Dane techniczne BMW i7 Limuzyna.
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
335 (455) |
|
Moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
335 (455) / 125 (170) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,5 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
205 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
20,3–19,1 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
574–612 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
101,7 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
168 - 189 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
10:45 / 5:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 595 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 130 |
|
Ładowność w kg |
610 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
400 (544) |
|
Moment obrotowy w Nm |
745 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
400 (544) / 135 (184) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
745 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,7 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
240 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
19,6–18,5 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
589–624 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
101,7 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
151 - 186 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
10:45 / 5:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 715 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 250 |
|
Ładowność w kg |
610 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 000 / 80 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
485 (659) |
|
Moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
485 (659) / 135 (184) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,7 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
250 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
23,7–20,8 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
490–559 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 6 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
101,7 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
144 - 170 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
10:45 / 5:30 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
5 391 mm
|
|
|
1 950 mm
|
|
|
1 544 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 391 |
|
Szerokość w mm |
1 950 |
|
Wysokość w mm |
1 544 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 192 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 215 |
|
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 770 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 250 |
|
Ładowność w kg |
555 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
0 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW i7 xDrive60 Limuzyna: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 19,6–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km¹: 589–624
¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, układu grzewczego/klimatyzacji i przygotowania temperatury.