Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
ZAJMUJĘ SIĘ MNÓSTWEM RZECZY, TERMINAMI NIE MUSZĘ.
#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICE.
- Smart Video Communication
- Recykling
- Usługi informacje ogólne
- Przeglądy i serwisowanie
- Naprawy mechaniczne i elektryczne
- Naprawy estetyczne i pielęgnacja
- Karoseria i lakier
- Nowe części
- Pomoc w razie awarii lub wypadku
- Pomoc drogowa BMW i pomoc BMW w razie wypadku
- BMW Service Inclusive
- Konsultacja serwisowa BMW
- Szybki Serwis
- Oferty dla importowanych modeli BMW
- BMW Premium Selection
- BMW Premium Selection
- BMW TeleService
- Smart Video Communication
- Recykling
- Usługi informacje ogólne
- Przeglądy i serwisowanie
- Naprawy mechaniczne i elektryczne
- Naprawy estetyczne i pielęgnacja
- Karoseria i lakier
- Nowe części
- Pomoc w razie awarii lub wypadku
- Pomoc drogowa BMW i pomoc BMW w razie wypadku
- BMW Service Inclusive
- Konsultacja serwisowa BMW
- Szybki Serwis
- Oferty dla importowanych modeli BMW
- BMW Premium Selection
- BMW Premium Selection
- BMW TeleService
Dzięki BMW TeleService możesz cieszyć się maksymalnym bezpieczeństwem i wygodą w zakresie serwisu. Od drobnych prac konserwacyjnych po szybką pomoc w razie wypadku lub awarii – dzięki BMW TeleService i BMW ConnectedDrive zawsze otrzymasz właściwą pomoc we właściwym czasie. Twoje BMW automatycznie rozpoznaje potrzebę działania i przesyła wszystkie istotne dane pojazdu do naszych specjalistów. W ten sposób zawsze podejmowane są właściwe działania.
BMW TELESERVICE: Z BMW CONNECTED GRATIS.
Masz BMW ConnectedDrive lub funkcję połączenia alarmowego? W tym przypadku usługi BMW TeleService są również dostępne bezpłatnie.
Tak skorzystasz z pełnego zakresu usług TeleService:
- Zarejestruj się w portalu BMW ConnectedDrive lub w aplikacji My BMW.
- Przypisz pojazd do swojego konta.
- Wybierz swojego partnera serwisowego BMW bezpośrednio w portalu BMW ConnectedDrive, w aplikacji My BMW lub na ekranie iDrive pojazdu: BMW ASSISTANCE > SERVICE PARTNER.
POŁĄCZENIE Z BMW TELESERVICE.
Połączenie z BMW TeleService dostarcza Tobie i Twojemu partnerowi serwisowemu wszystkich istotnych informacji w przypadku konieczności przeprowadzenia przeglądu lub w razie awarii. Twój partner serwisowy BMW kontaktując się z Tobą w celu umówienia wizyty, zna już stan Twojego pojazdu, może zamówić części i jest dobrze przygotowany do indywidualnych wymagań Twojego pojazdu. Skraca to również czas oczekiwania.
System w odpowiednim czasie wykrywa również nieplanowane potrzeby serwisowe, takie jak zużyte hamulce i przekazuje niezbędne informacje w celu szybkiego usunięcia usterek. Nie musisz się już o nic martwić, a Twoje BMW będzie zawsze w doskonałym stanie.
Aby nawiązać kontakt i przygotować się do spotkania, partner serwisowy może w Twoim imieniu pobierać aktualne dane połączenia BMW TeleService z Twojego pojazdu i wysyłać do pojazdu wiadomości, np. przypomnienie o wizycie.
Twoje korzyści.
Ciesz się większym komfortem i lepszą wydajnością:
- Automatyczne rozpoznawanie potrzeb serwisowych
- Bezpośrednia transmisja danych serwisowych do BMW
- Twój preferowany partner serwisowy ma dostęp do danych serwisowych pojazdu
- Automatyczne przypominanie o terminach w serwisie
- Optymalne przygotowanie i efektywne przeprowadzenie serwisu
- Krótsze pobyty w serwisie
Zakres funkcji
Czujniki stanu technicznego systemu CBS stale monitorują poziom płynów (np. oleju silnikowego) lub stan części eksploatacyjnych (np. klocków hamulcowych). Jeśli konieczna jest wizyta w serwisie, BMW automatycznie przesyła do serwisu wszystkie potrzebne dane. Wybrany partner serwisowy BMW, o ile został zapisany w portalu ConnectedDrive, zadzwoni do Ciebie, aby w razie potrzeby umówić termin. Dokładność przekazywanych umożliwia perfekcyjne przygotowanie wizyty w serwisie i wszystkich wymaganych komponentów oraz części – dzięki temu samochód pozostaje w serwisie najkrócej jak to możliwe. Zapomnij o nieelastycznych interwałach serwisowych. Do serwisu jeździsz tylko wtedy, kiedy musisz.
POMOC DROGOWA BMW.
W razie awarii pomożemy Ci w najlepszy możliwy sposób: możesz skontaktować się z pomocą drogową BMW bezpośrednio z pojazdu, wybierając opcję BMW Assistance w menu BMW ConnectedDrive za pośrednictwem iDrive. Wszystkie istotne dane o stanie pojazdu i Twojej aktualnej lokalizacji są natychmiast przekazywane do serwisu mobilnego i nawiązywane jest połączenie głosowe. Specjaliści usuną mniejsze usterki albo od razu poprzez dostęp zdalny, albo podejmą odpowiednie środki na miejscu.
W pojazdach z systemem iDrive najnowszej generacji wymagane dane mogą być pobierane zdalnie po uzyskaniu Twojej zgody. Dzięki temu pracownik pomocy drogowej otrzyma dane pojazdu nawet w przypadku telefonicznego kontaktu.
Pomoc drogową można również wezwać za pomocą aplikacji My BMW. W tym przypadku infolinia również otrzymuje wszystkie niezbędne informacje o pojeździe, aby móc zaoferować Ci możliwie najlepszą pomoc.
Twoje korzyści.
W przypadku awarii i usterek możesz polegać na naszej fachowej wiedzy, która pomoże Ci zdiagnozować problem:
- Szybka i precyzyjna diagnoza na odległość
- Zdalne usuwanie niektórych usterek
- Kompetentna pomoc zawsze i w każdej sytuacji
- W razie potrzeby optymalnie przygotowana naprawa
Zakres funkcji
W razie awarii lub usterki Twojego BMW wystarczy wybrać w menu iDrive opcję BMW ConnectedDrive i funkcję Mobile Care. Za naciśnięciem przycisku można przesłać aktualne dane pojazdu do oceny przez naszych specjalistów Mobile Care. Są oni w stanie zdalnie zdiagnozować Twoje BMW tak, jakby było w warsztacie. Za pomocą automatycznego połączenia głosowego nasi specjaliści informują Cię o stanie pojazdu i kolejnych krokach. Często mogą zdalnie rozwiązać określone problemy. Jeżeli zdalna naprawa jest niemożliwa, natychmiast zostanie wysłany pojazd Mobile Care lub skierowanie do najbliższego partnera serwisowego BMW. Dane pojazdu są przekazywane do partnera serwisowego BMW, aby mógł się optymalnie przygotować do obsługi Twojego pojazdu.
POMOC BMW W RAZIE WYPADKU.
Innowacyjny system powiadamiania o wypadkach oferuje profesjonalną pomoc w przypadku lżejszych wypadków, w których nie doszło do zadziałania poduszki powietrznej. Pojazd wykrywa uszkodzenia i informuje o nich za pomocą funkcji iDrive Monitor. Wystarczy jedno naciśnięcie przycisku, a specjaliści z infolinii pomocy w razie wypadku służą swoją wiedzą i chętnie skierują Cię do najbliższego partnera serwisowego. A jeśli Twój pojazd nie nadaje się do jazdy, zorganizowana zostanie usługa holowania.
Twoje korzyści.
- Automatyczne rozpoznanie wypadku
- Pomoc za jednym kliknięciem
- Automatyczne przekazywanie lokalizacji
- Natychmiastowa pomoc BMW
- Bezpłatna usługa holowania
- Pomoc w znalezieniu autoryzowanego serwisu BMW
Warunki
- SA6AE, SA6AK, SA6AC z SOP 07/2017. Opcje mogą się różnić w zależności od rynku i wyposażenia pojazdu.
- Ze względów technicznych nie każdy wypadek jest rozpoznawany automatycznie. W takich wyjątkowych przypadkach można ręcznie aktywować połączenie z BMW TeleService.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC z SOP 07/2017. Opcje mogą się różnić w zależności od rynku i wyposażenia pojazdu.
SERVICE PARTNER MANAGEMENT.
Service Partner Management umożliwia zdefiniowanie preferowanego partnera serwisowego, który będzie odbierał połączenia teleserwisowe z Twojego pojazdu. Aktualnie przypisanego partnera serwisowego można w każdej chwili wyświetlić i zmienić w menu pojazdu, w portalu klienta ConnectedDrive lub w aplikacji My BMW. W celu zapewnienia świadczenia usług teleserwisowych w przypadku braku lub ewidentnie nieprawidłowego przypisania partnera serwisowego korekta może zostać dokonana również przez BMW.
BMW TELESERVICE: JAK TO DZIAŁA.
Jak korzystać z usług BMW TeleService.
Jak działa pomoc BMW w razie wypadki i awarii.
Jak wybrać preferowanego partnera serwisowego BMW.