WIĘCEJ ENERGII. MNIEJ PALIWA.

BMW eDrive.

BMW iPerformance

WIĘCEJ ENERGII. MNIEJ PALIWA.

BMW eDrive.

Koncepcja napędu elektrycznego BMW eDrive oferuje maksymalną radość z jazdy. I to niemal bezgłośnie i bez emisji spalin. Trzon technologii BMW eDrive stanowią trzy elementy: silnik elektryczny, wysokowydajny akumulator litowo-jonowy oraz inteligentne zarządzanie energią.

WIĘCEJ ENERGII. MNIEJ PALIWA.BMW eDrive.

Koncepcja napędu elektrycznego BMW eDrive oferuje maksymalną radość z jazdy. I to niemal bezgłośnie i bez emisji spalin. Trzon technologii BMW eDrive stanowią trzy elementy: silnik elektryczny, wysokowydajny akumulator litowo-jonowy oraz inteligentne zarządzanie energią.

Read more
bmw efficient dynamics

MOBILNOŚĆ Z PRZYSZŁOŚCIĄ. BMW EDRIVE.

Koncepcja napędu eDrive fascynuje imponującą dynamiką. Połączenie silnika elektrycznego, wysokowydajnego akumulatora litowo-jonowego oraz inteligentnego zarządzania energią gwarantuje fascynująco zwinną jazdę i niesamowite przyspieszenie. Przy jeździe na samym napędzie elektrycznym całkowicie bez lokalnej emisji spalin.

  • Silnik elektryczny

    Silnik elektryczny jest nowatorską konstrukcją opracowaną w BMW Group oraz integralnym elementem wszystkich modeli BMW z napędem elektrycznym. Przy całkowicie naładowanym akumulatorze zapewnia on np. w BMW serii 7 iPerformance maksymalny zasięg 48 km na samym napędzie elektrycznym. Taki zasięg jest wystarczający, aby na co dzień pokonywać większość tras bez lokalnej emisji spalin. W zależności od sytuacji silnik elektryczny może też zapewniać dodatkowy zastrzyk energii zwiększający dynamikę przyspieszania – na przykład przy wyprzedzaniu.

  • Wysokowydajny akumulator litowo-jonowy

    Wszystkie samochody z technologią BMW eDrive czerpią energię do jazdy na napędzie elektrycznym z nowoczesnego akumulatora. Wysokowydajne akumulatory litowo-jonowe wyposażone są w system chłodzenia, który utrzymuje akumulator zawsze w optymalnej temperaturze roboczej, zwiększając jego wydajność i żywotność. Ładować można je wszędzie tam, gdzie jest prąd. Wystarczy nawet zwykłe gniazdko elektryczne 230 V.

  • Inteligentne zarządzanie energią

    Najlepsza możliwa wydajność i moc będąca do dyspozycji w każdej chwili. Właśnie takie jest główne zadanie inteligentnego zarządzania energią. Ponadto steruje ono innymi elementami BMW EfficientDynamics specjalnie przystosowanymi do napędów wykorzystujących asynchroniczne silniki elektryczne.
    Inteligentne zarządzanie energią poprzez przewidujące strategie pracy optymalizuje na przykład sprawność napędu elektrycznego i wysokowydajnego akumulatora. Na podstawie danych nawigacyjnych odpowiednio wcześniej obliczane są optymalne punkty załączania napędu elektrycznego i wyznaczane są odcinki trasy i sytuacje, które najlepiej nadają się do ładowania akumulatora. Pozwala to oszczędzić do dziesięciu procent energii, dzięki czemu można pokonywać dłuższe odcinki na samym napędzie elektrycznym.
    Funkcja Brake Energy Regeneration umożliwia magazynowanie w wysokowydajnym akumulatorze litowo-jonowym energii uwalnianej przy hamowaniu i zwalnianiu. Energia ta może być w każdym momencie wykorzystana do zwiększenia mocy napędu.
    W połączeniu z trybem ECO PRO wystarczy naciśnięcie przycisku, aby wszystkie systemy pojazdu nastawione były na maksymalną wydajność – przy inteligentnym wykorzystaniu zasobów energii. W tym celu inteligentne zarządzanie energią w razie potrzeby ogranicza działanie funkcji komfortu. Kierowca otrzymuje na monitorze pokładowym wskazówki dotyczące ekonomicznej jazdy, które pozwalają uzyskać maksymalny zasięg.

WSZYSTKIE MODELE Z TECHNOLOGIĄ BMW eDRIVE

MODELE BMW i

BMW i8 Coupé.

BMW i8 jest gotowe do tego, aby zrewolucjonizować swoją klasę pojazdów. Jako pierwszy samochód sportowy o parametrach zużycia paliwa i emisji spalin auta subkompaktowego.

Dane BMW i8 Coupé :
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,7=6,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 153-155
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,2-20,4

Read more

BMW i3.

BMW i3 na nowo definiuje zrównoważoną mobilność: jego napęd elektryczny wyróżnia się nie tylko inspirującym brakiem emisji spalin, ale też zwinnością, która gwarantuje przyjemne wrażenia z jazdy.

BMW i3 (3):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany):13,6–13,1

 

Read more

BMW i3s.

Jeśli sportowa i bezemisyjna jazda oznaczają przyszłość, to BMW i3s jest już teraz autem przyszłości. Autem o imponującym przyspieszeniu od 0 do 60 km/h w 3,4 s, z charakterystycznym wrażeniem jazdy „na jednym pedale”, o nowoczesnej stylistyce i dynamice samochodu sportowego.

BMW i3s (3):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14,3

 

Read more

BMW i8 Roadster.

Przyszłość nabiera kształtów – w formie pierwszego BMW i8 Roadster. To zachwycające, fascynujące auto jest nową interpretacją wolności. Oferuje bezwarunkową radość z jazdy – jak droga długa i szeroka.
 

Dane BMW i8 Roadster :
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,9-6,9
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,6-20,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 156-157
 

Read more

MODELE BMW iPERFORMANCE

BMW 225xe iPerformance Active Tourer.

Połączenie silnika BMW eDrive i 3-cylindrowego silnika benzynowego BMW TwinPower Turbo daje moc 100 kW (136 KM) przy emisji CO2 w cyklu mieszanym od 165 do 177 g/km i zużyciu paliwa od 7,3 do 7,8 l/100 km.

Read more

BMW 330e iPerformance Limuzyna.

Rasowy 4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower o mocy 135 kW (184 KM) współpracuje z mocnym silnikiem elektrycznym generującym 65 kW (88 KM). Emisja CO₂ w cyklu mieszanym waha się między 49 a 44 g/km, a zużycie paliwa wynosi od 2,1 do 1,9 l/100 km.
Read more

BMW 530e iPerformance Limuzyna.

Główne elementy napędu to 4-cylindrowy silnik benzynowy BMW TwinPower Turbo o mocy 135 kW (184 KM), silnik elektryczny o mocy 185 kW (252 KM) oraz wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy o pojemności x,x kWh. Zasięg na samym napędzie elektrycznym wynosi ok. xx km, a prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym 235 km/h.

Read more

Modele BMW serii 7 iPerformance.

Modele BMW iPerformance 740e i 740Le xDrive napędzane są 4-cylindrowym silnikiem benzynowym BMW TwinPower Turbo o mocy 258 KM połączonym z wysokowydajnym silnikiem elektrycznym eDrive.

Read more

BMW X5 xDrive40e iPerformance.

BMW X5 xDrive40e iPerformance jest autem ambitnym i pionierskim pod każdym względem. Pomimo mocy 180 kW (245 km) emisja CO₂ w cyklu mieszanym wynosi 78-77 g/km. Natomiast zużycie paliwa to zaledwie 3,4-3,3 l/100 km.

Read more

ŁADOWANIE.

Od zwykłego ładowania w domu poprzez stacje ładowania w sieci ChargeNow aż po Usługi Assistance – koncepcja ładowania BMW zakłada, że jazda elektryczna ma być nie tylko komfortowa, ale również wyjątkowo przyjemna w codziennej eksploatacji.

  • Ładowanie w domu

    Samochody elektryczne mają wiele zalet w porównaniu z konwencjonalnymi autami. Są na przykład każdego ranka „zatankowane” do pełna. Można je łatwo i wygodnie ładować w domu przez załączony standardowy kabel do ładowania. Jeszcze szybciej i wygodniej ładuje się z BMW i Wallbox. Ta stacja ładowania do montażu ściennego w domu zwiększa moc ładowania, skraca czas jego trwania i jest idealnym uzupełnieniem do samochodów BMW i.

  • Ładowanie w miejscach publicznych

    ChargeNow oferuje dostęp do publicznych stacji ładowania partnerów BMW i. Aby ułatwić i zoptymalizować korzystanie z różnych rozwiązań i technologii BMW i stworzyło sieć ChargeNow, która zrzesza dużą liczbę właścicieli stacji ładowania. Można korzystać z nich przy użyciu karty ChargeNow. Na koniec miesiąca klient otrzymuje fakturę, na której przejrzyście wyszczególnione są wszystkie cykle ładowania za pomocą karty ChargeNow. Dzięki BMW i ConnectedDrive wszystkie dostępne stacje ładowania wyświetlają się w usługach BMW i ConnectedDrive do nawigacji.

  • Stan ładowania

    Aplikacja BMW Connected umożliwia wygodne monitorowanie procesu ładowania w czasie rzeczywistym na swoim smartfonie. Oprócz tego pozwala w dowolnej chwili sprawdzić zasięg elektryczny i stan naładowania akumulatora w BMW. Inne funkcje to zdalne sterowanie ładowaniem przy wykorzystaniu timera tygodniowego oraz włączanie klimatyzacji z wyprzedzeniem przez wyjazdem.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

Dane BMW 225xe iPerformance Active Tourer:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 2,1-2,0
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 49-46
Zużycie energii elektrycznej (cykl mieszany) w kWh/100 km: 11,9-11,0

Dane BMW 330e iPerformance Limuzyna:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 2,1-1,9
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 49-44
Zużycie energii elektrycznej (cykl mieszany) w kWh/100 km: 11,9-11,0

Dane BMW 530e iPerformance Limuzyna:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 2,0*
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 46*

* Wartości szacunkowe, jeszcze niepotwierdzone oficjalnie.

Dane BMW 740e iPerformance:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 2,2-2,0
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 50-45
Zużycie energii elektrycznej (cykl mieszany) w kWh/100 km: 13,1-12,5

Dane BMW 740Le iPerformance:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 2,2-2,0
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 51-45
Zużycie energii elektrycznej (cykl mieszany) w kWh/100 km: 13,3-12,6

Dane BMW 740Le xDrive iPerformance:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 2,5-2,1
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 56-49
Zużycie energii elektrycznej (cykl mieszany) w kWh/100 km: 13,9-13,2

Dane BMW X5 xDrive40e iPerformance:
Zużycie paliwa (cykl mieszany) w l/100 km: 3,4-3,3
Emisja CO2 (cykl mieszany) w g/km: 78-77
Zużycie energii elektrycznej (cykl mieszany) w kWh/100 km: 15,4-15,3

Zużycie paliwa i emisja CO2 zależą od rozmiaru kół i opon.

Wartości liczbowe dotyczą modelu podstawowego wyposażonego w standardową skrzynię biegów.

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.

Read more

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.