Kalkulacja uwzględnia zużycie i wydajność ładowania. Wartości odnoszą się do rozruchu akumulatora (29-33 stopni Celsjusza) i temperatury otoczenia z wartościami certyfikacyjnymi z wyłączeniem dodatkowych odbiorników pomocniczych, takich jak ogrzewanie siedzeń, wyświetlacze, klimatyzacja. Indywidualne zużycie może się różnić (w zależności od np. profilu jazdy, temperatury, warunków otoczenia), a także indywidualnie osiągalnej wydajności ładowania (w zależności od np. stanu naładowania akumulatora, klimatyzacji pojazdu). Zużycie opiera się na najlepszym przypadku WLTP. Wydajność ładowania jest oparta na maksymalnej możliwej wydajności ładowania (w zależności od typu ładowania i pojazdu).
Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.