BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, czerwony awenturyn, przy brzegu

357.900,00 PLN

Cena od

400-600 km

Zasięg

Elektryczny

Silnik i rodzaj paliwa

THE iX

357.900,00 PLN

Cena od

400-600 km

Zasięg

Elektryczny

Silnik i rodzaj paliwa

PIERWSZE BMW iX: PIONIER NOWEJ ERY.

Zrodzone z wizji. Stworzone do elektromobilności. Dzięki wydajnej technologii BMW eDrive i elektrycznemu napędowi na wszystkie koła BMW iX oferuje wyjątkowy zasięg i imponujące przyspieszenie ze startu zatrzymanego. Inteligentny system operacyjny BMW iDrive aktualizuje się samoczynnie, a jego obsługa jest całkowicie intuicyjna.

Rozwiń

PORÓWNAJ SILNIKI: xDRIVE50 & xDRIVE40.

BMW iX xDrive50

  • Ponad 600 km* zasięgu
  • Przyspiesznie 0-100 km/h w mniej niż 5 sekund
  • Ponad 120 km zasięgu w 10 minut z szybką ładowarką
  • Cena od 429 900 PLN
BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, fakty

BMW iX xDrive40

  • Ponad 400 km* zasięgu
  • Przyspiesznie 0-100 km/h w mniej niż 6 sekund
  • Ponad 90 km zasięgu w 10 minut z szybką ładowarką
  • Cena od 357 900 PLN
BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive40, fakty
  • BMW iX xDrive50
  • BMW iX xDrive40

Poproś o kontakt z Doradcą i skonfiguruj samochód w salonie.

PONAD 600 km* ZASIĘGU

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, czerwony awenturyn, podczas jazdy na drodze, zasięg

Dzięki zasięgowi wynoszącemu ponad 600 km (dla wersji xDrive50) lub ponad 400 km (dla wersji xDrive40) idealnie nadaje się zarówno do miasta, jak i na długie trasy, dzięki czemu jest doskonałym samochodem na co dzień. Dzięki swojej wysoce wydajnej konstrukcji ma doskonałe właściwości aerodynamiczne. Świadczy o tym również niskie zużycie energii poniżej 21 kW/h oraz świetny współczynnik oporu powietrza cx wynoszący zaledwie 0,25, który nie ma sobie równych w tym segmencie pojazdów.

MOC PONAD 500 KM*.

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, czerwony awenturyn, podczas jazdy na drodze, osiągi

BMW iX wyposażone w dwa mocne silniki elektryczne i napęd na wszystkie koła BMW xDrive oferuje wyjątkowe osiągi: moc ponad 500 KM* pozwala BMW iX xDrive50 przyspieszać od 0 do 100 km/h w niecałe 5s a BMW iX xDrive40 w 6s. Natychmiastowy moment obrotowy i płynne przyspieszenie ze startu zatrzymanego dają BMW iX precyzyjną i spontaniczną reakcję na każdy ruch pedału jazdy. Jednocześnie SAV zapewnia pewną jazdę i typowe dla samochodów elektrycznych właściwości jezdne.

ZASIĘG 120 KM W NIECAŁE 10 MINUT.

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, czerwony awenturyn, ładowanie ze stacji BMW Wallbox, ładowanie

Moc ładowania do 200 kW (BMW iX xDrive40: do 150 kW) umożliwia ładowanie akumulatora BMW iX z publicznych stacji szybkiego ładowania w niecałe 40 minut od 10 do 80% całkowitej pojemności. W domu możesz wygodnie ładować BMW iX xDrive50 do 100% pojemności ze stacji BMW Wallbox przy mocy do 11 kW w niecałe 11 godzin (BMW iX xDrive40: w niecałe 8 godzin). W zestawie znajduje się szybka ładowarka uniwersalna BMW do ładowania w domu, kabel ładowania typu 3 do publicznych stacji ładowania oraz karta BMW Charging umożliwiająca dostęp do sieci publicznych stacji ładowania BMW Charging na atrakcyjnych warunkach.

STYLISTYKA PRZEMYŚLANA NA NOWO

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, czerwony awenturyn, widok z boku, wygląd zewnętrzny

Duże powierzchnie z kilkoma mocnymi liniami nadają BMW iX niepowtarzalny monolityczny kształt. Każdy detal doskonale wpisuje się w nowoczesny język stylistyczny i sprawia, że pojazd wygląda, jakby został wykuty z jednego kawałka. Ta wysoce aerodynamiczna stylistka powierzchni oraz charakterystyczne cechy, takie jak zwężające się ku tyłowi szyby boczne, tzw. „stream flow”, w istotny sposób przyczyniają się do wybitnego współczynnika oporu powietrza cx wynoszącego zaledwie 0,25. Po raz pierwszy w SAV-ie marki BMW zastosowano tu ukryte w powierzchni klamki oraz bezramkowe drzwi, co pozwala na pierwszy rzut oka dostrzec pionierski charakter samochodu.

KONCEPCJA SHY TECH

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50, czerwony awenturyn, widok z przodu, atrapa chłodnicy BMW, shy tech

Koncepcja shy tech stawia pasażerów w centrum uwagi, pozostawiając nowoczesną technologię w BMW iX w tle, dopóki nie jest to potrzebne lub wyraźnie pożądane. Te „niewidzialne” technologie można dostrzec w wielu szczegółach wewnątrz i na zewnątrz: na przykład w atrapie chłodnicy, która służy jako powierzchnia mieszcząca kamery, funkcje radarowe, najnowocześniejsze czujniki i elementy grzejne. Lub w zamontowanych w niewidoczny sposób głośnikach systemu audio i minimalistycznej koncepcji przycisków we wnętrzu.

Najważniejsze cechy wyglądu zewnętrznego BMW iX.

BMW iX elektryczny SUV, czerwony awenturyn, i20, widok z przodu

Widok przodu.

Przód BMW iX został zinterpretowany na nowo w futurystycznym stylu. Zwłaszcza pionowo ustawiona atrapa chłodnicy BMW wraz z najwęższymi podwójnymi reflektorami, jakie kiedykolwiek były produkowane seryjnie przez BMW, podkreślają progresywny wygląd SAV-a.
BMW iX elektryczny SUV, czerwony awenturyn, i20, widok z boku

Widok boku.

Obszerne prostokątne kontury wokół nadkoli podkreślają koła i przypominają pierwsze modele BMW X. Ukryte klamki oraz bezramkowe drzwi i zwężające się ku tyłowi szyby boczne, tzw. „stream flow”, harmonijnie komponują się z ogólnym wyglądem samochodu i nadają mu nowoczesności.
BMW iX elektryczny SUV, czerwony awenturyn, i20, widok z tyłu

Widok tyłu.

Duże powierzchnie, najwęższe lampy tylne BMW Group i bezfugowo zintegrowana klapa tylna zapewniają nowoczesną prezencję. Duże dyfuzory optymalizują aerodynamikę i wraz z płaskim podwoziem poprawiają zasięg.

TWOJE ULUBIONE MIEJSCE NA KOŁACH.

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW wnętrze Suite skóra Castanea

Wnętrze BMW iX jest wyjątkowym miejscem relaksu, a jego projekt wzorowany jest nowoczesnym wystroju wnętrz. Jego elementy, takie jak płaska deska rozdzielcza, duży zakrzywiony wyświetlacz BMW czy smukłe fotele, wyglądają poprzez swoją kolorystykę i materiały jak wysokiej klasy meble. Wolnostojąca konsola środkowa, brak centralnego tunelu i największy szklany dach panoramiczny, jaki kiedykolwiek montowano w BMW, dają imponujące poczucie przestrzeni, które zachęca do przebywania w tym wnętrzu.

NOWY BMW iDRIVE.

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV, kontroler BMW iDrive, wnętrze Suite, kokpit

Nowy BMW iDrive daje zupełnie nowe wrażenie wnętrza i po raz pierwszy pozwala komunikować się z BMW w naturalny i emocjonujący sposób. Poznaj swojego inteligentnego asystenta cyfrowego, który reaguje na Twój głos i gesty i sprawia, że przebywanie w BMW iX jest tak przyjemne. Oprócz dotykowego interfejsu użytkownika BMW iDrive również sterowanie całym systemem inforozrywki BMW iX jest bardziej naturalne niż kiedykolwiek dotąd.

Najważniejsze elementy stylistyki wnętrza BMW iX.

BMW iX i20 elektryczny SUV kokpit stylistyka wnętrza Suite Castanea

Zredukowana stylistyka wnętrza.

Stylistyka wnętrza charakteryzuje się nowoczesnością i redukcją do niezbędnych elementów, takich jak wyświetlacze i elementy obsługi. Kontroler iDrive o wyglądzie szkła jako centralny element obsługi na konsoli środkowej otoczony jest przez szlachetny panel sterowania wykonany z drewna z certyfikatem FSC. Aktywne funkcje dotykowe zastępują konwencjonalne przyciski wyboru menu iDrive.
BMW iX i20 elektryczny SUV tylna część kabiny, stylistyka wnętrza Suite Castanea

Wygodne fotele tylne.

Tylna kanapa zapewnia dużo przestrzeni i relaksującą atmosferę dzięki wyeliminowaniu centralnego tunelu i płynnemu połączeniu bocznych siedzeń z boczkami drzwi. Tylne siedzenia mogą być wyposażone opcjonalnie w ogrzewanie i głośniki 3D wbudowane w zagłówki. Oparcie tylnej kanapy dzielone jest w proporcjach 40:20:40, co umożliwia zwiększenie bagażnika.
BMW iX i20 elektryczny SUV, szklany dach panoramiczny, wnętrze

Szklany dach panoramiczny.

Rozciągający się na całej długości szklany dach panoramiczny Sky Lounge daje poczucie otwartości i tworzy relaksującą salonową atmosferę we wnętrzu. Jest elektrochromatycznie przyciemniany, co daje pasażerom więcej prywatności, a brak podsufitki oferuje jeszcze więcej miejsca nad głową.
BMW iX i20, elektryczny SUV, zakrzywiony wyświetlacz BMW, wnętrze

Zakrzywiony wyświetlacz BMW.

Montowany po raz pierwszy standardowo zakrzywiony wyświetlacz BMW jako centralny element obsługi staje się w pełni cyfrową sceną w BMW iX. Wyświetlacz informacyjny o przekątnej 12,3″ łączy się przy tym z monitorem pokładowym o przekątnej 14,9″ w jedną całość, która wygląda na desce rozdzielczej jak zawieszona w powietrzu rama na obrazy.

POZNAJ BMW iX NA FILMIE.

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV film

KONCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW, wnętrze Suite, zrównoważony rozwój

Dzięki kompleksowej koncepcji zrównoważonego rozwoju emisja gazów cieplarnianych w całym cyklu życia BMW iX jest o 45% niższa niż porównywalnie zmotoryzowanego SAV-a z silnikiem wysokoprężnym. To zasługa korzystania podczas produkcji wyłącznie z odnawialnych źródeł energii, jak również wykorzystania we wnętrzu materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, na przykład naturalnie garbowanej ekstraktem z liści oliwnych skóry Castanea lub dywaników wykonanych w 100% z Econylu.

Zużycie energii i emisja CO₂.


* Pomiar zgodnie z cyklem testowym WLTP.

BMW iX xDrive40(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

BMW iX xDrive50(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): poniżej 21
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Podane wartości dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym oferowanym w Niemczech, a podane zakresy uwzględniają różnice wynikające z wybranego rozmiaru kół i opon oraz wyposażenia dodatkowego wybranego modelu.

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

Wartości zostały już ustalone zgodnie z nowym cyklem testowym WLTP. W tych pojazdach podatki i inne opłaty samochodowe uwzględniające (również) emisję CO2 mogą być obliczane na podstawie innych wartości niż podane.

Rozwiń

Poproś o kontakt z Doradcą i skonfiguruj samochód w salonie.

Zużycie energii i emisja CO₂.

  • * Pomiar zgodnie z cyklem testowym WLTP.

    BMW iX xDrive40(1):
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

    BMW iX xDrive50(1):
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): poniżej 21
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

    Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Podane wartości dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym oferowanym w Niemczech, a podane zakresy uwzględniają różnice wynikające z wybranego rozmiaru kół i opon oraz wyposażenia dodatkowego wybranego modelu.

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

    Wartości zostały już ustalone zgodnie z nowym cyklem testowym WLTP. W tych pojazdach podatki i inne opłaty samochodowe uwzględniające (również) emisję CO2 mogą być obliczane na podstawie innych wartości niż podane.