Dane techniczne BMW iX.
|
|
|
|---|---|
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|
Moc w kW (KM) |
300 (408) |
|
Moment obrotowy w Nm |
700 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
300 (408) / 135 (184) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
700 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,1 1 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
200 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|---|---|
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
20,9–17,8 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
517–602 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 8 |
|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
20,9 |
|---|---|
|
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
21 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
94,8 |
|---|---|
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
131 - 168 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
9:45 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
175 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:34 |
|
|
|
|---|---|
|
4 965 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 965 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 525 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 100 |
|
Ładowność w kg |
650 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500–1 750 |
|
|
|
|---|---|
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|
Moc w kW (KM) |
400 (544) |
|
Moment obrotowy w Nm |
765 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
400 (544) / 150 (204) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
765 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,6 1 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
200 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|---|---|
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
21–17,9 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
597–701 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 8 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
109,1 |
|---|---|
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
166 - 217 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
11:15 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:35 |
|
|
|
|---|---|
|
4 965 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 965 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 580 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 145 |
|
Ładowność w kg |
640 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500–1 750 |
|
|
|
|---|---|
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|
Moc w kW (KM) |
485 (659) |
|
Moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
485 (659) / 150 (204) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
1 015 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
3,8 1 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
250 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|---|---|
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
23,6–20,6 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
519–600 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
69 8 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
108,9 |
|---|---|
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
146 - 183 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
22 |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
11:15 / 5:45 |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
195 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:35 |
|
|
|
|---|---|
|
4 965 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 965 |
|
Szerokość w mm |
1 970 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 655 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 160 |
|
Ładowność w kg |
580 |
|
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500–1 750 |
|
|
|
|---|---|
|
Typ napędu |
Elektryczny |
|
Moc w kW (KM) |
240 (326) |
|
Moment obrotowy w Nm |
630 |
|
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
|
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
|
|
|
|---|---|
|
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
240 (326) / 102 (139) |
|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
630 |
|
|
|
|---|---|
|
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
6,1 1 |
|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
200 |
|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
|---|---|
|
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
21,4 - 19,4 |
|
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
403 - 435 |
|
Hałas przejściowy w dB (A) |
67 8 |
|
Pojemność akumulatora w kWh |
74,1 |
|---|---|
|
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km |
102 - 133 |
|
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 (-) |
|
Minmalny czas ładowania AC 0-100% w h |
8,25 (-) |
|
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
150 |
|
Minimalny czas ładowania DC 10-80% w h |
0:31 |
|
|
|
|---|---|
|
4 953 mm
|
|
|
1 967 mm
|
|
|
1 695 mm
|
|
|
Długość w mm |
4 953 |
|
Szerokość w mm |
1 967 |
|
Wysokość w mm |
1 695 |
|
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 230 (1 118 / 1 112) |
|
Rozstaw osi w mm |
3 000 |
|
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 440 |
|
Dopuszczalna masa brutto w kg |
3 010 |
|
Ładowność w kg |
645 |
|
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
2 500 / 100 |
|
Pojemność bagażnika w l |
500 - 1 750 |
Koła i opony BMW.
Opony naszych pojazdów poddajemy rygorystycznym testom z zastosowaniem nawet 50 różnych kryteriów jakości – znacznie więcej niż wymaga jednolity prawny obowiązek etykietowana opon obowiązujący na terenie całej UE. Tutaj można znaleźć wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie i emisje CO2.
BMW iX xDrive60¹: zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 21–17,9; zasięg elektryczny, WLTP w km: 597–701
¹ Prezentowane wartości bazują na obowiązkowej procedurze pomiarowej WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. masy ładunku, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, dodatkowego zużycia energii elektrycznej (w tym klimatyzacji), opon, kondycji akumulatora.