ELEKTRYCZNA JAZDA.

Mobilność elektryczna marki BMW.

Elektryzująca radość z jazdy na każdą trasę i każdy styl jazdy: oto mobilność elektryczna marki BMW. Technologia eDrive umożliwia jazdę przy niskiej emisji spalin i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. BMW oferuje zarówno samochody z napędem elektrycznym, jak i hybrydowym typu plug-in pozwalające w pełni cieszyć się wszystkimi zaletami napędu elektrycznego.

Read more

BMW eDRIVE.

BMW eDrive to synonim nowoczesnej mobilności. Innowacyjne technologie BMW EfficientDynamics połączone w wizjonerską koncepcję napędu elektrycznego. Najwyższa dynamika połączona z absolutną wydajnością. Fenomenalna zwinność – niemal całkowicie bez hałasu i emisji spalin. Dowiedz się więcej o BMW eDrive i nowoczesnym pakiecie technologicznym gwarantującym wyjątkowo ekologiczną radość z jazdy.

Read more

MNIEJSZA EMISJA. WIĘKSZA RADOŚĆ Z JAZDY.

BMW EfficientDynamics.

BMW serii 7 Plug-in Hybrid.

Wraz z BMW serii 7 iPerformance tworzymy nowe standardy i już dziś kreujemy luksus na miarę przyszłości. Przykładem tego jest BMW 740e iPerformance z napędem hybrydowym plug-in. Ten samochód łączy zasięg i osiągi silnika BMW TwinPower Turbo z wydajnością napędu elektrycznego. Rezultatem tego jest luksusowa radość z jazdy, którą wyróżnia znacznie niższa emisja i wyjątkowo komfortowe właściwości jezdne.



BMW 740e iPerformance (1):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2 – 2,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 50 – 45
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany):13,3 – 12,5
 

BMW serii 2 Active Tourer Plug-in Hybrid.

BMW 225xe Active Tourer iPerformance łączy silnik BMW TwinPower Turbo i napęd BMW eDrive, umożliwiając jazdę na napędzie elektrycznym przy nieograniczonej mobilności. Te cechy idealnie uzupełniają wszechstronność i aktywny charakter BMW serii 2 Active Tourer. Inteligentna współpraca obu silników tworzy przy tym elektryczny napęd xDrive zapewniający optymalną trakcję.
 

BMW 225xe iPerformance Active Tourer :
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,7 – 2,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 61 – 52
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14,2 – 13,4

BMW serii 3 Plug-in Hybrid.

Połączenie tego, co najlepsze. BMW 330e iPerformance łączy innowacyjną koncepcję BMW eDrive oraz sportowy charakter i elegancję BMW serii 3 Limuzyna. Napęd hybrydowy plug-in gwarantuje wyjątkowo wydajną dynamikę jazdy, a dzięki możliwości jazdy na krótkich odcinkach na napędzie elektrycznym jest też przyjazny dla środowiska. Ta wizjonerska koncepcja napędu doskonale uzupełnia wybitny charakter BMW serii 3.

 

BMW 330e iPerformance :
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,1 – 1,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 49 – 44
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 11,9 – 11,0

BMW i3.

W pełni elektryczne BMW i3 to symbol ekologicznej i bezemisyjnej mobilności. Wizjonerska stylistyka oraz innowacyjny napęd eDrive gwarantują nieporównywalne z niczym wrażenia z jazdy i niemal całkowity brak hałasu – oraz już dzisiaj na wyznaczają nowo definicję motoryzacji na przyszłość.

 

BMW i3 :
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 13,6 – 13,1

BMW i8.

Najbardziej awangardowy samochód sportowy naszych czasów. Niskie parametry spalania BMW i8 to wynik idealnej współpracy silnika elektrycznego i spalinowego zapewniającej najwyższą wydajność i dynamikę jazdy.
 

BMW i8 (3):
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,9
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 42
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 14,0

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂

  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.