FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.
  • Gdzie mogę uzyskać telefonicznie informację o BMW?

    W przypadku pytań dotyczących BMW prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta BMW. Można tam uzyskać informację na temat samochodów BMW, obsługi posprzedażnej, części i akcesoriów BMW oraz usług BMW Financial Services. Centrum Obsługi Klienta BMW pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 20:00. Numery telefonu: +48 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 0 800 269 269 (numery stacjonarne).

  • Ile wynosi okres gwarancji dla BMW?

    BMW udziela gwarancji na pojazd na okres 2 lat, 3 lata na powłokę lakierniczą i 12 lat perforację.

  • Od kiedy liczony jest start gwarancji nowego pojazdu?

    Czas fabrycznej ochrony gwarancyjnej biegnie od daty pierwszej rejestracji pojazdu.

  • Jakie są różnice pomiędzy pakietem BSI, BSI+ i BRI?
    • Pakiet Service Inclusive (BSI) obejmuje koszty serwisowania samochodu sygnalizowane przez komputer pokładowy CBS, wliczając w to oryginalne części BMW oraz robociznę, a w szczególności:
      – przegląd pojazdu,
      – serwis olejowy,
      – wymianę filtra powietrza i paliwa,
      – wymianę filtra przeciwpyłkowego,
      – wymianę świec zapłonowych,
      – wymianę płynu hamulcowego.

    • Pakiet Service Inclusive Plus (BSI+) pokrywa elementy objęte przez BSI oraz dodatkowo koszty wymiany elementów eksploatacyjnych w przypadku ich normalnego zużycia:
      – wymianę klocków hamulcowych z przodu i z tyłu,
      – wymianę tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu,
      – wymianę sprzęgła,
      – wymianę piór wycieraczek (w ramach przeglądu).

    • Pakiet Repair Inclusive (BRI) daje prawo do usuwania usterek, które wystąpią w samochodzie po dacie zakończenia gwarancji, aż do 5 lat lub 200.000km (licząc od daty startu gwarancji).
      Pakiet Naprawczy w każdej chwili zapewnia Twojemu BMW korzyści związane z wykonywaniem napraw przez wykwalifikowanych profesjonalistów oraz gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo poprzez użycie oryginalnych części BMW.

     

    Najważniejsze fakty:

    • pakiety BSI, BSI+ oraz BRI obowiązują w każdym autoryzowanym Serwisie BMW na całym świecie,
    • prawa do usług przechodzą na nowego właściciela, dodając tym samym dodatkową wartość przy odsprzedaży,
    • wszystkie pakiety można wybrać podczas konfigurowania pojazdu bądź dokupić później, przy czym pakiety BSI+ i BRI tylko do 90 dni od daty startu gwarancji,

     

    Szczegółowy zakres pakietów, wybór czasu trwania i przebiegu dostępny u Dealerów BMW.

  • Nie mogę dodać samochodu do portalu Connected Drive?

    Portal Connected Drive jest dostosowany do pojazdów wyprodukowanych po lipcu 2013 roku, które posiadają opcje 6AE Teleservices oraz 6AC Inteligentne połączenie alarmowe. Jeżeli samochód spełnia te wytyczne prosimy o kontakt z Infolinią BMW pod numerem 885 269 269 (telefony komórkowe) lub 800 269 269 (numery stacjonarne).

  • Co to jest Ad Blue i jak go uzupełnić, gdy zapala się kontrolka?

    Ad Blue jest środkiem mającym na celu zmniejszenie emisji tlenków azotu do atmosfery w silnikach wysokoprężnych. Uzupełnienie następuje zgodnie z instrukcją obsługi samochodu. Należy stosować płyn zgodny z normą ISO 22241-1. Płyn można zakupić w Autoryzowanych Stacjach Obsługi BMW lub na stacjach benzynowych.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić historię serwisową używanego BMW?

    Historia serwisowa może być udostępniana aktualnemu właścicielowi samochodu przez Autoryzowane Stacje Obsługi BMW. Zapraszamy do kontaktu z serwisami BMW.

  • Diagnosta podczas przeglądu poprosił o świadectwo homologacji (CoC). Jak je uzyskać?

    W celu weryfikacji czy ze strony BMW Polska taki dokument będzie mógł zostać wystawiony prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 885 269 269 lub pod adresem mailowym: info.bmw.pl@bmw.com. Wystawienie świadectwa homologacji jest bezpłatne.