Dane techniczne modeli BMW serii 4 Coupé M.
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
288 (392) 2 |
|
Moment obrotowy w Nm |
540 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
280 (381) / 5 200 - 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
540 / 1 900 - 4 800 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
9 (12) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
200 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,4 3 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
7,7–7,1 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
175–162 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
86 / 3 750 8 |
| 5 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,4 |
|
4 770 mm
|
|
|
1 852 mm
|
|
|
1 393 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 770 |
|
Szerokość w mm |
1 852 |
|
Wysokość w mm |
1 393 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 081 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 851 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 845 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 255 |
|
Ładowność w kg |
485 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
1 800 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
440 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|
Moc w kW (KM) |
353 (480) |
|
Moment obrotowy w Nm |
550 |
|
Skrzynia biegów |
6-biegowa skrzynia manualna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
353 (480) / 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
550 / 2 650 - 6 130 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,2 3 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,9 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
10,1–9,9 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
230–226 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
71 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
89 / 3 750 8 |
|
4 801 mm
|
|
|
1 887 mm
|
|
|
1 397 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 801 |
|
Szerokość w mm |
1 887 |
|
Wysokość w mm |
1 397 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 081 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 857 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 775 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 155 |
|
Ładowność w kg |
455 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
440 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|
Moc w kW (KM) |
375 (510) |
|
Moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
Napęd tylny |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
375 (510) / 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
650 / 2 750 - 5 500 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,9 3 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,6 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
9,9–9,7 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
223–219 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
72 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
89 / 3 750 8 |
|
4 801 mm
|
|
|
1 887 mm
|
|
|
1 397 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 801 |
|
Szerokość w mm |
1 887 |
|
Wysokość w mm |
1 397 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 081 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 857 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 800 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 155 |
|
Ładowność w kg |
430 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
440 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy |
|
Moc w kW (KM) |
390 (530) |
|
Moment obrotowy w Nm |
650 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
390 (530) / 6 250 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
650 / 2 750 - 5 730 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,5 3 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,2 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
10,1–10 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
229–226 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
72 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
89 / 3 750 8 |
|
4 801 mm
|
|
|
1 887 mm
|
|
|
1 398 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 801 |
|
Szerokość w mm |
1 887 |
|
Wysokość w mm |
1 398 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 081 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 857 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 850 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 205 |
|
Ładowność w kg |
430 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
440 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
| 1 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
|
Moc w kW (KM) |
250 (340) |
|
Moment obrotowy w Nm |
700 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 993 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
250 (340) / 4 400 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
700 / 1 750 - 2 250 |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
8 (11) / - |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
25 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,6 3 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
| 1 , 4 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
6,5–6,1 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
171–160 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 8 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
75 / 3 300 8 |
| 5 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,4 |
|
4 770 mm
|
|
|
1 852 mm
|
|
|
1 393 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 770 |
|
Szerokość w mm |
1 852 |
|
Wysokość w mm |
1 393 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 081 |
|
Rozstaw osi w mm |
2 851 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 895 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 305 |
|
Ładowność w kg |
485 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
1 800 / 75 |
|
Pojemność bagażnika w l |
440 |
|
Pojemność zbiornika w l |
59 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Obowiązkowe informacje prawne.
BMW M4 Competition M xDrive Coupé: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,1–10; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 229–226
BMW M4 Competition Coupé: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,9–9,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 223–219
BMW M4 Coupé: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,1–9,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–226
BMW M440i xDrive Coupé: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 7,7–7,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 175–162
BMW M440d xDrive Coupé: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 6,5–6,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 171–160
Podane wartości określono zgodnie z wymaganą procedurą pomiaru WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.