Dane techniczne BMW XM.
| 1 , 2 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) |
350 (476) 3 |
|
Moment obrotowy w Nm |
700 3 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
6 |
|
Pojemność w cm³ |
2 998 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
230 (313) / 5 000 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
450 / 1 750 - 4 700 |
| 2 , 4 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
145 (197) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
280 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,1 5 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
4,8 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 1 , 6 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 7 |
4,7–4,4 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 7 |
106–100 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 7 |
25,4–24,9 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 8 |
80–85 |
| 9 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
25,7 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:45 |
|
5 110 mm
|
|
|
2 005 mm
|
|
|
1 755 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 110 |
|
Szerokość w mm |
2 005 |
|
Wysokość w mm |
1 755 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 235 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 105 |
|
Masa własna pojazdu w kg 10 |
2 695 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 220 |
|
Ładowność w kg |
600 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 11 |
2 700 / 140 |
|
Pojemność bagażnika w l |
527–1 820 |
|
Pojemność zbiornika w l |
69 |
| 1 , 2 | |
|---|---|
|
Typ napędu |
Benzynowy – Hybryda plug-in |
|
Moc w kW (KM) |
550 (748) 3 |
|
Moment obrotowy w Nm |
1 000 3 |
|
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
| 1 | |
|---|---|
|
Cylindry |
8 |
|
Pojemność w cm³ |
4 395 |
|
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
430 (585) / 5 600 - 6 500 |
|
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
750 / 1 800 - 5 400 |
| 2 , 4 | |
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
145 (197) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
280 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,8 5 |
|---|---|
|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,5 |
|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
140 |
| 1 , 6 | |
|---|---|
|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 7 |
6,2–5,6 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km 7 |
140–127 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km 7 |
23–22,6 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 8 |
76–82 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
73 12 |
|
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
92 / 3 750 12 |
| 9 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
25,7 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
2:45 |
|
5 110 mm
|
|
|
2 005 mm
|
|
|
1 755 mm
|
|
|
Długość w mm |
5 110 |
|
Szerokość w mm |
2 005 |
|
Wysokość w mm |
1 755 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 235 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 105 |
|
Masa własna pojazdu w kg 10 |
2 795 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 300 |
|
Ładowność w kg |
580 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 11 |
2 700 / 140 |
|
Pojemność bagażnika w l |
527–1 820 |
|
Pojemność zbiornika w l |
69 |
Koła i opony BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW XM Label¹, ²: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 6,2–5,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 140–127; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 23–22,6; zasięg elektryczny, WLTP w km: 76–82
¹ Podane wartości określono zgodnie z wymaganą procedurą pomiaru WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
² W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted)