Najczęściej zadawane pytania.
W przypadku pytań dotyczących BMW prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta BMW. Można tam uzyskać informację na temat samochodów BMW, obsługi posprzedażnej, części i akcesoriów BMW oraz usług BMW Financial Services. Centrum Obsługi Klienta BMW pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00. Numery telefonu: +48 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 0 800 269 269 (numery stacjonarne).
BMW udziela gwarancji na pojazd na okres 2 lat, 3 lata na powłokę lakierniczą i 12 lat perforację.
Czas fabrycznej ochrony gwarancyjnej biegnie od daty pierwszej rejestracji pojazdu.
- Pakiet Service Inclusive (BSI) obejmuje koszty serwisowania samochodu sygnalizowane przez komputer pokładowy CBS, wliczając w to oryginalne części BMW oraz robociznę, a w szczególności:
– przegląd pojazdu,
– serwis olejowy,
– wymianę filtra powietrza i paliwa,
– wymianę filtra przeciwpyłkowego,
– wymianę świec zapłonowych,
– wymianę płynu hamulcowego. - Pakiet Service Inclusive Plus (BSI+) pokrywa elementy objęte przez BSI oraz dodatkowo koszty wymiany elementów eksploatacyjnych w przypadku ich normalnego zużycia:
– wymianę klocków hamulcowych z przodu i z tyłu,
– wymianę tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu,
– wymianę sprzęgła,
– wymianę piór wycieraczek (w ramach przeglądu). - Pakiet Repair Inclusive (BRI) daje prawo do usuwania usterek, które wystąpią w samochodzie po dacie zakończenia gwarancji, aż do 5 lat lub 200.000km (licząc od daty startu gwarancji).
Pakiet Naprawczy w każdej chwili zapewnia Twojemu BMW korzyści związane z wykonywaniem napraw przez wykwalifikowanych profesjonalistów oraz gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo poprzez użycie oryginalnych części BMW.
Najważniejsze fakty:
- pakiety BSI, BSI+ oraz BRI obowiązują w każdym autoryzowanym Serwisie BMW na całym świecie,
- prawa do usług przechodzą na nowego właściciela, dodając tym samym dodatkową wartość przy odsprzedaży,
- wszystkie pakiety można wybrać podczas konfigurowania pojazdu bądź dokupić później, przy czym pakiety BSI+ i BRI tylko do 90 dni od daty startu gwarancji,
Szczegółowy zakres pakietów, wybór czasu trwania i przebiegu dostępny u Dealerów BMW.
Portal Connected Drive jest dostosowany do pojazdów wyprodukowanych po lipcu 2013 roku, które posiadają opcje 6AE Teleservices oraz 6AC Inteligentne połączenie alarmowe. Jeżeli samochód spełnia te wytyczne prosimy o kontakt z Infolinią BMW pod numerem 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 800 269 269 (numery stacjonarne).
Ad Blue jest środkiem mającym na celu zmniejszenie emisji tlenków azotu do atmosfery w silnikach wysokoprężnych. Uzupełnienie następuje zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Należy stosować płyn zgodny z normą ISO 22241-1. Płyn można zakupić w Autoryzowanych Stacjach Obsługi BMW lub na stacjach benzynowych.
Historia serwisowa może być udostępniana aktualnemu właścicielowi samochodu przez Autoryzowane Stacje Obsługi BMW. Zapraszamy do kontaktu z serwisami BMW.
W celu weryfikacji czy ze strony BMW Polska taki dokument będzie mógł zostać wystawiony prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 885 269 269 lub pod adresem mailowym: info.bmw.pl@bmw.com. Wystawienie świadectwa homologacji jest bezpłatne.