DANE TECHNICZNE BMW M135 xDRIVE.
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
90 (122) |
|
Moment obrotowy w Nm |
230 |
|
Skrzynia biegów |
7-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd przedni |
|
Cylindry |
3 |
|---|---|
|
Pojemność w cm³ |
1 499 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
90 (122) / 3 900 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
230 / 1 500 - 3 600 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
9,8 2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
210 |
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,1–5,9 |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
138–135 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
78 / 3 750 6 |
|
|
|
|---|---|
|
4 361 mm
|
|
|
1 800 mm
|
|
|
1 459 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 361 |
|
Szerokość w mm |
1 800 |
|
Wysokość w mm |
1 459 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 072 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 670 |
|
Masa własna pojazdu w kg 4 |
1 465 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
1 960 |
|
Ładowność w kg |
570 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 |
1 300 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
380–1 200 |
|
Pojemność zbiornika w l |
49 |
|
Typ napędu |
Benzynowy – mild hybrid 48 V |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
125 (170) 7 |
|
Moment obrotowy w Nm |
280 7 |
|
Skrzynia biegów |
7-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd przedni |
|
Cylindry |
3 |
|---|---|
|
Pojemność w cm³ |
1 499 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
115 (156) / 4 700 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
240 / 1 500 - 4 400 |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
15 (20) / - |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
55 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
7,8 2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
226 |
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
5,5–5,3 |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
124–121 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
78 / 3 750 6 |
|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
7,1 |
|---|---|
|
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
21 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|---|
|
|
|
|---|---|
|
4 361 mm
|
|
|
1 800 mm
|
|
|
1 459 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 361 |
|
Szerokość w mm |
1 800 |
|
Wysokość w mm |
1 459 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 072 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 670 |
|
Masa własna pojazdu w kg 4 |
1 500 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
1 990 |
|
Ładowność w kg |
565 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 |
1 300 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
300–1 135 |
|
Pojemność zbiornika w l |
49 |
|
Typ napędu |
Benzynowy – mild hybrid 48 V |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
160 (218) 7 |
|
Moment obrotowy w Nm |
360 7 |
|
Skrzynia biegów |
7-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Cylindry |
4 |
|---|---|
|
Pojemność w cm³ |
1 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
150 (204) / 5 000 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
320 / 1 500 - 4 000 |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
15 (20) / - |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
55 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
6,3 2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
246 |
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,1–5,9 |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
138–134 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
74 / 3 750 6 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|---|
|
|
|
|---|---|
|
4 361 mm
|
|
|
1 800 mm
|
|
|
1 459 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 361 |
|
Szerokość w mm |
1 800 |
|
Wysokość w mm |
1 459 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 072 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 670 |
|
Masa własna pojazdu w kg 4 |
1 605 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 085 |
|
Ładowność w kg |
555 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 |
1 300 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
300–1 135 |
|
Pojemność zbiornika w l |
49 |
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
221 (300) |
|
Moment obrotowy w Nm |
400 |
|
Skrzynia biegów |
7-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Cylindry |
4 |
|---|---|
|
Pojemność w cm³ |
1 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
221 (300) / 5 750 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
400 / 2 000 - 4 500 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,9 2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
8,3–7,6 |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
188–173 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
73 / 3 750 6 |
|
|
|
|---|---|
|
4 361 mm
|
|
|
1 800 mm
|
|
|
1 459 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 361 |
|
Szerokość w mm |
1 800 |
|
Wysokość w mm |
1 459 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 072 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 670 |
|
Masa własna pojazdu w kg 4 |
1 625 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 100 |
|
Ładowność w kg |
550 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 |
750 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
380–1 200 |
|
Pojemność zbiornika w l |
49 |
|
Typ napędu |
Diesel |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
110 (150) |
|
Moment obrotowy w Nm |
360 |
|
Skrzynia biegów |
7-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd przedni |
|
Cylindry |
4 |
|---|---|
|
Pojemność w cm³ |
1 995 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
110 (150) / 3 750 - 4 000 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
360 / 1 500 - 2 500 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
8,3 2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
222 |
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
4,8–4,6 |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
125–122 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
75 / 3 000 6 |
|
|
|
|---|---|
|
4 361 mm
|
|
|
1 800 mm
|
|
|
1 459 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 361 |
|
Szerokość w mm |
1 800 |
|
Wysokość w mm |
1 459 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 072 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 670 |
|
Masa własna pojazdu w kg 4 |
1 540 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 050 |
|
Ładowność w kg |
585 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 |
1 300 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
380–1 200 |
|
Pojemność zbiornika w l |
49 |
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
120 (163) 7 |
|
Moment obrotowy w Nm |
400 7 |
|
Skrzynia biegów |
7-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd przedni |
|
Cylindry |
4 |
|---|---|
|
Pojemność w cm³ |
1 995 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
110 (150) / 3 750 - 4 000 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
360 / 1 500 - 2 500 |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
15 (20) / - |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
55 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
7,9 2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
222 |
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
4,4–4,3 |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
115–112 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 6 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
76 / 3 000 6 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,9 |
|---|
|
|
|
|---|---|
|
4 361 mm
|
|
|
1 800 mm
|
|
|
1 459 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 361 |
|
Szerokość w mm |
1 800 |
|
Wysokość w mm |
1 459 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 072 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 670 |
|
Masa własna pojazdu w kg 4 |
1 570 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 060 |
|
Ładowność w kg |
565 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 5 |
1 300 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
300–1 135 |
|
Pojemność zbiornika w l |
49 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
BMW M135 xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,3–7,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 188–173
Prezentowane wartości bazują na obowiązkowej procedurze pomiarowej WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. masy ładunku, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, dodatkowego zużycia energii elektrycznej (w tym klimatyzacji), opon, kondycji akumulatora.
Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
BMW 116 będzie dostępny przypuszczalnie od listopada 2024 r. W związku z tym dane dotyczące BMW 116 są tymczasowymi, niepotwierdzonymi oficjalnie wartościami.