SHOP THE LOOK

BMW i5 eDrive40

BMW i5 Limousine G60E

LIMUZYNY BMW.

SPORTOWE I ELEGANCKIE.

Na zdjęciu: BMW i5

Od sportowego modelu M po luksusową limuzynę: limuzyny BMW łączą w sobie mnóstwo miejsca do codziennej jazdy z elegancką i ponadczasową stylistyką. Są sportowe i pewne siebie, a dzięki inteligentnym systemom wspomagającym kierowcę i rozwiązaniom z zakresu łączności czynią każdą podróż jeszcze bardziej niezapomnianą. Wybierz model, który odpowiada Tobie i Twoim potrzebom, i odkryj różnorodną gamę elektrycznych limuzyn.

MASZ OCHOTĘ NA NIEZAPOMNIANĄ JAZDĘ?

    Wyróżnione
    Sortuj: Cena (Rosnąco)
    Sortuj: Cena (Malejąco)
    Moc
    i7 M70 xDrive Limuzyna
    i7 M70 xDrive Limuzyna
    • do 659 KM
    • od 0 do 100 w 3,7 sek
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Limuzyna.

    Ta luksusowa limuzyna łączy w sobie moc BMW M, w pełni elektryczny innowacyjny napęd BMW i oraz wizjonerską stylistykę i potężną dynamikę jazdy.

    *W celu złożenia zapytania o ofertę lakieru BMW Individual w wybranym kolorze, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z lokalnym dealerem BMW lub skorzystania ze strony internetowej.

    Cena od: 820 000 zł

    BMW i7 M70[4][5]:
    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,3–20,8
    Zasięg elektryczny WLTP w km: 488–560

    i7 xDrive60 Limuzyna
    i7 xDrive60 Limuzyna
    • do 544 KM
    • od 0 do 100 w 4,7 sek
    BMW i

    W pełni elektryczne BMW i7 Limuzyna.

    Cena od: 650 000 zł

    M760e xDrive Limuzyna
    M760e xDrive Limuzyna
    • do 571 KM
    • od 0 do 100 w 4,3 sek
    BMW M

    BMW M760e xDrive Limuzyna.

    Cena od: 733 000 zł

    BMW M760e xDrive[1][2]:
    Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,3–1,0
    Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 29–23

    740d xDrive Limuzyna
    740d xDrive Limuzyna
    • do 299 KM
    • od 0 do 100 w 5,8 sek

    BMW serii 7 Limuzyna z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym.

    Cena od: 548 000 zł

    BMW 740d xDrive:
    Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 6,8–6,1
    Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 178–160

    750e xDrive Limuzyna
    750e xDrive Limuzyna
    • do 489 KM
    • od 0 do 100 w 4,8 sek

    BMW serii 7 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in.

    Cena od: 643 000 zł

    BMW 750e xDrive[1][2]:
    Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,1–1,0
    Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 25–22

    BMW i5 M60
    BMW i5 M60
    • do 601 KM
    • od 0 do 100 w 3,8 sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Limuzyna.

    Dwa mocne silniki elektryczne i niezwykle precyzyjny rozdział mocy – BMW i5 M60 xDrive wyznacza standardy.

    Cena od: 500 000 zł

    BMW i5 M60 xDrive[4][5]:

    Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–18,2

    Zasięg elektryczny WLTP w km: 455–516

     

    BMW i5 eDrive40
    BMW i5 eDrive40
    • do 340 KM
    • od 0 do 100 w 6 sek
    BMW i

    BMW i5 Limuzyna.

    Cena od: 345 000 zł

    BMW 520i sDrive Limuzyna
    BMW 520i sDrive Limuzyna
    • do 208 KM
    • od 0 do 100 w 8,1 sek

    BMW serii 5 Limuzyna z silnikiem benzynowym/wysokoprężnym.

    Cena od: 255 000 zł

    530e Limuzyna
    530e Limuzyna
    • do 299 KM
    • od 0 do 100 w 6,3 sek

    BMW serii 5 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in.

    Dostępna wkrótce

    BMW M

    BMW M3 CS Limuzyna

    Mocne 6-cylindrowe silniki i komponenty układu jezdnego M gwarantują wyścigowe właściwości jezdne przy niepowtarzalnym designie.

    Cena od: 490 000 zł

    BMW M3 Competition M xDrive Limuzyna:
    Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 10,1–10,0
    Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–228

    M3 Competition M xDrive Sedan
    M3 Competition M xDrive Sedan
    • do 510 KM
    • od 0 do 100 w 3,5 sek
    BMW M340i xDrive Limousine
    BMW M340i xDrive Limousine
    • do 374 KM
    • od 0 do 100 w 4,4 sek
    BMW M

    Modele BMW serii 3 Limuzyna M.

    Cena od: 312 500 zł

    BMW 330d xDrive Limousine
    BMW 330d xDrive Limousine
    • do 286 KM
    • od 0 do 100 w 5 sek

    BMW serii 3 Limuzyna z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym.

    Cena od: 232 500 zł

    BMW 330e xDrive Limousine
    BMW 330e xDrive Limousine
    • do 292 KM
    • od 0 do 100 w 5,8 sek

    BMW serii 3 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in.

    Cena od: 269 999 zł

    ATRAKCYJNE OFERTY NA LIMUZYNY BMW.

    Znajdź dokładnie taką limuzynę BMW, jaka Ci odpowiada – nową lub używaną w dobrej cenie. Nasza szeroka gama opcji leasingu i finansowania jest dostosowana do Twoich potrzeb. Odkryj również aktualne oferty i specjalne promocje. Spełnij już teraz swoje marzenie o BMW serii 7 Limuzyna, BMW serii 5 Limuzyna lub BMW serii 3 Limuzyna.

    E-LIMUZYNY BMW: ELEKTRYCZNE, WYDAJNE, DOSKONAŁE.

    Wejdź do świata elektrycznej mobilności z elektrycznymi limuzynami BMW. Ciesz się niemal bezgłośną jazdą. Poczuj natychmiastowe przyspieszenie z miejsca, które sprawia, że każda elektryczna i hybrydowa limuzyna BMW dostarcza wyjątkowych wrażeń z jazdy. Odkryj teraz swoją idealną elektryczną limuzynę, która zapewni Ci maksymalną radość z jazdy i optymalną użyteczność na co dzień – przy imponującym zasięgu i możliwości korzystania ze stale rosnącej infrastruktury ładowania.

    INNE TEMATY.

    bmw

    ELEKTROMOBILNOŚĆ BMW.

    bmw

    BMW CONNECTED DRIVE.

    bmw

    USŁUGI BMW.

    CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.

    Zużycie i emisja CO₂.

    BMW M3 Competition M xDrive Limuzyna: 

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,1–10,0 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 230–228

     

    BMW M340i xDrive Limuzyna: 

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,5–7,8 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 192–177

     

    BMW 330d xDrive Limuzyna: 

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,0–5,4 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 158–141

     

    BMW 330e xDrive Limuzyna[1][2]

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0–1,5 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 45–33

     

    BMW i5 M60 xDrive Limuzyna[4][5]

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,6–18,2 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 455–516

     

    BMW i5 eDrive40 Limuzyna[4][5]

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,5–15,9 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 477–582

     

    BMW 520i sDrive Limuzyna[3][4]

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,4–5,7 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 144–130

     

    BMW 530e sDrive Limuzyna[1][2][4][5]

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,8–0,6 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 19–14 

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 21,4–18,9 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 87–102

     

    BMW i7 M70 xDrive[4][5]

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,3–20,8 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 488–560

     

    BMW M760e xDrive[1][2]

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,3–1,0 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 29–23

     

    BMW i7 xDrive60[5]

    Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,6–18,4 

    Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 591–625

     

    BMW 740d xDrive: 

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,8–6,1 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 178–160

     

    BMW 750e xDrive[1][2]

    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,1–1,0 

    Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 25–22

     

    Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO₂ obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.

     

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

     

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, zużycia energii oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

     

    Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

     

    [1] W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

     

    [2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted).

     

    [3] Modelu nie można już zamówić jako nowy samochód.

     

    [4] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.

     

    [5] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.