Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

HYBRYDY PLUG-IN BMW.
POŁĄCZENIE TEGO, CO NAJLEPSZE.
Dzięki połączeniu silnika benzynowego i elektrycznego, hybrydy plug-in BMW gwarantują maksymalną wszechstronność, a tym samym są idealnie dopasowane do Twoich indywidualnych wymagań i potrzeb dnia codziennego. Odkryj z nami świat hybryd plug-in BMW i znajdź dokładnie taki model, który najbardziej Ci odpowiada!
HYBRYDA PLUG-IN BMW IDEALNIE PASUJE DO TWOJEGO TRYBU ŻYCIA.

- Maksymalna wszechstronność – idealne rozwiązanie dla kierowców, którym zależy na jak największej różnorodności
- Dzięki połączeniu silnika benzynowego z silnikiem elektrycznym idealnie dopasowuje się do indywidualnych wymagań i potrzeb w codziennym życiu
- Rosnąca flota hybryd plug-in BMW gwarantuje maksymalną różnorodność i indywidualność pasującą do każdego stylu życia
NASZE HYBRYDY PLUG-IN: ODKRYJ SWOJĄ.












BMW X5 xDrive50e.
Hybryda plug-in BMW X5 xDrive50e imponuje zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 110 km i zużyciem energii na poziomie 27,0–22,9 kWh/100 km.
BMW X1 xDrive30e.
Hybryda plug-in BMW X1 xDrive30e imponuje zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 82 km i zużyciem energii na poziomie 20,9–18,0 kWh/100 km.
BMW M760e xDRIVE.
Hybryda plug-in BMW M760e xDrive imponuje zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 77–85 km i zużyciem paliwa na poziomie 1,3–1,0 l/100 km.
BMW 750e xDRIVE.
Hybryda plug-in BMW 750e xDrive imponuje zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 83–87 km i zużyciem paliwa na poziomie 1,1–1,0 l/100 km.
BMW SERII 2 ACTIVE TOURER PLUG-IN HYBRID .
Hybrydy plug-in BMW serii 2 Active Tourer – BMW 225e xDrive i BMW 230e xDrive – imponują zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 93 km i zużyciem energii na poziomie 15,9–14,2 kWh/100 km.
BMW SERII 5 LIMUZYNA PLUG-IN HYBRID.
Hybrydy plug-in BMW serii 5 Limuzyna – BMW 530e, BMW 530e xDrive i BMW 545e xDrive – imponują zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 61 km i zużyciem energii na poziomie 19,3–16,2 kWh/100 km.
BMW SERII 5 TOURING PLUG-IN HYBRID.
Hybrydy plug-in BMW serii 5 Touring – BMW 530e i BMW 530e xDrive – imponują zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 57 km i zużyciem energii na poziomie 20,0–17,1 kWh/100 km.
BMW X2 xDrive25e.
Hybryda plug-in BMW X2 xDrive25e imponuje zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 54 km i zużyciem energii na poziomie 15,6–15,0 kWh/100 km.
BMW X3 xDrive30e.
Hybryda plug-in BMW X3 xDrive30e imponuje zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 43 km i zużyciem energii na poziomie 30,3–25,7 kWh/100 km.
BMW SERII 3 LIMUZYNA PLUG-IN HYBRID.
Hybrydy plug-in BMW 330e, 330e xDrive, 320e imponuja zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 60 km i zużyciem energii na poziomie 18,7–15,8kWh/100 km.
BMW SERII 3 TOURING PLUG-IN HYBRID.
Hybrydy plug-in BMW 330e xDrive Touring, 320e xDrive Touring, 330e Touring i 320e Touring imponuja zasięgiem przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynoszącym do 61 km i zużyciem energii na poziomie 19,2–16,3 kWh/100 km.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI NA DOTYCZĄCE HYBRYD PLUG-IN BMW.
Co to jest hybryda plug-in?
Samochód hybrydowy plug-in (PHEV, Plug-In Hybrid Electric Vehicle) łączy w sobie silnik benzynowy, silnik elektryczny i akumulator wysokonapięciowy – a więc wszystko to, co najlepsze. Umożliwia to zmniejszenie zużycia paliwa i emisji CO₂. Współpraca tych dwóch systemów oferuje również lepsze osiągi i przyspieszanie.
Hybrydę plug-in można ładować z gniazdka elektrycznego, stacji Wallbox lub z publicznych punktów ładowania („plug-in” to po angielsku „podłączać”). Maksymalną wydajność hybrydy plug-in uzyskuje się przy pełnym naładowaniu akumulatora, dlatego też w domu lub w pracy powinna być dostępna możliwość jego ładowania.
Przy pełnym naładowaniu zasięg przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną wynosi na przykład w BMW X1 xDrive25e do 91 km. Ponadto dzięki postępowi technologicznemu zasięg elektryczny – jak we wszystkich pojazdach z akumulatorem wysokonapięciowym – będzie w nadchodzących latach nadal rósł. Podczas rekuperacji, tzn. po zdjęciu nogi z gazu, energia kinetyczna zamieniana jest w energię elektryczną i podawana do akumulatora, co również daje dodatkowe kilometry zasięgu w trybie elektrycznym.
W ramach strategii „Power of Choice” BMW oferuje swoim klientom szeroką gamę napędów hybrydowych plug-in, ułatwiając świadomy wybór tego szczególnie wydajnego napędu.
Hybryda plug-in jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców, którzy szukają możliwie największej wszechstronności: z jednej strony napędu elektrycznego na co dzień, np. do tanich i ekologicznych dojazdów do pracy. Optymalne są regularne dojazdy do pracy na średnich odległościach, gdzie dominują kilometry przejechane na napędzie elektrycznym. Z drugiej strony samochody te oferują maksymalny zasięg i uniwersalność na długich trasach, np. podczas weekendowych wyjazdów z rodziną.
Jakie są zalety hybrydy plug-in?
Kierowca pojazdu hybrydowego plug-in może cieszyć się m.in. prawie bezgłośną jazdą w trybie elektrycznym, jak również dodatkową mocą przyspieszania silnika elektrycznego.
Wielu posiadaczom hybryd plug-in już teraz udaje się pokonywać większość swoich tras na samym napędzie elektrycznym. Suma codziennych tras nie przekracza bowiem często 50 km. W zależności od indywidualnej taryfy energetycznej już dziś generuje to wyraźne oszczędności w porównaniu do pojazdu z klasycznym silnikiem spalinowym. W hybrydzie plug-in w żadnym wypadku nie trzeba jednak rezygnować z komfortu dużego zasięgu: przy niewystarczającym poziomie naładowania akumulatora według potrzeb automatycznie włącza się silnik spalinowy.
O czym muszę pamiętać przy ładowaniu hybrydy plug-in?
Hybrydę plug-in można ładować z gniazdka elektrycznego, stacji Wallbox lub z publicznych punktów ładowania („plug-in” to po angielsku „podłączać”). W miejscach publicznych potrzebujesz kabla do ładowania (tryb 3), który wchodzi w skład wyposażenia pojazdu. Maksymalną wydajność hybrydy plug-in uzyskuje się przy pełnym naładowaniu akumulatora, dlatego też w domu lub w pracy powinna być dostępna możliwość jego ładowania. Ładuj akumulator swojej hybrydy plug-in BMW tak często, jak to możliwe, aby w pełni wykorzystać dodatkowy napęd elektryczny.
Jakie czynniki wpływają na wydajność akumulatora wysokonapięciowego w mojej hybrydzie plug-in?
Istotnym czynnikiem zewnętrznym wpływającym na moc i pojemność akumulatora jest temperatura. Prawdopodobnie znasz to z baterii telefonu komórkowego: jego wydajność jest ograniczona w niskich i wysokich temperaturach. Dlatego też w zimie szczególnie ważne jest „przygotowanie” pojazdu jeszcze podczas ładowania, tzn. ogrzanie akumulatora i wnętrza, albo schłodzenie ich w lecie. Dzięki temu nie tylko oszczędzisz energię podczas jazdy, ale dzięki optymalnej temperaturze akumulatora zwiększysz też jego wydajność. Ponadto zoptymalizowane strategie pracy w Twoim samochodzie w dużym stopniu minimalizują wpływy temperatury. Co więcej: pojemność akumulatora pozwala określić możliwy zasięg. Oprócz temperatury zasięg zależy od odbiorników energii, takich jak klimatyzacja, od obciążenia pojazdu i Twojego stylu jazdy.
Na co muszę uważać podczas dłuższego parkowania i przestojów mojej hybrydy plug-in?
W przypadku dłuższego parkowania pojazdu, np. na czas urlopu, istnieją różne czynniki mające pozytywny wpływ na żywotność akumulatora: należy w miarę możliwości utrzymywać stan naładowania w zakresie od 30 do 50% i parkować samochód latem w chłodnym miejscu lub w cieniu, a zimą w garażu. Ponadto podczas dłuższych przestojów samochód nie powinien być podłączony do sieci.
Jak najlepiej wykorzystam moją hybrydę plug-in?
W Twojej hybrydzie plug-in BMW przewidujące działanie napędu hybrydowego przy aktywnym prowadzeniu do celu pomaga Ci w wydajny sposób dotrzeć na miejsce. Dlatego warto korzystać z aktywnego prowadzenia do celu, nawet jeśli znasz drogę. Zapewnia to inteligentne i adekwatne do przebiegu trasy korzystanie z dostępnej energii elektrycznej, na przykład poprzez przełączanie na napęd stricte elektryczny na terenie zabudowanym. W hybrydzie plug-in tryby jazdy BMW znane z konwencjonalnych modeli uzupełnia ponadto tryb HYBRID ECO PRO. Optymalizuje on wydajność układu napędowego, oświetlenia i klimatyzacji. Szczególną cechą tego trybu jest asystent przewidywania. Pokazuje on wskazówki sytuacyjne na wyświetlaczu Head-Up lub zestawie wskaźników umożliwiające bardziej efektywną jazdę – na przykład zaleca zdjęcie nogi z gazu, jeśli zbliża się ograniczenie prędkości. Inną pomocną funkcją jest analiza stylu jazdy, która bada wydajność jazdy i dostarcza pomocnych wskazówek pozwalających na jeszcze bardziej oszczędniejszą jazdę. W nowszych pojazdach BMW z napędem hybrydowym (np. w BMW X5 xDrive45e) stosowana jest ponadto adaptacyjna rekuperacja. Po zwolnieniu pedału gazu samochód inteligentnie i adaptacyjnie „decyduje”, czy przejść w tryb swobodnego toczenia, czy rekuperacji. Nieważne, czy chodzi o pojazdy poprzedzające, ograniczenia prędkości, ronda, skręty czy tereny zabudowane – system optymalnie dostosowuje intensywność hamowania do sytuacji na drodze. Dzięki temu w wydajny sposób można zredukować częstotliwość dotknięć pedału hamulca i zwiększyć komfort jazdy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ZALETACH HYBRYD PLUG-IN BMW W FILMIE.




Stacja ładowania.
BMW Wallbox
Szybka ładowarka uniwersalna.
Karta BMW Charging.




ZUŻYCIE PALIWA, ZUŻYCIA ENERGII I EMISJA CO2.
BMW 230e xDrive Active Tourer:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,4–1,1
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30–22
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,0–17,9
BMW serii 3 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,9–1,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 44–30
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,7–16,1
BMW serii 3 Touring Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2–1,4
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49–31
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,5–16,2
BMW serii 5 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2–1,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 51–30
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,4–16,2
BMW serii 5 Touring Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,3–1,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 52–35
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,1–17,0
BMW serii 7 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,5–1,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 57–41
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,1–17,9
BMW X5 xDrive45e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,7–1,2
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 40–27
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 27,7–24,3
BMW X1 xDrive25e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1–1,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 47–39
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,7–15,0
BMW X2 xDrive25e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0-1,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 44–38
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,4–14,9
BMW X3 xDrive30e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,6–2,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 59–44
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 30,3–25,7
Wartości dotyczące BMW 230e xDrive Active Tourer są tymczasowe.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej NEDC i WLTP znaleźć można na stronie: http://www.bmw.com/wltp.
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.
Zużycie paliwa, zużycia energii i emisja CO₂.
BMW XM*:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP, w l/100 km: 1,6–1,5
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 36–33
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 30,1–28,9
* Dane tymczasowe
BMW M760e xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany WLTP): 1,3–1,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany WLTP): 29–23
BMW 750e xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany WLTP): 1,1–1,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany WLTP): 25–22
BMW 230e xDrive Active Tourer:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,8–0,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 18–14
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,9-14,4
BMW serii 3 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0–1,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 44–29
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,7-15,8
BMW serii 3 Touring Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1–1,4
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 48–31
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,2–16,1
BMW serii 5 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2–1,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 51–30
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,3–16,2
BMW serii 5 Touring Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2–1,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 51–35
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,0–17,1
BMW X5 xDrive50e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,1–0,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 26–18
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 27,0–22,9
BMW X1 xDrive30e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,0–0,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 23–16
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,9–18,0
BMW X2 xDrive25e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,8–1,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 41–37
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,6–15,0
BMW X3 xDrive30e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,6–2,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 59–44
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 30,3–25,7
Wartości dotyczące BMW 230e xDrive Active Tourer są tymczasowe.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej NEDC i WLTP znaleźć można na stronie: http://www.bmw.com/wltp.
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.