Widok z zewnątrz BMW M5 Limuzyna

THE NEW

M5

BMW M

BMW M5 Limuzyna.

M5 Sedan[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,7–1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 39–37; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 25,5–25; zasięg elektryczny, WLTP w km: 67–69

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

 

[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

 

[3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.

 

[4] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.

 

[5] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

 

[6] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

Dane techniczne BMW M5 Limuzyna.

aaaaaaaaa
reqpath - /content/bmw/marketPL/bmw_pl/pl_PL/all-models/m-series/m5-series/m5-series-sedan-2024-g90-technical-data/jcr:content/root/maincontent/contentblueprint/container_1114331724/technicaldata
path - /content/bmw/marketPL/bmw_pl/pl_PL/all-models/m-series/m5-series/m5-series-sedan-2024-g90-technical-data/jcr:content/root/maincontent/contentblueprint/container_1114331724/technicaldata
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
Benzyna
value:
value: 81FK
value: true
1 , 2

Typ napędu

Benzynowy – Hybryda plug-in

Moc w kW (KM)

535 (727) 3

Moment obrotowy w Nm

1 000 3

Skrzynia biegów

8-stopniowa, automatyczna

Rodzaj napędu

na wszystkie koła

1

Cylindry

8

Pojemność w cm³

4 395

Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min

430 (585) / 5 600 - 6 500

Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min

750 / 1 800 - 5 400

2 , 4

Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM)

145 (197)

(Znamionowy) moment obrotowy w Nm

280

Przyspieszenie 0-100 km/h w s

3,5

Prędkość maksymalna w km/h

250

Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h

140

1 , 5

Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 6

1,7–1,6

Fuel consumption with a discharged battery, combined WLTP in l/100 km

10,3–10,2

Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 6

39–37

Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 6

25,5–25

Zasięg elektryczny, WLTP w km 7

67–69

Hałas przejściowy w dB (A)

70 11

Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min

87 / 3 750 11

8

Pojemność akumulatora w kWh

18,6

Maksymalna moc ładowania AC/DC w kW

7,4 (-) / -

Maksymalna moc ładowania AC w kW

7,4

Czas ładowania AC 0-100% w h

3:15

M5 Sedan
5 096 mm
M5 Sedan
1 970 mm
M5 Sedan
1 510 mm

Długość w mm

5 096

Szerokość w mm

1 970

Wysokość w mm

1 510

Szerokość w mm / z lusterkami

2 156 (1 081 / 1 075)

Rozstaw osi w mm

3 006

Masa własna pojazdu w kg 9

2 510

Dopuszczalna masa brutto w kg

2 940

Ładowność w kg

505

Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 10

2 000 / 100

Pojemność bagażnika w l

466

Pojemność zbiornika w l

60

Koła i opony BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

M5 Sedan[1][2][3]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,7–1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 39–37; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 25,5–25; zasięg elektryczny, WLTP w km: 67–69

[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

 

[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).

 

[3] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.

 

[4] Generowana przez silnik spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz silnik elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od stanu naładowania akumulatora.

 

[5] W przypadku hybrydy plug-in: Moc zależna od poziomu naładowania akumulatora.

 

[6] W przypadku hybrydy plug-in: W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.