Dane techniczne BMW iX1.
Typ napędu |
Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) |
150 (204) |
Moment obrotowy w Nm |
250 |
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
Napęd przedni |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
250 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
8,6 1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
170 |
2 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
17,1–15,5 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
431–473 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 8 |
4 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh |
64,8 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
132 - 152 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 5 |
Czas ładowania AC 0-100% w h |
6:30 / 3:45 5 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
130 |
Czas ładowania DC 10-80% w h |
0:29 |
4 500 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 616 mm
|
|
Długość w mm |
4 500 |
Szerokość w mm |
1 845 |
Wysokość w mm |
1 616 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 104 |
Rozstaw osi w mm |
2 692 |
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 940 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 435 |
Ładowność w kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
750 / 75 |
Pojemność bagażnika w l |
490–1 495 |
Typ napędu |
Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) |
230 (313) 9 |
Moment obrotowy w Nm |
494 |
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
494 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,6 1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
180 |
2 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
18,1–17 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
417–438 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 8 |
4 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh |
64,8 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
118 - 135 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 5 |
Czas ładowania AC 0-100% w h |
6:30 / 3:45 5 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
130 |
Czas ładowania DC 10-80% w h |
0:29 |
4 500 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 616 mm
|
|
Długość w mm |
4 500 |
Szerokość w mm |
1 845 |
Wysokość w mm |
1 616 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 104 |
Rozstaw osi w mm |
2 692 |
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 085 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 580 |
Ładowność w kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
1 200 / 75 |
Pojemność bagażnika w l |
490–1 495 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW iX1 xDrive30: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 18,1–17; zasięg elektryczny, WLTP w km¹: 417–438
¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, układu grzewczego/klimatyzacji i przygotowania temperatury.