Znajdź nowe samochody dostępne od ręki i zamów je bezpośrednio przez Internet.
Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.
W przypadku pytań dotyczących BMW prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta BMW. Można tam uzyskać informację na temat samochodów BMW, obsługi posprzedażnej, części i akcesoriów BMW oraz usług BMW Financial Services. Centrum Obsługi Klienta BMW pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00. Numery telefonu: +48 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 0 800 269 269 (numery stacjonarne).
BMW udziela gwarancji na pojazd na okres 2 lat, 3 lata na powłokę lakierniczą i 12 lat perforację.
Czas fabrycznej ochrony gwarancyjnej biegnie od daty pierwszej rejestracji pojazdu.
Najważniejsze fakty:
Szczegółowy zakres pakietów, wybór czasu trwania i przebiegu dostępny u Dealerów BMW.
Portal Connected Drive jest dostosowany do pojazdów wyprodukowanych po lipcu 2013 roku, które posiadają opcje 6AE Teleservices oraz 6AC Inteligentne połączenie alarmowe. Jeżeli samochód spełnia te wytyczne prosimy o kontakt z Infolinią BMW pod numerem 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 800 269 269 (numery stacjonarne).
Ad Blue jest środkiem mającym na celu zmniejszenie emisji tlenków azotu do atmosfery w silnikach wysokoprężnych. Uzupełnienie następuje zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Należy stosować płyn zgodny z normą ISO 22241-1. Płyn można zakupić w Autoryzowanych Stacjach Obsługi BMW lub na stacjach benzynowych.
Historia serwisowa może być udostępniana aktualnemu właścicielowi samochodu przez Autoryzowane Stacje Obsługi BMW. Zapraszamy do kontaktu z serwisami BMW.
W celu weryfikacji czy ze strony BMW Polska taki dokument będzie mógł zostać wystawiony prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 885 269 269 lub pod adresem mailowym: info.bmw.pl@bmw.com. Wystawienie świadectwa homologacji jest bezpłatne.