DANE TECHNICZNE MODELI BMW SERII 3 LIMUZYNA M.
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
288 (392) 2 |
|
Moment obrotowy w Nm |
540 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
280 (381) / 5 200 - 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
540 / 1 900 - 4 800 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
9 (12) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
200 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,3 3 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
7,5–7 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
172–159 |
| 5 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,4 |
|
4 714 mm
|
|
|
1 827 mm
|
|
|
1 440 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 714 |
|
Szerokość w mm |
1 827 |
|
Wysokość w mm |
1 440 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 068 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 851 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 835 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 315 |
|
Ładowność w kg |
555 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
1 800 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
480 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|
Moc w kW (KM) |
353 (480) |
|
Moment obrotowy w Nm |
550 |
|
Skrzynia biegów |
6-biegowa skrzynia manualna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
353 (480) / 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
550 / 2 650 - 6 130 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,2 3 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,9 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
10,1 - 10 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
230–227 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
71 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
89 / 3 750 8 |
|
4 801 mm
|
|
|
1 903 mm
|
|
|
1 437 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 801 |
|
Szerokość w mm |
1 903 |
|
Wysokość w mm |
1 437 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 068 (1 040 / 1 028) |
|
Rozstaw osi w mm |
2 857 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 780 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 210 |
|
Ładowność w kg |
505 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
480 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|
Moc w kW (KM) |
375 (510) |
|
Moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
375 (510) / 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
650 / 2 750 - 5 500 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,9 3 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,6 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
9,9–9,7 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
224–220 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
72 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
89 / 3 750 8 |
|
4 801 mm
|
|
|
1 903 mm
|
|
|
1 437 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 801 |
|
Szerokość w mm |
1 903 |
|
Wysokość w mm |
1 437 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 068 (1 040 / 1 028) |
|
Rozstaw osi w mm |
2 857 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 805 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 210 |
|
Ładowność w kg |
480 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
480 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|
Moc w kW (KM) |
390 (530) |
|
Moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
390 (530) / 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
650 / 2 750 - 5 730 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,5 3 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
10,2–10,1 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
230–227 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
72 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
89 / 3 750 8 |
|
4 801 mm
|
|
|
1 903 mm
|
|
|
1 438 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 801 |
|
Szerokość w mm |
1 903 |
|
Wysokość w mm |
1 438 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 068 (1 040 / 1 028) |
|
Rozstaw osi w mm |
2 857 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 855 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 260 |
|
Ładowność w kg |
480 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
480 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
250 (340) |
|
Moment obrotowy w Nm |
700 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
250 (340) / 4 400 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
700 / 1 750 - 2 250 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
8 (11) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
25 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,6 3 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,4–6 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
168–157 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
69 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
74 / 3 300 8 |
| 5 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,4 |
|
4 714 mm
|
|
|
1 827 mm
|
|
|
1 440 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 714 |
|
Szerokość w mm |
1 827 |
|
Wysokość w mm |
1 440 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 068 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 851 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 875 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 340 |
|
Ładowność w kg |
540 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
1 800 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
480 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
BMW M3 Competition xDrive Limuzyna : Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227
BMW M3 Competition Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,9–9,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 224–220
BMW M3 Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,1 - 10; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227
BMW M340i xDrive Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,5 - 7,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 192 - 177
BMW M3 Competition xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227