Dane techniczne BMW iX.
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
300 (408) |
|
Moment obrotowy w Nm |
700 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
300 (408) / 135 (184) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
700 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,1 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
200 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
20,9–17,8 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
517–602 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 8 |
| 5 | |
|---|---|
|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
20,9 |
|
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
21 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
94,8 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
131 - 168 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
9:45 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
175 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
4 965 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 965 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 525 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 100 |
|
Ładowność w kg |
650 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500–1 750 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
400 (544) |
|
Moment obrotowy w Nm |
765 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
400 (544) / 150 (204) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
765 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,6 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
200 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
21–17,9 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
597–701 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 8 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
109,1 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
166 - 217 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
11:15 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:35 |
|
4 965 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 965 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 580 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 145 |
|
Ładowność w kg |
640 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500–1 750 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
485 (659) |
|
Moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
485 (659) / 150 (204) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,8 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
250 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
23,6–20,6 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
519–600 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
69 8 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
108,9 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
146 - 183 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
11:15 / 5:45 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:35 |
|
4 965 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 965 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 655 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 160 |
|
Ładowność w kg |
580 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500–1 750 |
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|---|---|
|
Moc w kW (KM) |
240 (326) |
|
Moment obrotowy w Nm |
630 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
240 (326) / 102 (139) |
|---|---|
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
630 |
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
6,1 1 |
|---|---|
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
200 |
| 2 | |
|---|---|
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
21,4 - 19,4 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
403 - 435 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 8 |
| 4 | |
|---|---|
|
Pojemność akumulatora w kWh |
74,1 |
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
102 - 133 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 (-) |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
8,25 (-) |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
150 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:31 |
|
4 953 mm
|
|
|
1 967 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 953 |
|
Szerokość w mm |
1 967 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 (1 118 / 1 112) |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 440 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 010 |
|
Ładowność w kg |
645 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 - 1 750 |
Koła i opony BMW.
Opony naszych pojazdów poddajemy rygorystycznym testom z zastosowaniem nawet 50 różnych kryteriów jakości – znacznie więcej niż wymaga jednolity prawny obowiązek etykietowana opon obowiązujący na terenie całej UE. Tutaj można znaleźć wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisje CO2.
BMW iX xDrive60¹: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 597–701
¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i przygotowania temperatury.