iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
ZALETY ŁADOWANIA
W DOMU.
PEŁNE ŁADOWANIE PRZEZ NOC.
Rozpocznij dzień z pełnią energii. Domowa stacja ładowania umożliwia wygodne ładowanie przez noc. Tak szybko jak trzeba, tak łatwo jak to możliwe.
KOMFORTOWE ŁADOWANIE Z BMW
WALLBOX PLUS.
Własna stacja Wallbox w domu umożliwia bardzo wygodne ładowanie. A to dzięki prostej obsłudze i wygodnemu miejscu na kabel. Aby rozpocząć ładowanie, wystarczy podłączyć kabel.
BEZPIECZNE I NIEZAWODNE ŁADOWANIE.
Stacja BMW Wallbox i szybka ładowarka uniwersalna zostały stworzone specjalnie do ładowania w domu. I dlatego są bardzo bezpieczne.
JAK ŁADOWAĆ SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY W DOMU?
X3 30e xDrive: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km[1][3][4]:1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2][3]: 81–90
Ładuj samochód elektryczny i hybrydę plug-in w zależności od mocy ładowania pojazdu. Za pomocą szybkiej ładowarki uniwersalnej z gniazda przemysłowego CEE z mocą do 11 kW lub szybko i bezpiecznie ze stacji BMW Wallbox z mocą do 22 kW. Samochód możesz również ładować w dowolnej chwili przez domowe gniazdko elektryczne. Polecamy jednak stację BMW Wallbox lub szybką ładowarkę uniwersalną.
Dowiedz się więcej o różnych opcjach ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in w domu.
ROZWIĄZANIA DO ŁADOWANIA W DOMU.
INSTRUKCJE INSTALACJI I OBSŁUGI.
WSZYSTKO O ELEKTROMOBILNOŚCI.
PORÓWNANIE SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH I CEN.
BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560
i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579
i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515
i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516
BMW i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506
i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559
iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474
iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435
iX3: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–17,6; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 461–471
iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.
ŁADOWANIE W MIEJSCACH PUBLICZNYCH JAKO ALTERNATYWA.
Beztroskie podróżowanie. Oprócz możliwości ładowania w domu dobrą alternatywą są publiczne stacje ładowania. Znajdują się w wielu miejscach i oferują różne moce ładowania. Odkryj dużą sieć ładowania BMW Charging. Na terenie całej Europy z ponad 650 000 punktów ładowania. Trasy zoptymalizowane pod kątem ładowania pozwolą Ci zawsze bez problemu dotrzeć do dowolnego celu. Korzystaj z nawigacji lub aplikacji My BMW, aby znaleźć najbliższe stacje ładowania.
WIĘCEJ INFORMACJI.
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ
SWOIM WYBRANYM MODELEM.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
ŻYCZYSZ SOBIE
OSOBISTEJ KONSULTACJI?
W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.
Z POMOCĄ BMW ONLINE GENIUS.
Masz pytania? BMW Online Genius na nie odpowie. Znajdź wszystkie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wpisz pytanie lub przeglądaj według kategorii.
Zużycie energii i emisja CO₂.
BMW i5 eDrive40 Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 19,2–16,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 483–560
i5 eDrive40 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,8–16; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 499–579
i4 eDrive40 Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 491–600
i7 xDrive60 Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,4–18,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 571–624
i4 M50 xDrive Gran Coupe: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,9–17,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 416–515
i5 M60 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 457–516
BMW i5 M60 xDrive Touring: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 20,8–18,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 445–506
i7 M70 xDrive Limuzyna: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 490–559
iX2 xDrive30: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 417–449
iX xDrive40: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 403–435
iX1 eDrive20: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 17,2–15,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 430–474
iX3: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 18–17,6; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 461–471
iX M60: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1]: 24,7–21,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[2]: 500–565
[1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[3] Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted)
[5] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania.