Od sportowego modelu M po luksusową limuzynę: limuzyny BMW łączą w sobie mnóstwo miejsca do codziennej jazdy z elegancką i ponadczasową stylistyką. Są sportowe i pewne siebie, a dzięki inteligentnym systemom wspomagającym kierowcę i rozwiązaniom z zakresu łączności czynią każdą podróż jeszcze bardziej niezapomnianą. Wybierz model, który odpowiada Tobie i Twoim potrzebom, i odkryj różnorodną gamę elektrycznych limuzyn.
MASZ OCHOTĘ NA NIEZAPOMNIANĄ JAZDĘ?
- do 659 KM
- od 0 do 100 w 3.7 sek
BMW i7 M70 xDrive Limuzyna.
Ta luksusowa limuzyna łączy w sobie moc BMW M, w pełni elektryczny innowacyjny napęd BMW i oraz wizjonerską stylistykę i potężną dynamikę jazdy.
*W celu złożenia zapytania o ofertę lakieru BMW Individual w wybranym kolorze, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z lokalnym dealerem BMW lub skorzystania ze strony internetowej.
Cena od: 820 000 zł
BMW i7 M70[4][5]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 23,3–20,8
Zasięg elektryczny WLTP w km: 488–560
- do 544 KM
- od 0 do 100 w 4.7 sek
W pełni elektryczne BMW i7 Limuzyna.
Cena od: 650 000 zł
- do 571 KM
- od 0 do 100 w 4.3 sek
BMW M760e xDrive Limuzyna.
Cena od: 733 000 zł
BMW M760e xDrive[1][2]:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,3–1,0
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 29–23
- do 299 KM
- od 0 do 100 w 5.8 sek
BMW serii 7 Limuzyna z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym.
Cena od: 548 000 zł
BMW 740d xDrive:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 6,8–6,1
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 178–160
- do 489 KM
- od 0 do 100 w 4.8 sek
BMW serii 7 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in.
Cena od: 643 000 zł
BMW 750e xDrive[1][2]:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,1–1,0
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 25–22
- do 601 KM
- od 0 do 100 w 3.8 sek
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna.
Dwa mocne silniki elektryczne i niezwykle precyzyjny rozdział mocy – BMW i5 M60 xDrive wyznacza standardy.
Cena od: 500 000 zł
BMW i5 M60 xDrive[4][5]:
Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 20,6–18,2
Zasięg elektryczny WLTP w km: 455–516
- do 340 KM
- od 0 do 100 w 6.0 sek
BMW i5 Limuzyna.
Cena od: 345 000 zł
- do 208 KM
- od 0 do 100 w 7.5 sek
BMW serii 5 Limuzyna z silnikiem benzynowym/wysokoprężnym.
Cena od: 255 000 zł
- do 299 KM
- od 0 do 100 w 6.3 sek
BMW serii 5 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in.
Dostępna wkrótce
- do 374 KM
- od 0 do 100 w 4.4 sek
Modele BMW serii 3 Limuzyna M.
Cena od: 327 500 zł
- do 286 KM
- od 0 do 100 w 5.0 sek
BMW serii 3 Limuzyna z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym.
Cena od: 265 000 zł
- do 292 KM
- od 0 do 100 w 5.9 sek
BMW serii 3 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in.
Cena od: 269 999 zł
ATRAKCYJNE OFERTY NA LIMUZYNY BMW.
Znajdź dokładnie taką limuzynę BMW, jaka Ci odpowiada – nową lub używaną w dobrej cenie. Nasza szeroka gama opcji leasingu i finansowania jest dostosowana do Twoich potrzeb. Odkryj również aktualne oferty i specjalne promocje. Spełnij już teraz swoje marzenie o BMW serii 7 Limuzyna, BMW serii 5 Limuzyna lub BMW serii 3 Limuzyna.
E-LIMUZYNY BMW: ELEKTRYCZNE, WYDAJNE, DOSKONAŁE.
Wejdź do świata elektrycznej mobilności z elektrycznymi limuzynami BMW. Ciesz się niemal bezgłośną jazdą. Poczuj natychmiastowe przyspieszenie z miejsca, które sprawia, że każda elektryczna i hybrydowa limuzyna BMW dostarcza wyjątkowych wrażeń z jazdy. Odkryj teraz swoją idealną elektryczną limuzynę, która zapewni Ci maksymalną radość z jazdy i optymalną użyteczność na co dzień – przy imponującym zasięgu i możliwości korzystania ze stale rosnącej infrastruktury ładowania.
INNE TEMATY.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA.
Zużycie i emisja CO₂.
BMW M3 Competition M xDrive Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,1–10,0
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 230–228
BMW M340i xDrive Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,5–7,8
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 192–177
BMW 330d xDrive Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,0–5,4
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 158–141
BMW 330e xDrive Limuzyna[1][2]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0–1,5
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 45–33
BMW i5 M60 xDrive Limuzyna[4][5]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 20,6–18,2
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 455–516
BMW i5 eDrive40 Limuzyna[4][5]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,5–15,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 477–582
BMW 520i sDrive Limuzyna[3][4]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,4–5,7
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 144–130
BMW 530e sDrive Limuzyna[1][2][4][5]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0,8–0,6
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 19–14
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 21,4–18,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 87–102
BMW i7 M70 xDrive[4][5]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,3–20,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 488–560
BMW M760e xDrive[1][2]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,3–1,0
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 29–23
BMW i7 xDrive60[5]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,6–18,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany): 591–625
BMW 740d xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 6,8–6,1
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 178–160
BMW 750e xDrive[1][2]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,1–1,0
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 25–22
Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO₂ obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, zużycia energii oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
[1] W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.
[2] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted).
[3] Modelu nie można już zamówić jako nowy samochód.
[4] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
[5] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.