X3 30e xDrive[1]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 26–21; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 81–90[2]
[1] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
SHOP THE LOOK
WARIANTY I DANE TECHNICZNE.
- Modele
- Hybryda plug-in
- Benzyna • Diesel
- Modele M
Moc[1][2] | 220 kW (299 KM) |
---|---|
0–100 km/h[1] | 6,2 s |
Prędkość maksymalna[1] | 215 km/h |
Zasięg elektr.[1][3] | 81–90 km |
X3 30e xDrive[1]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 26–21; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 81–90[3]
[1] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili publikacji strony.
[2] Generowana przez napęd spalinowy (podana wartość znamionowa) oraz napęd elektryczny (maksymalnie podana wartość znamionowa). Napęd elektryczny zależny od poziomu naładowania akumulatora.
[3] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
ELASTYCZNOŚĆ NA MIARĘ WSZYSTKIEGO, CO PRZYNOSI ŻYCIE.
Moc ładowania AC 7,4 (11) / - kW[1]
Zasięg elektryczny 81–90 km[1][2], WLTP
Pojemność bagażnika 460–1600 l
NOWE BMW X3 PLUG-IN HYBRID.
IMPONUJĄCE Z KAŻDEJ PERSPEKTYWY.
Nadwozie BMW X3 Plug -in Hybrid uwydatnia wielkość i okazałość pojazdu. Duże powierzchnie i precyzyjne kontury kształtują monolityczne proporcje SUV-a. W oczy rzuca się wydatna przednia część auta, która przeradza się w długi profil boczny z szerokim rozstawem osi aż po masywny tył. Wyjątkowy akcent wizualny stanowi w całości zinterpretowana na nowo stylistyka nerki BMW z oświetleniem linii konturowych Iconic Glow oraz nowa podwójna sygnatura świetlna reflektorów przednich.
WŁAŚCIWE OTOCZENIE W KAŻDEJ PODRÓŻY.
Nowoczesne, komfortowe i zapewniające zawsze dobrą atmosferę - takie jest wnętrze nowego BMW X3 Plug-in Hybrid. Elegancka i minimalistyczna stylistyka, zredukowana do najpotrzebniejszych elementów oraz doskonałej jakości materiały i spasowanie oddają luksusowy charakter BMW. Wygodna i intuicyjna obsługa, to zasługa zakrzywionego wyświetlacza BMW Curved Display o przekątnej 14,9" oraz podświetlanego panelu interakcji BMW, który doskonale łączy się z ambientowymi listwami oświetlenia. Dzięki wykorzystaniu zrównoważonych materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu BMW X3 Plug-in Hybrid doskonale, oddaje komfort i ciepło dzianiny, otwierając całkowicie nowy wymiar estetyki.
Fascynujące poczucie przestrzeni.
Niezwykłą przestronność BMW X3 Plug-in Hybrid czuć również w drugim rzędzie siedzeń. Tutaj trójka pasażerów może cieszyć się najwyższym komfortem dzięki większej przestrzeni na nogi i nad głową oraz wysokiej klasy materiałom.
CYFRYZACJA NA MIARĘ CZASÓW.
BMW X3 Plug-in Hybrid wyznacza nowe standardy w dziedzinie cyfrowych udogodnień. Możesz otwierać i zamykać samochód bezkontaktowo przy użyciu smartfona wykorzystując opcję BMW Digital Key Plus. Ważnymi funkcjami pojazdu sterujesz głosowo dzięki funkcji BMW Intelligent Personal Assistant, nie odrywając rąk od kierownicy. W nowym BMW X3 także podczas postoju nie ma miejsca na nudę. Dzięki opcjonalnemu pakietowi BMW Digital Premium możesz oglądać ulubione filmy i grać w gry gdy tylko masz ochotę. Wszystko na olbrzymim wyświetlaczu BMW Curved Display o przekątnej 14,9".
SYSTEM ROZRYWKI W POJEŹDZIE NOWEJ GENERACJI.
BEZGRANICZNA ŁĄCZNOŚĆ I INTELIGENTNE BEZPIECZEŃSTWO.
DYNAMIKA JAZDY DLA ODKRYWCÓW.
Mocny silnik spalinowy uzupełniony o innowacyjny napęd elektryczny. Z BMW X3 30e xDrive Plug-in Hybrid odkrywasz świat na sportowo. A na życzenie w pełni elektrycznie, ograniczając lokalną emisję.
X3 30e xDrive[1]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 26–21; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 81–90[2]
POŁĄCZENIE TEGO, CO OBA ŚWIATY MAJĄ DO ZAOFEROWANIA.
Silnik elektryczny X3 30e xDrive czujesz momentalnie z chwilą naciśnięcia pedału przyspieszenia. Ale niezwykła dynamika jazdy, to tylko jedna z zalet napędu hybrydowego, który na życzenie działa ograniczając lokalną emisję.
FASCYNUJĄCE 6,2 SEKUNDY DO SETKI.
Niezrównanie wrażenia z jazdy X3 30e xDrive wzbudzają radość od pierwszego przejechanego metra. Dzięki innowacyjnemu napędowi z akumulatorem o dużej pojemności i zasięgowi elektrycznemu wynoszącemu 81–90 km[1][2] trwają jeszcze dużo dłużej.
ŁATWE ŁADOWANIE KIEDY CHCESZ.
Wygodnie w domu lub szybko i łatwo w drodze w jednej z największych w Europie sieci ładowania. Wszystko, czego do tego potrzebujesz, masz już w X3 30e xDrive.
TWOJE NOWE BMW X3.
Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
PROACTIVE CARE W BMW X3.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE BMW X3 PLUG-IN HYBRID.
To także może Cię zainteresować.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
X3 30e xDrive[1]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 26–21; zużycie w trybie elektrycznym, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km: 81–90[2]
[1] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
[2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
Zdjęcia, filmy video i grafiki wyświetlane na stronie mają wyłącznie poglądowy charakter. Modele oferowane do sprzedaży w Polsce mogą się różnić od prezentowanych ujęć, w tym wyposażeniem dodatkowym. Parametry konkretnego samochodu są zawate w Świadectwie homologacji danego typu pojazdu. Szczegóły dotyczące oferty, w tym specyfikacji pojazdu zostaną przedstawione na późniejszym etapie.