BMWi i3 Brand OPC cooperations

ELEKTRYZUJĄCE PARTNERSTWO.

BMW i

Kooperacje marek BMW i.

ELEKTRYZUJĄCE PARTNERSTWO.

Kooperacje marek BMW i.

BMW i jest prekursorem w dziedzinie przyszłościowych i wizjonerskich technologii. I interesuje się podobnie myślącymi. Czy to ciekawe projekty z partnerami ze świata sztuki, kultury, desingu i architektury, czy partnerstwa z innymi markami premium oferującymi produkty indywidualne dopasowane do samochodów BMW i – BMW i nie ogranicza się do samego auta.

ELEKTRYZUJĄCE PARTNERSTWO.Kooperacje marek BMW i.

BMW i jest prekursorem w dziedzinie przyszłościowych i wizjonerskich technologii. I interesuje się podobnie myślącymi. Czy to ciekawe projekty z partnerami ze świata sztuki, kultury, desingu i architektury, czy partnerstwa z innymi markami premium oferującymi produkty indywidualne dopasowane do samochodów BMW i – BMW i nie ogranicza się do samego auta.

Read more
BMW i

TED.

BMW i połączyło siły z TED, aby stworzyć Next Visionaries: globalną inicjatywę, która napędza innowatorów, pionierów zmian, marzycieli i myślicieli przyszłości, aby na nowo zdefiniować przyszłość mobilności. A także aby zbadać, jak marzenia i wizje mogą zmienić naszą mobilność – za 30, 50 i 200 lat.


Na konkurs Next Visionaries, który trwał tylko kilka tygodni, zgłoszono łącznie ponad 180 wizji. Najbardziej obiecujące zgłoszenia zostały opublikowane w zredagowanej formie na stronie www.nextvisionaries.com. Następnie panel ekspertów z BMW i oraz TED wybrał sześciu uczestników do finału we Frankfurcie. Wyznaczono im doświadczonych mentorów – mówców TED – którzy wspierali ich w przygotowaniach do konkursu w okresie poprzedzającym targi samochodów osobowych IAA 2017 .


Sześciu finalistów konkursu Next Visionaries zaprezentowało swoje pomysły na żywo przed 500 zaproszonymi gośćmi ze sceny kreatywnej, świata biznesu i mediów. Jako zwyciężczynię konkursu jury wyłoniło Sandrę Phillips z jej wizją carsharingu, zwracając szczególną uwagę na czynniki społeczne i pozamiejskie. „Podobnie jak wszyscy finaliści, Sandra Phillips rozumowała niekonwencjonalnie. Jej koncepcja jest już bardzo zaawansowana i uwzględnia również aspekt zmian społecznych” – mówi Hildegard Wortmann, Senior Vice President marki BMW i członek jury konkursu Next Visionaries.


Nagrodą główną – i kolejnym krokiem dla Sandry Phillips – jest możliwość przygotowania do wystąpienia na scenie TED w Nowym Jorku, gdzie zaprezentuje swój pomysł podczas prezentacji TED w listopadzie 2017 roku.

TED.

BMW i połączyło siły z TED, aby stworzyć Next Visionaries: globalną inicjatywę, która napędza innowatorów, pionierów zmian, marzycieli i myślicieli przyszłości, aby na nowo zdefiniować przyszłość mobilności. A także aby zbadać, jak marzenia i wizje mogą zmienić naszą mobilność – za 30, 50 i 200 lat.

Na konkurs Next Visionaries, który trwał tylko kilka tygodni, zgłoszono łącznie ponad 180 wizji. Najbardziej obiecujące zgłoszenia zostały opublikowane w zredagowanej formie na stronie www.nextvisionaries.com. Następnie panel ekspertów z BMW i oraz TED wybrał sześciu uczestników do finału we Frankfurcie. Wyznaczono im doświadczonych mentorów – mówców TED – którzy wspierali ich w przygotowaniach do konkursu w okresie poprzedzającym targi samochodów osobowych IAA 2017 .

Sześciu finalistów konkursu Next Visionaries zaprezentowało swoje pomysły na żywo przed 500 zaproszonymi gośćmi ze sceny kreatywnej, świata biznesu i mediów. Jako zwyciężczynię konkursu jury wyłoniło Sandrę Phillips z jej wizją carsharingu, zwracając szczególną uwagę na czynniki społeczne i pozamiejskie. „Podobnie jak wszyscy finaliści, Sandra Phillips rozumowała niekonwencjonalnie. Jej koncepcja jest już bardzo zaawansowana i uwzględnia również aspekt zmian społecznych” – mówi Hildegard Wortmann, Senior Vice President marki BMW i członek jury konkursu Next Visionaries.

Nagrodą główną – i kolejnym krokiem dla Sandry Phillips – jest możliwość przygotowania do wystąpienia na scenie TED w Nowym Jorku, gdzie zaprezentowała swój pomysł podczas prezentacji TED w listopadzie 2017 roku.

Read more

INNOWACJE DLA PRZYSZŁOŚCI. BMW I W MISTRZOSTWACH FORMUŁY E FIA.

MISTRZOSTWA FORMUŁY E FIA. #ELECTRICITEMENT – w metropoliach świata.


Hongkong, Mexico City, Paryż, Berlin, Nowy Jork, Montreal: formuła E elektryzuje światowe metropolie. Innowacyjna seria wyścigów dla samochodów Formuły z napędem elektrycznym odbędzie się na spektakularnych trasach miejskich na całym świecie.


Firma BMW wcześnie rozpoznała potencjał mistrzostw Formuły E FIA i zainspirowała kibiców flotą samochodów bezpieczeństwa BMW i podczas weekendów wyścigowych. Najbardziej spektakularnym modelem oferowanym przez BMW i jako „Official Vehicle Partner” jest przy tym Qualcomm BMW i8 Safety Car.

Za marką Andretti Autosport stoi amerykańska gwiazda wyścigów Michael Andretti. MS Amlin Andretti jest również jednym z założycieli Formuły E. BMW do amerykańskiego zespołu wnosi swoją wiedzę fachową. Zaangażowanie zespołu wyścigowego zostanie pogłębione z początkiem sezonu 4, zanim BMW wejdzie do zespołu warsztatowego w mistrzostwach Formuły E FIA od sezonu 5.

SOHO HOUSE.

Od października 2014 r. BMW i oraz Soho House Group (SHG) organizują wspólnie imprezy i wydarzenia w Europie i USA związane ze sztuką współczesną, innowacjami i designem. BMW i jako globalny partner motoryzacyjny Soho House Group udostępnia członkom klubu i gościom w wielu lokalizacjach SHG oraz na imprezach kulturalnych samochody BMW i3. Soho House oraz BMW i współpracują też w międzynarodowym programie kulturalnym w lokalizacjach Soho House w całej Europie i USA.

 

Historia Soho House rozpoczęła się w roku 1995 na Greek Street w Londynie. Dwadzieścia lat później portfolio firmy obejmuje kolejne kluby, hotele, restauracje i spa w Wielkiej Brytanii, na europejskim kontynencie, w USA i Kanadzie.

  • Wielka Brytania

    Londyn. Angielska metropolia numer jeden – również pod względem adresów Soho House. Tuż za rogiem w pobliżu Soho House na Greek Street znajduje się Dean Street Townhouse, samodzielny hotel na 39 pokoi. W modnym wschodnim śródmieściu mieści się Shoreditch House, w stronę Londynu Zachodniego Little House w renomowanej dzielnicy Mayfair, przytulny Electric House w Notting Hill oraz High Road House w spokojnej dzielnicy Chiswick. Wszystkie hotele oferują doskonałą gastronomię, fitness i relaks.

    Soho House jest również dla tych, którzy wolą wiejskie klimaty. W hrabstwie Somerset w Południowej Anglii, zaledwie dwie godziny drogi samochodem z Londynu, znajduje się Babington House. Ta oaza spokoju na 7 hektarach oferuje 32 indywidualne pokoje, restaurację czynną całą dobę oraz flagowe Cowshed Spa.

  • Europa kontynentalna

    Na pierwszą lokalizację w Europie kontynentalnej wybrano Berlin. W maju 2010 r. w samym centrum tętniącej życiem stolicy Niemiec otworzono Soho House Berlin. Na ośmiu piętrach klub ten oferuje basen na dachu, bar, strefę fitness, Cowshed Spa z łaźnią turecką oraz kino.

    Na tym nie koniec europejskiego tournee: w roku 2015 otworzony został Soho House Istanbul, a na początku 2016 r. Soho House Barcelona.

  • Ameryka Północna

    W roku 2003 ruszyło na podbój Ameryki Północnej, lokując pierwszy adres w byłym domu towarowym w Meatpacking District. Soho House New York zajmuje sześć pięter i oprócz 30 przestronnych pokoi oferuje restaurację, bar, kino na 44 miejsc, basen na dachu oraz Cowshed Spa.

    Kolejny adres to słynny Sunset Boulevard. Wiosną 2010 r. w imponującym biurowcu otwarto Soho House West Hollywood. Pół roku później otwarto Soho Beach House w Miami, klub w klimatach południowoamerykańskich, m.in. z dwoma basenami i własnym klubem plażowym.

    Dwa lata później firma ruszyła na podbój Kanady. W roku 2012 otwarto Soho House Toronto oferujący już na samym początku szereg imprez w ramach Toronto Film Festival.

    I zgodnie z zasadą, aby największą niespodziankę zachować na koniec, w sierpniu 2014 r. swoje wrota otworzył Soho House Chicago. Klub rezydujący na powierzchni 10 000 metrów kwadratowych w byłej fabryce galanterii skórzanej jest największym z domów SHG.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.