Skip to main content
BMW LogoBMW Logo
  • Modele i Konfigurator
  • Sklep Connected Drive
  • BMW LogoBMW Logo
  • Elektryczne

    Samochody elektryczne

  • Elektryczne samochody BMW
  • Auta używane
  • Zalety samochodów elektrycznych
  • Koszty samochodu elektrycznego
  • Hybrydy plug-in BMW
  • Neue Klasse
  • Informacje o ładowaniu

  • Ładowanie w domu
  • Ładowanie samochodów elektrycznych w miejscach publicznych
  • Technologia akumulatora i napędu
  • Zasięg samochodów elektrycznych
  • Oferty online

    Oferty online

  • Aktualne oferty
  • Konfigurator
  • Dostępne od ręki
  • Auta używane
  • BMW Connected Drive
  • BMW Lifestyle
  • Akcesoria BMW
  • Find available new cars

    Znajdź nowe samochody dostępne od ręki i zamów je bezpośrednio przez Internet.

    Znajdź samochody dostępne od ręki
    Świat BMW

    Oferta

  • BMW Excellence Club
  • Modele
  • Dostępne od ręki
  • Dostępne auta używane
  • BMW Premium Selection
  • Modele ekskluzywne BMW
  • BMW Service 5+
  • Aktualne oferty
  • Leasing i finansowanie

  • BMW Leasing
  • BMW Leasing PLUS
  • BMW Ubezpieczenia
  • Zakończenie umowy leasingu
  • All in. Simply Smart
  • Usługi i aplikacje cyfrowe

  • BMW Connected Drive
  • BMW iDrive
  • BMW Digital Key
  • Serwis i usługi

  • Serwis
  • Umów wizytę
  • Zgłoś szkodę
  • BMW Proactive Care
  • BMW Service Inclusive
  • BMW Assistance
  • Serwis blacharsko-lakierniczy
  • Sprawdź dostępne akcje techniczne
  • Części i akcesoria

  • Oryginalne akcesoria BMW
  • Oryginalne części BMW
  • BMW Lifestyle
  • Wyszukiwarka akcesoriów
  • Partnerstwo z jakością
  • Wsparcie i instrukcje

  • Akcje techniczne i przywoławcze
  • Wsparcie techniczne BMW
  • Skontaktuj się z nami
  • Technologie i innowacje

  • BMW EfficientDynamics
  • Zużycie, emisja i metody pomiarowe
  • Wydajne technologie
  • Recykling
  • BMW Individual
  • BMW Heart of Joy
  • Dla biznesu

  • Użytkownicy samochodów służbowych
  • BMW Fleet Service
  • Małe i średnie przedsiębiorstwa
  • Sprzedaż specjalistyczna
  • Zrównoważony rozwój
  • Samochody opancerzone BMW
  • BMW 7 Protection
  • Marka BMW

  • BMW Welt
  • BMW i
  • BMW X
  • BMW M
  • Przełomowe modele BMW M
  • Kultura i sztuka

  • BMW Art Club
  • BMW Excellence Club
  • BMW x Maja Ganszyniec
  • Strona internetowa nie jest obecnie w pełni dostępna.

    Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania.

    FAQ

    • General Questions & Anwsers
    • BMW ConnectedDrive
    • BMW Teleservices
    • Online Reservation

    W przypadku pytań dotyczących BMW prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta BMW. Można tam uzyskać informację na temat samochodów BMW, obsługi posprzedażnej, części i akcesoriów BMW oraz usług BMW Financial Services. Centrum Obsługi Klienta BMW pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00. Numery telefonu: +48 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 0 800 269 269 (numery stacjonarne).

    BMW udziela gwarancji na pojazd na okres 2 lat, 3 lata na powłokę lakierniczą i 12 lat perforację.

    Czas fabrycznej ochrony gwarancyjnej biegnie od daty pierwszej rejestracji pojazdu.

    • Pakiet Service Inclusive (BSI) obejmuje koszty serwisowania samochodu sygnalizowane przez komputer pokładowy CBS, wliczając w to oryginalne części BMW oraz robociznę, a w szczególności:
      – przegląd pojazdu,
      – serwis olejowy,
      – wymianę filtra powietrza i paliwa,
      – wymianę filtra przeciwpyłkowego,
      – wymianę świec zapłonowych,
      – wymianę płynu hamulcowego.

    • Pakiet Service Inclusive Plus (BSI+) pokrywa elementy objęte przez BSI oraz dodatkowo koszty wymiany elementów eksploatacyjnych w przypadku ich normalnego zużycia:
      – wymianę klocków hamulcowych z przodu i z tyłu,
      – wymianę tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu,
      – wymianę sprzęgła,
      – wymianę piór wycieraczek (w ramach przeglądu).

    • Pakiet Repair Inclusive (BRI) daje prawo do usuwania usterek, które wystąpią w samochodzie po dacie zakończenia gwarancji, aż do 5 lat lub 200.000km (licząc od daty startu gwarancji).
      Pakiet Naprawczy w każdej chwili zapewnia Twojemu BMW korzyści związane z wykonywaniem napraw przez wykwalifikowanych profesjonalistów oraz gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo poprzez użycie oryginalnych części BMW.

     

    Najważniejsze fakty:

    • pakiety BSI, BSI+ oraz BRI obowiązują w każdym autoryzowanym Serwisie BMW na całym świecie,
    • prawa do usług przechodzą na nowego właściciela, dodając tym samym dodatkową wartość przy odsprzedaży,
    • wszystkie pakiety można wybrać podczas konfigurowania pojazdu bądź dokupić później, przy czym pakiety BSI+ i BRI tylko do 90 dni od daty startu gwarancji,

     

    Szczegółowy zakres pakietów, wybór czasu trwania i przebiegu dostępny u Dealerów BMW.

    Portal Connected Drive jest dostosowany do pojazdów wyprodukowanych po lipcu 2013 roku, które posiadają opcje 6AE Teleservices oraz 6AC Inteligentne połączenie alarmowe. Jeżeli samochód spełnia te wytyczne prosimy o kontakt z Infolinią BMW pod numerem 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 800 269 269 (numery stacjonarne).

    Ad Blue jest środkiem mającym na celu zmniejszenie emisji tlenków azotu do atmosfery w silnikach wysokoprężnych. Uzupełnienie następuje zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Należy stosować płyn zgodny z normą ISO 22241-1. Płyn można zakupić w Autoryzowanych Stacjach Obsługi BMW lub na stacjach benzynowych.

    Historia serwisowa może być udostępniana aktualnemu właścicielowi samochodu przez Autoryzowane Stacje Obsługi BMW. Zapraszamy do kontaktu z serwisami BMW.

    W celu weryfikacji czy ze strony BMW Polska taki dokument będzie mógł zostać wystawiony prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 885 269 269 lub pod adresem mailowym: info.bmw.pl@bmw.com. Wystawienie świadectwa homologacji jest bezpłatne.

    ZNAJDŹ SWOJE BMW

  • Dostępne modele
  • STREFA KLIENTA

  • Skontaktuj się z nami
  • Poproś o kontakt
  • Znajdź dealera
  • Często zadawane pytania
  • SZYBKIE LINKI

  • Zapytaj o ofertę
  • Umów jazdę testową
  • Samochody dostępne od ręki
  • Samochody używane
  • Konfigurator
  • Kalkulator leasingu
  • Finansowanie i usługi
  • BMW Motorrad
  • SERWIS I AKCESORIA

  • Umów wizytę serwisową
  • Akcje techniczne i przywoławcze BMW
  • Oryginalne części BMW
  • BMW M Performance Parts
  • BMW Lifestyle
  • POZNAJ BMW

  • O nas
  • Elektromobilność
  • BMW M
  • Modele Luksusowe BMW
  • BMW i
  • BMW Hybrydy Plug-in
  • Informacje Prasowe
  • Kariera
  • Social Links

  • © BMW AG 2025

  • Regulamin platformy Physical Goods Store
  • Regulamin
  • Nota prawna
  • Polityka prywatności
  • Polityka Cookie
  • Akt o usługach cyfrowych
  • GPSR