BMW i5 eDrive40 Touring[1]: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 18,6–15,4; zasięg elektryczny WLTP w km: 494–602
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
DANE TECHNICZNE BMW i5 TOURING.
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 250 (340) |
Moment obrotowy w Nm | 400 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | Napęd tylny |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 250 (340) / 105 (143) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 400 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 6,1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 193 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 18,6–15,4 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 494–602 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 66 6 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 81,2 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 149 - 204 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 / 4:15 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 |
5 060 mm | |
1 900 mm | |
1 505 mm | |
Długość w mm | 5 060 |
Szerokość w mm | 1 900 |
Wysokość w mm | 1 505 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 156 |
Rozstaw osi w mm | 2 995 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 255 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 790 |
Ładowność w kg | 610 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 1 500 / 80 |
Pojemność bagażnika w l | 570–1 700 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 290 (394) |
Moment obrotowy w Nm | 590 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 290 (394) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 590 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 5,5 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 215 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 19,5–16,4 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 467–561 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 68 6 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 81,2 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 143 - 177 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 / 4:15 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 |
5 060 mm | |
1 900 mm | |
1 515 mm | |
Długość w mm | 5 060 |
Szerokość w mm | 1 900 |
Wysokość w mm | 1 515 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 156 |
Rozstaw osi w mm | 2 995 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 395 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 965 |
Ładowność w kg | 645 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 000 / 80 |
Pojemność bagażnika w l | 570–1 700 |
Typ napędu | Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) | 442 (601) |
Moment obrotowy w Nm | 795 |
Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 442 (601) / 150 (204) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 795 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,9 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 230 |
1 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 20,2–17,7 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 2 | 454–522 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 68 6 |
3 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh | 81,2 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 3 | 143 - 171 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 / 22 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 / 4:15 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 |
Czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 |
5 060 mm | |
1 900 mm | |
1 505 mm | |
Długość w mm | 5 060 |
Szerokość w mm | 1 900 |
Wysokość w mm | 1 505 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 156 |
Rozstaw osi w mm | 2 995 |
Masa własna pojazdu w kg 4 | 2 425 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 960 |
Ładowność w kg | 610 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 | 2 000 / 80 |
Pojemność bagażnika w l | 570–1 700 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂.
BMW i5 eDrive40 Touring[1]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km: 494–602
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.