DANE TECHNICZNE BMW iX2.
Typ napędu |
Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) |
150 (204) |
Moment obrotowy w Nm |
250 |
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
Napęd przedni |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
250 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
8,6 1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
170 |
2 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
16,9–15,3 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
439–478 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
66 8 |
4 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh |
64,8 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
132 - 152 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 5 |
Czas ładowania AC 0-100% w h |
6:30 / 3:45 5 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
130 |
Czas ładowania DC 10-80% w h |
0:29 |
4 554 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 560 mm
|
|
Długość w mm |
4 554 |
Szerokość w mm |
1 845 |
Wysokość w mm |
1 560 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 104 |
Rozstaw osi w mm |
2 692 |
Masa własna pojazdu w kg 6 |
1 960 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 460 |
Ładowność w kg |
575 |
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
750 / 80 |
Pojemność bagażnika w l |
525–1 400 |
Typ napędu |
Elektryczny |
---|---|
Moc w kW (KM) 9 |
230 (313) 9 |
Moment obrotowy w Nm |
494 |
Skrzynia biegów |
1-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
494 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
5,6 1 |
---|---|
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h |
180 |
2 | |
---|---|
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
0 |
Zużycie energii, łączny WLTP w kWh/100 km |
17,7–16,3 |
Zasięg elektryczny, WLTP w km 3 |
418–449 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
65 8 |
10 | |
---|---|
Emisje wyrażone jako równoważnik emisji dwutlenku węgla – CO₂e – do momentu przekazania pojazdu (zakres 1, 2, 3 i wyższy); wartość szacunkowa, podana w tonach. |
14,6 |
Udział surowców wtórnych w całym pojeździe; wartość szacunkowa, podana w % |
16 |
4 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh |
64,8 |
Doładowany zasięg po 10 minutach ładowania z wysoką mocą w km 4 |
125 - 140 |
Maksymalna moc ładowania AC w kW |
11 / 22 5 |
Czas ładowania AC 0-100% w h |
6:30 / 3:45 5 |
Maksymalna moc ładowania DC w kW |
130 |
Czas ładowania DC 10-80% w h |
0:29 |
4 554 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 560 mm
|
|
Długość w mm |
4 554 |
Szerokość w mm |
1 845 |
Wysokość w mm |
1 560 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 104 |
Rozstaw osi w mm |
2 692 |
Masa własna pojazdu w kg 6 |
2 095 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 605 |
Ładowność w kg |
585 |
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
75 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 7 |
1 200 / 80 |
Pojemność bagażnika w l |
525–1 400 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂.
BMW iX2 xDrive30[1]: Zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km: 17,7–16,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 418–449
[1] Podane wartości określono zgodnie z wymaganą procedurą pomiaru WLTP. Rzeczywiste wartości zależą od różnych czynników, np. obciążenia, stylu jazdy, trasy, warunków pogodowych, włączonych odbiorników energii (w tym klimatyzacji), ogumienia, stanu starzenia akumulatora.
Dane dotyczące mocy układu jezdnego, zużycia i emisji CO₂ dotyczą pojazdów ze standardową skrzynią biegów. Wartości w nawiasach kwadratowych dotyczą pojazdów z automatyczną skrzynią biegów.