ELECTRIFIED BY BMW i.

Hybrydy plug-in z know-how BMW i.

BMW iPerformance
BMW iPerformance

ELECTRIFIED BY BMW i.

Hybrydy plug-in z know-how BMW i.

ELECTRIFIED BY BMW i.Hybrydy plug-in z know-how BMW i.

Doświadczenie było zawsze istotnym czynnikiem przy realizacji innowacyjnych koncepcji samochodów. A w hybrydach plug-in BMW jest ono szczególnie cenne. Ich układ napędowy obejmuje wydajny silnik spalinowy i mocny silnik elektryczny. Dzięki temu napęd łączy w sobie typowe cechy BMW z zaletami jazdy elektrycznej i wykorzystuje bezpośrednio doświadczenie inżynierów BMW i, zasługując sobie na swoją własną nazwę: BMW iPerformance.

RADOŚĆ Z JAZDY BEZ EMISJI SPALIN.

W samochodach BMW iPerformance stosowany jest napęd BMW eDrive opracowany przez BMW i. Innowacyjne połączenie silnika elektrycznego, akumulatora litowo-jonowego i inteligentnego zarządzania energią umożliwia pokonywanie krótkich i średnich tras na samym napędzie elektrycznym. W razie potrzeby załączany jest silnik benzynowy TwinPower Turbo. Napęd BMW eDrive oferowany jest aktualnie w BMW serii 2, BMW serii 3, BMW serii 5, BMW serii 7 i BMW X5 (stan z marca 2017 r.).

BMW eDrive.

Inteligentna i dynamiczna forma elektrycznej jazdy.

IDEALNE NA KRÓTKIE, ŚREDNIE I DŁUGIE TRASY.

Modele BMW iPerformance napędzane są przez idealnie współpracujące ze sobą silniki: wydajny spalinowy i mocny elektryczny. Konwencjonalna jednostka zapewnia zasięg, a elektryczna, przede wszystkim w ruchu miejskim, bezemisyjną i niemal bezgłośną jazdę. Na przykład BMW 530e pokonuje do 50 km (NEDC nowy europejski cykl jezdny) na samym napędzie elektrycznym. Akumulator litowo-jonowy można ładować z domowej stacji BMW i Wallbox, z publicznych stacji ładowania i z dowolnego domowego gniazdka elektrycznego.


Dane BMW 530e iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1 – 1,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49 – 44
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14,1 – 13,1

  • AUTO eDRIVE

    W trybie AUTO eDRIVE inteligentne zarządzanie energią określa najbardziej wydajny sposób współpracy silnika elektrycznego i spalinowego – zależnie od prędkości jazdy i stanu naładowania akumulatora.

  • MAX eDRIVE

    W zależności od modelu tryb MAX eDRIVE umożliwia jazdę na samym napędzie elektrycznym z prędkością do 140 km/h. Przy większych prędkościach lub gdy wymagane jest pełne przyspieszenie, automatycznie dołącza się silnik spalinowy.

  • SAVE BATTERY

    W trybie SAVE BATTERY lub Battery Control (w BMW serii 7) silnik spalinowy wydajnie ładuje akumulator, albo utrzymywany jest stały poziom naładowania akumulatora. Można w ten sposób zachować energię do późniejszej jazdy na samym napędzie elektrycznym.

iPERFORMANCE W SKRÓCIE.

Modele hybrydowe plug-in BMW są konsekwentną kontynuacją strategii BMW EfficientDynamics. Oprócz „e” w nazwie modelu samochody BMW iPerformance można łatwo rozpoznać po poniższych szczegółach.

Niebieski grill atrapy chłodnicy.

Przód modeli BMW iPerformance wyróżnia grill atrapy chłodnicy w typowym dla BMW i.

Niebieskie dekielki obręczy kół.

Ekskluzywne niebieskie dekielki obręczy kół w modelach BMW iPerformance są odniesieniem do BMW i8.

Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1
Emisja CO₂ w g/km w cyklu mieszanym: 49
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9

Logo BMW i.

Na przednich błotnikach za nadkolami znajduje się logo BMW i wskazujące na transfer know-how bezpośrednio z BMW i.

Napis eDrive.

Napis eDrive na słupkach C wskazuje na zastosowanie napędu elektrycznego.

ŁADOWANIE.

BMW iPerformance to więcej niż tylko nazwa modeli hybrydowych plug-in BMW, to część zrównoważonej strategii mobilności. Podobnie jak w BMW i3 czy BMW i8 można korzystać z programu 360° ELECTRIC. Oferuje on różne korzyści, od instalacji stacji ładowania BMW i Wallbox, poprzez pośrednictwo w zawarciu umowy na dostawę „zielonej” energii, po dostęp do największej na świecie sieci publicznych stacji ładowania. Do każdego modelu BMW iPerformance dostępna jest też aplikacja BMW Connected oraz oszczędne trasy ECO ROUTE w systemie nawigacyjnym.

  • BMW i Wallbox

    BMW i Wallbox, BMW i Wallbox Plus oraz BMW i Wallbox Connect to domowe stacje ładowania umożliwiające bezpieczne, szybkie i proste naładowanie BMW .

    Stacje BMW i gwarantują nieskomplikowane i niezawodne ładowanie. Po podłączeniu pojazdu do stacji BMW i Wallbox za pomocą kabla do ładowania ładowanie rozpoczyna się automatycznie. Umożliwiają na przykład naładowanie BMW i3 w 80% w ciągu niespełna trzech godzin.*

    BMW i Wallbox Connect daje też możliwość wykorzystania energii z własnych źródeł, na przykład z instalacji solarnych, zapewniając tym samy jeszcze bardziej ekologiczne ładowanie.

    * Zależnie od lokalnej infrastruktury energetycznej. Czasy ładowania innych BMW Battery Electric Vehicle (BEV) i BMW Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) mogą być inne.

  • Funkcja BMW Digital Charging

    Z funkcją BMW Digital Charging (DCS) ładowanie Twojego BMW i3 ze stacji BMW i Wallbox będzie jeszcze bardziej indywidualne i bardziej wydajne. Na bazie ustawionej taryfy energii elektrycznej DSC ustali najkorzystniejszy czas na ładowanie Twojego auta i samodzielnie obsłuży proces ładowania. Oprócz tego DCS gwarantuje zawsze pełne naładowanie auta przed ustawioną godziną odjazdu. DCS będące częścią usług ConnectedDrive obsługuje się w prosty sposób za pomocą urządzeń mobilnych i zwykłych narzędzi (iDrive, CDP, aplikacja BMW Connected).

  • ChargeNow: coraz większa elektryzująca radość z jazdy

    Ułatw sobie ładowanie w miejscach publicznych – dzięki ChargeNow. Ten serwis mobilnościowy BMW i łączy stacje ładowania różnych operatorów w jedną dużą sieć. Dzięki temu możesz szybciej i wygodniej znaleźć okazję do naładowania swojego BMW i3 w drodze – i to, zależnie od tego, gdzie akurat jesteś, również ze stacji szybkiego ładowania typu DC. BMW i ConnectedDrive wskaże Ci zgodnie z Twoją lokalizacją wszystkie dostępne stacje ładowania: w systemie nawigacyjnym, w aplikacji na smartfony lub na stronie internetowej chargenow.com.

Dane BMW i3 (60 Ah):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,9

 

Dane BMW i3 (94 Ah):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 12,6 * / 13,1**

 

Dane BMW i3 (60 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 13
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,5
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

 

Dane BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 12* / 13**
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,3* / 11,9**
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,6

 

Dane BMW i8 :
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9

 

* Grupa obręczy kół: koła 19-calowe
** Grupa obręczy 2: koła 20-calowe, zimowe

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

Dane BMW 225xe iPerformance Active Tourer:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 49 – 46
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9 – 11,8

Dane BMW 330e iPerformance Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1 – 1,9
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 49 – 44
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9 – 11,0

 

Dane BMW 530e iPerformance Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1 – 1,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49 – 44
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14,1 – 13,1

Dane BMW X5 xDrive40e iPerformance:
Zużycie paliwa l/100 km w cyklu mieszanym: 3,4 – 3,3
Emisja CO2 g/km w cyklu mieszanym: 78 – 77
Zużycie energii kWh/100 km w cyklu mieszanym: 15,4 – 15,3

Dane BMW 740e iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,2 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 50 – 45
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,1 – 12,5

Dane BMW 740Le iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,2 – 2,0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 51 – 45
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,3 – 12,6

Dane BMW 740Le xDrive iPerformance:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,5 – 2,1
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 56 – 49
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,9 – 13,2

Zużycie paliwa, emisja CO2 i zużycie energii elektrycznej zależą od wybranego rozmiaru kół i opon. Przewidywane wartości zużycia paliwa ustalono na podstawie cyklu testowego ECE.

Zasięg zależy od wielu różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania lub klimatyzacji oraz wstępnego ustawiania temperatury.

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO2 i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

Dane BMW i3 (60 Ah):

Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 0
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 12,9

 

Dane BMW i3 (94 Ah):
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 0
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 12,6* / 13,1**

 

Dane BMW i3 (60 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 13
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 13,5
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0,6

 

Dane BMW i3 (94 Ah) z Range Extenderem:
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 12* / 13**
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,3* / 11,9**
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 0,6

 

Dane BMW i8:
Zużycie paliwa w l/100 km w cyklu mieszanym: 2,1
Emisja CO2 w g/km w cyklu mieszanym: 49
Zużycie energii w kWh/100 km w cyklu mieszanym: 11,9

 

* Grupa obręczy kół: koła 19-calowe

** Grupa obręczy kół 2: koła 20-calowe, zimowe