PRZYSPIESZA PULS CZASU.

BMW i

Wizje BMW i.

PRZYSPIESZA PULS CZASU.

Wizje BMW i.

PRZYSPIESZA PULS CZASU.Wizje BMW i.

Aby znajdować nowe rozwiązania, trzeba czasem zerwać ze starymi przyzwyczajeniami i całkowicie zmienić sposób myślenia. Wizje BMW i są realizacją takiego podejścia. Dają pierwszy obraz wizjonerskich pomysłów i innowacyjnych technologii. Stanowią znaczący krok w stronę przyszłości. Każda wizja BMW i nie tylko daje pogląd na nowe rozwiązania, ale jest też impulsem oraz źródłem inspiracji dla bezemisyjnej i ekologicznej mobilności jutra.

Read more
BMW i
bmw i visions

BMW CONCEPT iX3 I BMW i VISION DYNAMICS

Przyszłość jest elektryczna, dlatego na targach Auto China 2018 BMW prezentuje studyjny model pierwszego pojazdu SAV (All-Electric Sports Activity Vehicle) – BMW Concept iX3. Wyposażony w technologię BMW eDrive 5. generacji oraz wydajny akumulator o mocy ponad 70 kWh.
Przyszły model seryjny oferuje codzienny zasięg ponad 400 km z czasem ładowania poniżej 30 minut. Jazda elektryczna na nowym poziomie – bez uszczerbku dla funkcjonalności i komfortu.

Wizjonerskie rozwiązania i przyszłościowe koncepcje stają się rzeczywistością. BMW i Vision Dynamics pokazuje mobilność elektryczną w dynamicznym, praktycznym modelu. Zasięg 600 km, prędkość maksymalna ponad 200 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 4,0 sekundy sprawiają, że BMW i Visions Dynamics wynosi radość z jazdy elektrycznej na nowy poziom. To postępowe, czterodrzwiowe Gran Coupé, które ustawia się pomiędzy i3 a i8. Napięcie powstające pomiędzy dużymi powierzchniami i precyzyjnie wykonanymi detalami odzwierciedla innowacyjną technologię, która leży u podstaw auta.

Łączność ze światem.

BMW i Vision Dynamics

HISTORIA SUKCESU: BMW i.

2008: PROJECT i.

Wiosną 2008 r. w utrzymywanym w tajemnicy miejscu w Monachium spotkały się najtęższe umysły BMW, aby zastanowić się nad ambitnym celem: całkowitym zrewolucjonizowaniem mobilności w miastach. Monachijscy spece założyli think tank, nazwali go „project i” i wyznaczyli mu jedno zadanie: zapomnieć o tym, co było. Wymyślić to na nowo.
Read more

2009: BMW VISION EFFICIENT DYNAMICS.

Po raz pierwszy zaprezentowana została cała kompleksowa koncepcja oszczędności energii – do tej pory wbudowywano jedynie energooszczędne technologie w istniejące modele. Karoseria i napęd zostały zaprojektowane specjalnie pod kątem energooszczędności. Koncepcja ta stała się nośnikiem nowych technologii i wielu kolejnych rozwiązać BMW.
Read more

2010: DEBIUT BMW i.

Born Electric: BMW i to nowa marka firmy BMW, która zaskakuje swoją koncepcją mobilności umożliwiającą codzienną mobilność w oparciu o całkowicie elektryczny napęd. Bo BMW i to coś więcej niż samochód – innowacyjne usługi mobilne dają nieograniczone możliwości.

 

 

Read more

2011: BMW i8 CONCEPT I BMW i3 CONCEPT.

To pierwszy etap ewolucji BMW Vision EfficientDynamics – BMW i8 Concept. Łączył imponującą moc sportowego samochodu i wysoką wydajność. Równolegle do tego zaprezentowano też BMW i3 Concept. Pierwszy samochód elektryczny z pełną łącznością sieciową przystosowany specjalnie do wymogów mobilności elektrycznej.
Read more

2012: BMW i8 CONCEPT SPYDER.

Mniej balastu, więcej swobody – BMW i8 Concept Spyder: ten fenomenalny lekki roadster z napędem hybrydowym nie ma dachu i wykonany jest konsekwentnie z karbonu, aluminium i litu. Jego konstrukcja ramowa mieści osie, napęd i akumulatory w sposób umożliwiający doskonały rozkład mas.
Read more

2012: BMW i3 CONCEPT COUPÉ.

Nowe zdefiniowanie mobilności w mieście oznacza myślenie wybiegające poza proekologiczną i błyskotliwą jazdę. W rezultacie powstało BMW i3 Concept Coupé, którego wizjonerska stylistyka pokazała, jak może wyglądać samochód przyszłości. Jego innowacyjny napęd eDrive nie tylko nie generuje żadnej emisji spalin, ale umożliwia też komfortową, niemal bezgłośną jazdę.
Read more

2013: DEBIUT RYNKOWY BMW i3.

Nowy pomysł na mobilność w mieście: BMW i3 jest rezultatem wizji daleko wykraczającej poza proekologiczną i zwinną jazdę. BMW i3 to samochód przyszłości: o wizjonerskiej stylistyce i z innowacyjnym napędem BMW eDrive. Nie tylko lokalnie bezemisyjne, ale też całkowicie skomunikowane z miastem.
Read more

2013: DEBIUT RYNKOWY BMW i8.

Samochód sportowy przyszłości – o parametrach zużycia paliwa i emisji spalin samochodu subkompaktowego. Zaletą hybrydowego układu plug-in jest idealna synchronizacja silnika elektrycznego i spalinowego widoczna w maksymalnej wydajności i dynamice na drodze. To nie jest już tylko wizja, lecz elektryzująca, inteligentna rzeczywistość. To pierwszy samochód sportowy, który wyprzedza nawet swój czas.
Read more

2016: BMW i VISION FUTURE INTERACTION.

Przyszłość można było zobaczyć już w roku 2016 w Las Vegas: na targach Consumer Electronic Show BMW i Vision Future Interaction pokazała, jak może wyglądać w skomunikowany kokpit samochodu. Jeden z najciekawszych elementów to AirTouch, zupełnie nowy system umożliwiający obsługę auta za pomocą gestów.
Read more

2016: BMW i3 (94 Ah).

Historii sukcesu BMW i toczy się dalej. Zasięg NEDC (nowy europejski cykl pomiarowy) do 300 km (200 km w codziennej eksploatacji), sprawia, że nowe BMW i3 (94 Ah) sprawdzi się również na dłuższych trasach, a oprócz tego przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,3 s.
Read more

2017: BMW i3s (94 Ah).

Jeśli sportowa i bezemisyjna jazda oznaczają przyszłość, to BMW i3s jest już teraz autem przyszłości. Maksymalnie sportowe, maksymalnie elektryzujące: BMW i3s łączy wybitną dynamikę jazdy i nowoczesne technologie. Autem o imponującym przyspieszeniu od 0 do 60 km/h w 3,7 s, z charakterystycznym wrażeniem jazdy „na jednym pedale”, o nowoczesnej stylistyce i dynamice samochodu sportowego.

Read more

2017: BMW i8 Roadster.

Przyszłość nabiera kształtów – w formie pierwszego BMW i8 Roadster. To zachwycające, fascynujące auto jest nową interpretacją wolności. Najbardziej charakterystycznym elementem są imponujące, komfortowo otwierane podnoszone drzwi z lekkiego karbonu. Równie imponująco porusza się wskazówka obrotomierza: innowacyjny napęd hybrydowy typu plug-in oferuje 374 KM i 570 Nm. Wszystko to pozwala BMW i8 Roadster przyspieszać od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy.
Read more

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.