Dane techniczne BMW M5 Limuzyna.
Typ napędu | Benzynowy – Hybryda plug-in |
---|---|
Moc w kW (KM) | 535 (727) 3 |
Moment obrotowy w Nm | 1 000 3 |
Skrzynia biegów | 8-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu | na wszystkie koła |
Cylindry | 8 |
---|---|
Pojemność w cm³ | 4 395 |
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min | 430 (585) / 5 600 - 6 500 |
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min | 750 / 1 800 - 5 400 |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 145 (197) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 280 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,5 |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h | 250 |
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 140 |
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 6 | 1,7–1,6 |
---|---|
Fuel consumption with a discharged battery, combined WLTP in l/100 km | 10,3–10,2 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 6 | 39–37 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 6 | 25,5–25 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 7 | 67–69 |
Hałas przejściowy w dB (A) | 70 11 |
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min | 87 / 3 750 11 |
Pojemność akumulatora w kWh | 18,6 |
---|---|
Maksymalna moc ładowania AC/DC w kW | 7,4 (-) / - |
Maksymalna moc ładowania AC w kW | 7,4 |
Czas ładowania AC 0-100% w h | 3:15 |
5 096 mm | |
1 970 mm | |
1 510 mm | |
Długość w mm | 5 096 |
---|---|
Szerokość w mm | 1 970 |
Wysokość w mm | 1 510 |
Szerokość w mm / z lusterkami | 2 156 (1 081 / 1 075) |
Rozstaw osi w mm | 3 006 |
Masa własna pojazdu w kg 9 | 2 510 |
Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 940 |
Ładowność w kg | 505 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 10 | 2 000 / 100 |
Pojemność bagażnika w l | 466 |
Pojemność zbiornika w l | 60 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
M5 Sedan[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,7–1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 39–37; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 25,5–25; zasięg elektryczny, WLTP w km: 67–69
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
[3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.
[4] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.
[5] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.
[6] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.