BMW serii 3 Touring dane techniczne

THE 3

BMW SERII 3 TOURING: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

THE 3BMW SERII 3 TOURING: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

Dane techniczne

Masa

Masa własna w kg 1 635 [1 645]
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2 135
Ładowność w kg 575 [565]
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 975 / 1 260
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 750 / 75
Dopuszczalne obciążenie przyczepy z hamulcem do nachylenia 12% / 8% w kg 1 300 / 1 300
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 500 - 1510

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 709 / 1 827 / 1 440
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2068 (1040 / 1028)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 2 851 / 11,4
BMW serii 3 Touring Pomiary
BMW serii 3 Touring Pomiary

Koła

Opony przednie 225/50 R17 98 Y XL
Opony tylne 225/50 R17 98 Y XL
Obręcze kół przednie 7,5Jx17 LM
Obręcze kół tylne 7,5Jx17 LM

Silnik

Liczba cylindrów / zaworów na cylinder 4 / 4
Pojemność skokowa w cm3 1 998
Skok / średnica w mm 94,6 / 82
Moc silnika spalinowego w kW (KM) 115 (156) / 4500-6500
Maks. moment obrotowy (Nm) przy obr/min 250 / 1300-4300
Stopień sprężania :1 11

Osiągi

Prędkość maksymalna 220
Przyspieszenie 9,4 [8,7]

Zużycie

Cykl mieszany w l/100 km 7,5 - 6,7 [7,5 - 6,7]
Pojemność zbiornika paliwa w l 59
Norma emisji spalin UE Euro 6d-ISC-FCM

Emisja CO₂

Cykl mieszany w g/km 171 - 153 [171 - 152]

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW 330i Touring:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 7,9-8,4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 179-191

    BMW 320e Touring
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 32
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,2
    Zasięg elektryczny (cykl mieszany): 61

    BMW 320e xDrive Touring
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,6
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 36
    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17,3
    Zasięg elektryczny (cykl mieszany): 57

    Zasięg elektryczny (cykl mieszany): 57* W zależności od warunków otoczenia dostępna jest chwilowa moc szczytowa, która może być o ok. 10% wyższa od mocy znamionowej. Czas trwania mocy szczytowej wzrasta wraz ze spadkiem temperatury otoczenia (ok. 5 s przy +25°C, do ok. 40 s przy -20°C).

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.