BMW M2 CS, BMW M2 Competition i BMW M240i Coupé.
Samochody BMW serii 2 Coupé M są ucieleśnieniem sportowej radości z jazdy w najczystszej formie. Odkryj cztery pełne temperamentu sportowe coupé: BMW M240i Coupé i BMW M240i xDrive Coupé to doskonały kompromis między sportowym charakterem i komfortem w codziennym użytkowaniu. BMW M2 Competition oferuje jeszcze bardziej atletyczny wygląd i fascynuje doskonałym połączeniem osiągów, zwinności i precyzji. BMW M2 CS to najmocniejszy model, którego każdy detal został konsekwentnie zaprojektowany pod kątem osiągów i jazdy na torze wyścigowym.
BMW M240i Coupé:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,7-8,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 197-198
BMW M2 Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 9,9-10,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 224-228
Jeśli jesteś zainteresowany tym modelem, skontaktuj się z wybranym Dealerem lub sprawdź zakładkę Gotowe do odbioru.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY BMW M2 COMPETITION.
Kliknij, aby poznać osiągi i prawdziwy wyścigowy klimat.

NIESAMOWITA MOC.

DYNAMIKA I ZWINNOŚĆ.

ATLETYCZNY CHARAKTER.

SPORTOWA KONFIGURACJA.

NIESAMOWITA MOC.
Wysokowydajny 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.
Wysokoobrotowy, wysokowydajny 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo w BMW M2 Competition generuje z pojemności 3,0 l imponującą moc 302 kW (410 KM) i maksymalny moment obrotowy 550 Nm. Dwie turbosprężarki o zoptymalizowanej masie oraz koncepcja chłodzenia zaczerpnięta z motorsportu optymalizują uzysk mocy i zapewniają bezpośrednią reakcję oraz imponujące przyspieszenie.

DYNAMIKA I ZWINNOŚĆ.
Sportowa dynamika jazdy BMW M2 Competition.
BMW M2 Competition nie potrzebuje mety, aby być pierwsze. Dzięki niesamowitej mocy i wyjątkowej zwinności pozostawia konkurencję daleko w tyle. To przede wszystkim zasługa układu jezdnego M, który w połączeniu z aktywnym mechanizmem różnicowym M zapewnia optymalną trakcję i bardzo precyzyjne prowadzenie – a tym samym optymalnie wykorzystuje potencjał dynamiki jazdy samochodu.

ATLETYCZNY CHARAKTER.
Ekscytujący wygląd zewnętrzny BMW M2 Competition.
W pasie przednim BMW M2 Competition uwagę zwracają powiększone wloty powietrza. Razem z atrapą chłodnicy M dominują one przód, podkreślając atletyczny i sportowy charakter samochodu. Trzy dodatkowe wąskie otwory w środkowym wlocie powietrza poprawiają przepływ powietrza i aerodynamikę.

SPORTOWA KONFIGURACJA.
Stylistyka wnętrza BMW M2 Competition.
Kokpit stworzony na tor wyścigowy: specjalny wyświetlacz wskaźników M jest konsekwentnie zorientowany na kierowcę. Również kierownica skórzana M zoptymalizowana jest pod kątem najwyższych osiągów. Pozwala na aktywację indywidualnych trybów jazdy, a łopatki zmiany biegów oferowane w połączeniu z skrzynią dwusprzęgłową M umożliwiają błyskawiczną zmianę biegów. Konfigurację uzupełniają opcjonalne fotele sportowe M.
STYLISTYKA BMW M2 COMPETITION.
Kliknij, aby poznać najważniejsze elementy wyglądu zewnętrznego i wnętrza.










BMW M2 Competition w szczegółach: Silniki, Wyposażenie i dane techniczne.
450 KM
Niezwykle łatwo wchodzący na obroty wysokowydajny 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo w BMW M2 CS rozwija imponującą moc 331 kW (450 KM). Wyposażony w dwie turbosprężarki Twin Scroll, wysokociśnieniowy wtrysk paliwa i układ Valvetronic, zoptymalizowany pod względem masy wysokowydajny silnik daje BMW M2 CS z opcjonalną skrzynią M DKG przyspieszenie od 0 do 100 km/h w imponującym czasie 4,0 s.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY BMW M240i COUPÉ.
ODKRYJ PORYWAJĄCO SPORTOWY CHARAKTER SILNIKA, DYNAMIKI JAZDY I STYLISTYKI.

POWER PLAY.

PRECYZYJNA DYNAMIKA.

SKUMULOWANA MOC.

TAK WYGLĄDA MOC.

POWER PLAY.
6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo w BMW M240i Coupé.
Sześć cylindrów, pojemność skokowa 3,0 l. Wyjątkowa zwinność i duża funkcjonalność w codziennej eksploatacji. Połączone w napędzie, którego nadzwyczaj sportowe DNA widać jak na dłoni. 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo charakteryzuje się spontaniczną reakcją i wysokim momentem obrotowym w szerokim zakresie obrotów roboczych. Rezultatem jest maksymalny moment obrotowy 500 N i przyspieszenie, które zapiera dech w piersiach.

PRECYZYJNA DYNAMIKA.
Dynamika jazdy i zwinności BMW M240i Coupé.
Potężna dynamika przełożona na fascynującą radość z jazdy: charakterystyki zawieszenia typowe dla M czynią z BMW M240i jednego z najlepszych atletów w swojej klasie. Obejmują one indywidualnie skonfigurowane sprężyny i amortyzatory oraz specjalną elastokinematykę przedniej osi. A także adaptacyjny sportowy układ kierowniczy, który umożliwia bardzo precyzyjne prowadzenie tego mocarza.

SKUMULOWANA MOC.
Wygląd zewnętrzny BMW M240i Coupé.
W nieposkromiony dynamiczny sposób od 0 do 100 km/h w 4,6 s. BMW M240i Coupé jest bezkompromisowo zorientowane na osiągi i funkcjonalność w codziennej eksploatacji. Ten sportowy charakter widać już na pierwszy rzut oka – ekskluzywne elementy stylistyczne M i muskularne kształty manifestują pewność siebie.

TAK WYGLĄDA MOC.
Stylistyka wnętrza BMW M240i Coupé.
Ekskluzywne elementy stylistyczne M łączą w BMW M240i Coupé sportowy charakter z niepowtarzalnym stylem. Nowoczesna deska rozdzielcza nosi cyfrową nazwę modelu i oferuje optymalny przegląd wszystkich informacji związanych z jazdą.
SPORTOWY WYGLĄD.
Wygląd zewnętrzny i wnętrze BMW M240i Coupé.










BMW M240i Coupé: silnik, wyposażenie i dane techniczne.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
-
BMW M240i Coupé:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,7-8,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 197-198
BMW M2 Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 9,9-10,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 224-228
Wartości dla pojazdów oznaczonych (2) są tymczasowe.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.