
THE X6 M

SAMOCHODY BMW X6 M: SILNIKI I DANE TECHNICZNE
Tutaj znajdziesz dane techniczne BMW X6 M – BMW X6 M Competition, BMW X6 M BMW X6 M 50i oraz BMW X6 M 50d.
Silniki i dane techniczne.
- BMW X6 M Competition (2)
- BMW X6 M (2)
- BMW X6 M50i
- BMW X6 M50d
-
No search result found. Please try another input

Masa własna w kg (UE) | 2,370 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita w kg | 3,000 |
Ładowność w kg | 705 |
Dopuszczalny nacisk osi przedniej / tylnej w kg | 1,410/1,630 |
Pojemność bagażnika min. (rozłożone siedzenia lub zamknięty dach) w l | 580 |
Pojemność bagażnika maks. (złożone siedzenia lub otwarty dach) w l | 1,530 |
Masa przyczepy (bez hamulca) w kg | 750 |
Masa przyczepy 8% (z hamulcem) w kg | 3,000 |
Masa przyczepy 12% (z hamulcem) w kg | 3,000 |
Cylindry / zawory | 8/4 |
---|---|
Pojemność w cm³ | 4,395 |
Skok / średnica w mm | 88.3/89.0 |
Moc w kW (KM) przy obr/min | 460 (625)/6,000 |
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min | 750/1,800-5,850 |
Stopień sprężania :1 | 10.0 |
Prędkość maksymalna w km/h | 250 (290) |
---|---|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 3.8 |
Cykl mieszany w l/100 km | 12.7-12.5 |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany w g/km | 289-284 |
Pojemność zbiornika paliwa (ok.) w l | 83 |
Rozmiar opon przednich | 295/35 ZR21 107Y ZL |
---|---|
Rozmiar opon tylnych | 315/30 ZR22 107Y XL |
Rozmiar i materiał obręczy kół przednich | 10,5 J x 21 cali, stop lekki |
Rozmiar i materiał obręczy kół tylnych | 11,5 J x 22 cali, stop lekki |
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
-
BMW X6 M Competition(2):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 12,6-12,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 286-294
BMW X6 M(2):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 12,4-12,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 282-294
BMW X6 M50i:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 12,0-12,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 272-294
BMW X6 M50d:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,2-8,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 216-234
Dane oznaczone (2) są wstępne.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.