiguracji układu jezdnego i mocnym silnikom sześcio- i ośmiocylindrowym.
Modernizacja z 2003 roku przynosi nie tylko znacznie bardziej wyrazisty wygląd dzięki nowej atrapie chłodnicy, ale także istotne ulepszenia techniczne w postaci nowego napędu BMW xDrive. Znacząco poprawiona trakcja i szybsza reakcja przynoszą wyraźne korzyści w zakresie prowadzenia i dynamiki. Od 2004 r. BMW X5 4.8 jest najmocniejszą dostępną wersją z silnikiem ośmiocylindrowym – charakteryzuje się pojemnością 4,8 l i mocą 265 kW (360 KM). Wyprodukowano ponad 500 tysięcy egzemplarzy modelu E53.
Okres produkcji 1999 – 2006
Silniki: 3,0 – 4,8 l (135 – 265 kW, 184 – 360 KM), 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4667 mm / 1872 – 1925 mm / 1707 – 1715 mm
DRUGA GENERACJA.

(BMW E70)
W 2006 roku BMW pokazuje, jak można jeszcze bardziej udoskonalić udaną koncepcję. Następca BMW X5 oferuje innowacje techniczne, takie jak Adaptive Drive ze stabilizacją przechyłów bocznych i aktywną regulacją amortyzatorów. Dzięki zmienionej stylistyce – m.in. nadkoli – samochód prezentuje się bardziej sportowo i zwinnie. Reflektory mają zintegrowane światła mijania i postojowe w kształcie pierścieni, dzięki którym samochód jest natychmiast rozpoznawalny jako BMW, również po zmierzchu i w nocy. Opcjonalny trzeci rząd siedzeń umożliwiają w razie potrzeby przewóz nawet sześciu pasażerów.
W ramach modernizacji modelu w 2010 r. X5 otrzymuje reflektory diodowe oraz całkowicie odświeżoną gamę silników. Systemy wspomagające kierowcę obejmują teraz wskazanie ograniczeń prędkości, aktywny regulator prędkości i funkcję Sideview: kamery umieszczone po bokach pojazdu zapewniające jeszcze lepszy widok.
Okres produkcji 2006 – 2013
Silniki: 3,0 – 4,8 l (173 – 300 kW, 235 – 408 KM), 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4854 mm / 1933 mm / 1739 mm
Silniki: 3,0 – 4,8 l (135 – 265 kW, 184 – 360 KM), 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4667 mm / 1872 – 1925 mm / 1707 – 1715 mm
TRZECIA GENERACJA.

(BMW F15)
Trzecia generacja tego odnoszącego sukcesy SUV-a natychmiast przyciągają wzrok udoskonaloną aerodynamiką. Specjalny system wlotów powietrza w pasie przednim oraz skrzela za przednimi kołami zmniejszają zawirowania powietrza w przednich nadkolach. Nie tylko zmniejsza to opór powietrza, ale także dodaje BMW X5 sportowego charakteru. Harmonijne proporcje emanują wyrafinowaniem, suwerennością i zwinnością.
Elegancję wnętrza podkreśla oświetlenie ambientowe oraz zastosowanie starannie wykonanych, wysokogatunkowych materiałów, takich jak skóra z podwójnym stebnowaniem. Nowy kontroler iDrive Touch z dotykową powierzchnią sprawia, że sterowanie rozbudowanymi systemami wspomagającymi kierowcę jest prawdziwą przyjemnością. Należy do nich regulator prędkości z asystentem jazdy w korku czy reflektor diodowy, który oświetla ludzi i zwierzęta w nocy, wyróżniając je w ciemności w systemie Night Vision.
Okres produkcji 2013 – 2018
Silniki: 2,0 – 4,4 l (160 – 330 kW, 218 – 450 KM), 4- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4880 – 4886 mm / 1938 – 1985 mm / 1717 – 1762 mm
CZWARTA GENERACJA.

(BMW G05)
Znacznie większe wymiary zewnętrzne i jednoczęściowa atrapa chłodnicy o imponującej wielkości dają BMW X5 po raz kolejny jeszcze większą niezależność i prezencję. Reflektory diodowe nie sięgają już aż do atrapy chłodnicy, a opcjonalnie oferowane są światła laserowe. W pełni cyfrowy Live Cockpit Professional nie ma klasycznych zegarów prędkościomierza i obrotomierza, dzięki czemu wskazania można dostosować do własnych potrzeb. System reaguje na gesty i polecenia głosowe. Systemy wspomagające kierowcę wspierają go w niebezpiecznych sytuacjach, np. podczas hamowania.
Do jazdy w terenie BMW X5 ma w pakiecie Offroad cztery tryby jazdy do różnych rodzajów terenu, co zapewnia optymalne wrażenia z jazdy w każdej sytuacji. Wydajne, żwawe silniki i regulowany układ jezdny zapewniają zwinność i dynamikę.
Okres produkcji 2018 – teraz
Silniki: 2,0 – 4,4 l (170 – 340 kW, 231 – 462 KM), 4-, 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4922 – 4938 mm / 2004 – 2015 mm / 1745 – 1747 mm
BMW X6.
Nonkonformizm i osiągi w samochodzie, którego wnętrze zachwyca wyjątkową elegancją i luksusem: oto BMW X6, pierwszy SUV coupé marki BMW. Jego stylistyka wyraża potężną dynamikę jazdy, która nie boi się żadnych porównań.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW E71)
W 2008 roku na drogach pojawia się samochód, który wymyka się klasyfikacji: czy to coupé? Czy SUV? Ani jedno, ani drugie, choć łączy w sobie najlepsze cechy obu klas pojazdów. To samochód dla indywidualistów, którzy cenią sobie osiągi pod każdym względem: dzięki 6- i 8-cylindrowym silnikom BMW X6 dysponuje dużą mocą optymalnie przenoszoną na drogę przez układ Dynamic Performance Control. Układ DPC w połączeniu z inteligentnym napędem na wszystkie koła xDrive zwiększa precyzję kierowania, stabilność toru jazdy i przyczepność, ponieważ moment obrotowy może być teraz zawsze indywidualnie rozdzielany na każde koło.
Sylwetka coupé w widoku bocznym zapewnia płaski wygląd, a płaskie reflektory wraz z atrapą chłodnicy wizualnie poszerzają przód: BMW X6 to prawdziwy mocarz także pod względem stylistyki, pojazd nieporównywalny z żadnym innym.
W 2012 roku wygląd zewnętrzny zostaje subtelnie odświeżony w ramach modernizacji modelu. Pierścienie świateł postojowych działają teraz w technologii diodowej, a ponadto dostępna jest znacznie większa liczba opcji wyposażenia: na przykład maska silnika z wysklepieniem.
Okres produkcji 2008 – 2014
Silniki: 3,0 – 4,4 l (173 – 300 kW, 235 – 408 KM), 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4876 – 4877 mm / 1983 mm / 1684–1690 mm
DRUGA GENERACJA.

(BMW F16)
Następca modelu E71 wyraźnie zaostrza swój niezależny charakter. Reflektory sięgające atrapy chłodnicy podkreślają szerokość, przód jest jeszcze bardziej wyprostowany. Tylną część nadwozia zdobią teraz także szersze lampy tylne. Po bokach uwagę zwracają podwójne przetłoczenia. Wnętrze samochodu oferuje wysokiej jakości materiały, całkowicie nowe przyrządy i oświetlenie ambientowe o zmiennej kolorystyce. Strumieniowe przesyłanie danych umożliwia praktycznie nieograniczony wybór muzyki i treści.
Zmodernizowane silniki dostarczają więcej mocy, a jednocześnie są bardziej wydajne. Wraz ze standardowym napędem na wszystkie koła xDrive oraz 8-stopniową skrzynią automatyczną zachęcają do dynamicznej i zwinnej jazdy.
Okres produkcji 2014 – 2019
Silniki: 3,0 – 4,4 l (190 – 330 kW, 258 – 450 KM), 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4909 mm / 1989 mm / 1689–1702 mm
TRZECIA GENERACJA.

(BMW G06)
Potężne proporcje i wyrazista stylistyka – tak prezentuje się trzecia generacja BMW X6 2019. Lampy z przodu i z tyłu są bardzo płaskie i szerokie. Podkreślają ekstrawertyczny wygląd samochodu, podobnie jak duże wloty powietrza po bokach i poniżej atrapy chłodnicy. Podświetlenie atrapy chłodnicy i opcjonalne światła laserowe sprawiają, że indywidualny charakter SUV-a coupé jest doskonale widoczny nawet w ciemności. Silniki, systemy wspomagające kierowcę oraz standardowy napęd na wszystkie koła xDrive zapewniają niezrównaną dynamikę jazdy.
Do luksusowych elementów wyposażenia należą m.in. utrzymujące temperaturę opcjonalne uchwyty na zimne i gorące napoje oraz system nagłośnienia Diamond Surround marki Bowers & Wilkins z 20 głośnikami. BMW X6 to pojazd, którym dotrzesz do celu nie tylko szybko i bezpiecznie, ale także komfortowo.
Okres produkcji 2019 – teraz
Silniki: 2,0 – 3,0 l (195 – 250 kW, 265 – 340 KM), 4- i 6-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 4935 – 4948 mm / 2004 – 2019 mm / 1693 – 1697 mm
BMW X7.
Luksus i szlachetność w połączeniu z dynamiczną jazdą – luksusowy SUV BMW X7 podnosi poprzeczkę. Siedmioosobowy samochód o zwinnej kulturze jazdy, elegancki i z wyposażeniem, które zadowoli najbardziej wymagających: zarówno w zakresie systemów wspomagających kierowcę, materiałów, jak i opcji komfortu.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW G07)
Największy SUV kiedykolwiek wyprodukowany przez BMW dzięki purystycznej stylistyce i językowi stylistycznemu prezentuje się lekko i zwinnie. Jest sportowy, atletyczny i pewny siebie, przejmuje cechy typowe dla BMW i definiuje je na nowo. Komfort jazdy i niezwykle wysoka dynamika jazdy są wyjątkowe w tej klasie. To zasługa m.in. podwójnych wahaczy poprzecznych z przodu i pięciowahaczowej osi tylnej, a także napędu na wszystkie koła xDrive i 8-stopniowej skrzyni automatycznej.
Wewnątrz pojazdu dwa ekrany o przekątnej 12,3 cala dostarczają kierowcy wszystkich istotnych informacji i umożliwiają obsługę szerokiej gamy funkcji i systemów wspomagających kierowcę premium, natomiast dwa ekrany umieszczone z tyłu dbają o rozrywkę na pokładzie. Gdy pasażerowie spojrzą w górę, ich wzrok padnie na standardowy dach panoramiczny, który w ciemności świeci 15 tysiącami kolorowych punktów świetlnych.
BMW X7 można dostosować do indywidualnych potrzeb na wiele sposobów. Od skóry Merino z kontrastującym stebnowaniem po ekskluzywne lakiery metalizowane – tu spełnić można wszystkie życzenia.
Okres produkcji 2019 – teraz
Silniki: 3,0 – 4,4 l (195 – 340 kW, 265 – 462 KM), 6- i 8-cylindrowe
Długość / szerokość / wysokość: 5151–5165 mm / 2000 mm / 1805 mm
BMW IX3.
Pierwszy w pełni elektryczny SUV BMW łączy znane zalety modelu X3 – doskonałą dynamikę jazdy i jakość premium – z zaletami napędu BMW eDrive: osiągami i wydajnością. Dodatkowo urzeka nowoczesnym i purystycznym wyglądem.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW G08 BEV)
Zaprezentowana jako samochód koncepcyjny w kwietniu 2018 roku zelektryfikowana wersja BMW X3 pojawiła się w salonach sprzedaży na początku 2021 roku. Piąta generacja technologii BMW eDrive zapewnia moc 286 KM i moment obrotowy 400 Nm – i to już w chwili ruszania z miejsca. W połączeniu z genialnie zestrojonym układem jezdnym zapewnia to niezrównaną dynamikę jazdy. I to nawet na dłuższych dystansach: między innymi dzięki systemowi rekuperacji zasięg (WLTP) wynosi do 461 km.
Wnętrze SUV-a również robi wrażenie: nowoczesna, elegancka atmosfera łączy się tu z animowanym zestawem wskaźników BMW Live Cockpit i detalami, takimi jak niebieski przycisk startowy. BMW iX3 doskonale czuje się zarówno w mieście, jak i w terenie.
Okres produkcji 2021 – teraz
Silniki: silnik elektryczny (210 kW, 286 KM)
Długość / szerokość / wysokość: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm
BMW IX.
Pierwszy w pełni elektryczny SUV BMW z napędem na wszystkie koła – BMW iX oferuje luksus i wyrafinowany minimalizm połączony z najnowszą technologią napędu. Maksymalny komfort w połączeniu z monolityczną stylistyką i niezwykle przestronnym wnętrzem tworzy samochód nowej generacji.
PIERWSZA GENERACJA.

(BMW I20)
Już przód BMW iX ma ekspresyjny wygląd: ekstremalnie płaskie reflektory kontrastują z ustawioną pionowo dużą atrapą chłodnicy, za którymi umieszczono całe mnóstwo czujników. Do tego dochodzi czysty, konsekwentnie aerodynamiczny design z ukrytymi klamkami i klarowny język stylistyczny.
Dzięki imponującemu zasięgowi 600* km (WLTP) i mocy 370* kW (500* KM) napędu BMW eDrive piątej generacji samochód zachwyca techniczną precyzją, nowoczesnością i funkcjonalnością w codziennej eksploatacji.
Wnętrze iX oferuje znaną z BMW jakość: komfort, sportowy charakter i innowacyjność w zupełnie nowym wydaniu. Całkowicie przeprojektowany iDrive jest logiczną ewolucją zapewniająca prostą i naturalną obsługę. Wszystkie wskazania pojawiają się na ekranach zakrzywionych w stronę kierowcy lub są wyświetlane na przedniej szybie za pomocą wyświetlacza Head-Up. Rozbudowane systemy wspomagające kierowcę zapewniają komfortową i bezpieczną jazdę. BMW iX – przyszłościowy, całkowicie elektryczny SUV w klasie premium.
Okres produkcji: od końca 2021 r.
Silniki*: silnik elektryczny (ponad 370 kW, 500 KM)
Długość / szerokość / wysokość*: 4900 mm / xxxx mm / 1700 mm
* prognozowane wartości
Zużycie paliwa i emisja CO2.
BMW X1:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X1 Hybryda Plug-In:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X2:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X2 Hybryda Plug-In:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X2 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X3:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X3 Hybryda Plug-In:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X3 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X4:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X4 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X5:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X5 Hybryda Plug-In:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X5 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X6:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X6 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X7:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW X7 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): x,x–x,x
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): xxx–xxxBMW iX3:
Zużycie energii w kWh/100 km: 18,9–18,6
Zasięg elektryczny w km: do 461BMW iX(1):
Zużycie energii w kWh/100 km: xxx–xxx
Zasięg elektryczny w km: xxx–xxxWartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdie.