GENERAL FAQS.

  • Gdzie mogę uzyskać telefonicznie informację o BMW?

    W przypadku pytań dotyczących BMW prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta BMW. Można tam uzyskać informację na temat samochodów BMW, obsługi posprzedażnej, części i akcesoriów BMW oraz usług BMW Financial Services. Centrum Obsługi Klienta BMW pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00. Numery telefonu: +48 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 0 800 269 269 (numery stacjonarne).

  • Ile wynosi okres gwarancji dla BMW?

    BMW udziela gwarancji na pojazd na okres 2 lat, 3 lata na powłokę lakierniczą i 12 lat perforację.

  • Jakie są różnice pomiędzy pakietem BSI i BRI?

    BMW Service Inclusive (BSI) jest to pakiet umożliwiający wykonywanie czynności serwisowych wyszczególnionych w pakiecie nieodpłatnie, gdy taka potrzeba zostanie zasygnalizowana przez komputer pokładowy samochodu (CBS). Pakiet BMW Repair Inclusive uprawnia do bezpłatnego wykonywania napraw wyszczególnionych w pakiecie, po zakończeniu standardowej gwarancji producenta. Wykupienie pakietu BRI możliwe jest jedynie w trakcie obowiązywania 2 letniej gwarancji.

  • Nie mogę dodać samochodu do portalu Connected Drive?

    Portal Connected Drive jest dostowsowany do pojazdów wyprodukowanych po lipcu 2013 roku, które posiadają opcje 6AE Teleservices oraz 6AC Inteligentne połączenie alarmowe. Jeżeli samochód spełnia te wytyczne prosimy o kontakt z Infolinią BMW pod numerem 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 800 269 269 (numery stacjonarne).

  • Co to jest Ad Blue i jak go uzupełnić, gdy zapala się kontrolka?

    Ad Blue jest środkiem mającym na celu zmniejszenie emisji tlenków azotu do atmosfery w silnikach wysokoprężnych. Uzupełnienie następuje zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Należy stosować płyn zgodny z normą ISO 22241-1. Płyn można zakupić w Autoryzowanych Stacjach Obsługi BMW lub na stacjach benzynowych.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić historię serwisową używanego BMW?

    Historia serwisowa może być udostępniana aktualnemu właścicielowi samochodu przez Autoryzowane Stacje Obsługi BMW. Zapraszamy do kontaktu z serwisami BMW.

  • Rejestruję pojazd z zagranicy. Diagnosta podczas przeglądu poprosił o świadectwo homologacji mojego samochodu. Gdzie mam się po niego zgłosić. Czy wystawienie takiego dokumentu jest płatne?

    W celu weryfikacji czy ze strony BMW Polska taki dokument będzie mógł zostać wystosowany prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 885 269 269 lub pod adresem mailowym: info.bmw.pl@bmw.com. Wystawienie świadectwa homologacji jest bezpłatne.

  • Od kiedy liczony jest start gwarancji nowego pojazdu?

    Czas 2-letniej fabrycznej ochrony gwarancyjnej biegnie od daty wydania pojazdu Kupującemu. Dokładna data startu gwarancji umieszczona jest w książce serwisowej pojazdu.