Dane techniczne BMW M5 Touring.
| Typ napędu | Elektryczny | 
|---|---|
| Moc w kW (KM) | 442 (601) | 
| Moment obrotowy w Nm | 795 | 
| Skrzynia biegów | 1-stopniowa, automatyczna | 
| Rodzaj napędu | na wszystkie koła | 
| Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 442 (601) | 
|---|---|
| (Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 795 | 
| Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,9 1 | 
|---|---|
| Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 230 | 
| 2 | |
|---|---|
| Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km | 0 | 
| Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km | 20,1–17,7 | 
| Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 | 455–522 | 
| Hałas przejściowy w dB (A) | 67 7 | 
| 4 | |
|---|---|
| Pojemność akumulatora w kWh | 81,2 | 
| Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km | 143 - 171 | 
| Maksymalna moc ładowania AC w kW | 22 | 
| Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h | 8:30 / 4:15 | 
| Maksymalna moc ładowania DC w kW | 205 | 
| Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h | 0:30 | 
| 
                5 060 mm
             | |
| 
                1 900 mm
             | |
| 
                1 505 mm
             | |
| Długość w mm | 5 060 | 
| Szerokość w mm | 1 900 | 
| Wysokość w mm | 1 505 | 
| Szerokość w mm / z lusterkami | 2 156 | 
| Rozstaw osi w mm | 2 995 | 
| Masa własna pojazdu w kg 5 | 2 425 | 
| Dopuszczalna masa brutto w kg | 2 960 | 
| Ładowność w kg | 610 | 
| Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg | 100 | 
| Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 000 / 80 | 
| Pojemność bagażnika w l | 570–1 700 | 
| 8 , 9 | |
|---|---|
| Typ napędu | Benzynowy – Hybryda plug-in | 
| Moc w kW (KM) | 535 (727) 10 | 
| Moment obrotowy w Nm | 1 000 10 | 
| Skrzynia biegów | 8-stopniowa, automatyczna | 
| Rodzaj napędu | na wszystkie koła | 
| 8 | |
|---|---|
| Cylindry | 8 | 
| Pojemność w cm³ | 4 395 | 
| Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min | 430 (585) / 5 600 - 6 500 | 
| Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min | 750 / 1 800 - 5 400 | 
| 9 , 11 | |
|---|---|
| Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) | 145 (197) | 
| (Znamionowy) moment obrotowy w Nm | 280 | 
| Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3,6 1 | 
|---|---|
| Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach | 3,3 | 
| Prędkość maksymalna w km/h | 250 | 
| Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | 140 | 
| 8 , 2 | |
|---|---|
| Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 12 | 5,3–4,7 | 
| Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 12 | 119–106 | 
| Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 12 | 18,1–16,9 | 
| Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 | 61–67 | 
| Hałas przejściowy w dB (A) | 70 7 | 
| Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min | 87 / 3 750 7 | 
| 4 | |
|---|---|
| Pojemność akumulatora w kWh | 18,6 | 
| Maksymalna moc ładowania AC w kW | 11 | 
| Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h | 2:15 | 
| 
                5 096 mm
             | |
| 
                1 970 mm
             | |
| 
                1 516 mm
             | |
| Długość w mm | 5 096 | 
| Szerokość w mm | 1 970 | 
| Wysokość w mm | 1 516 | 
| Szerokość w mm / z lusterkami | 2 156 | 
| Rozstaw osi w mm | 3 006 | 
| Masa własna pojazdu w kg 5 | 2 550 | 
| Dopuszczalna masa brutto w kg | 3 050 | 
| Ładowność w kg | 575 | 
| Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg | 100 | 
| Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 | 2 000 / 100 | 
| Pojemność bagażnika w l | 500–1 630 | 
| Pojemność zbiornika w l | 60 | 
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie paliwa i emisja CO2.
            BMW M5 Touring[1][2]: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 5,3–4,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 119–106; zużycie prądu, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 18,1–16,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 61–67
[1] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury. Indywidualne wartości zasięgu mogą się różnić od otrzymanych w wyniku testów i podanych powyżej.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted – metoda obliczeniowa uwzględniająca różne scenariusze ładowania pojazdów elektrycznych do oceny emisji CO₂ i zużycia energii).
Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży w Polsce mogą różnić się od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.
        
