Radość z jazdy.

Technologia wodorowa to przyszłościowe uzupełnienie dla pojazdów elektrycznych o napędzie akumulatorowym. BMW iX5 Hydrogen wykorzystuje wodór, by zasilić pojazd, zapewniając doznania jazdy jak pojazdem elektrycznym, przy znacznie krótszym czasie tankowania. To nowy kierunek zeroemisyjnej mobilności – wydajnej, potężnej i gotowej na przyszłość.

0:00
0:00 /  0:00

BMW iX5 Hydrogen¹: Zużycie wodoru, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,19; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 0; zasięg elektryczny, WLTP w km: 504

¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim od indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, układu grzewczego/klimatyzacji i przygotowania temperatury.

BMW iX5, radość z jazdy na wodorze

Radość z elektrycznej jazdy. Na wodorze.

BMW iX5 Hydrogen łączy zeroemisyjne osiągi z maksymalną funkcjonalnością w codziennym użytkowaniu. W pełni zatankowane w ciągu zaledwie 3-4 minut, oferuje zasięg do 504 km. Niezależnie od warunków temperaturowych. Dzięki mocy na poziomie 295 kW (401 KM) doświadczysz dynamicznej przyjemności z jazdy, a dzięki krótkim czasom tankowania pozostaniesz elastyczny nawet na długich dystansach.

„Wodór jest brakującym elementem układanki zeroemisyjnej mobilności, ponieważ jedna technologia nie wystarczy, aby umożliwić neutralną dla klimatu mobilność na całym świecie”.

Oliver Zipse – prezes zarządu BMW AG

Dane techniczne BMW iX5

Dane techniczne.

BMW iX5 Hydrogen generuje 295 kW (401 KM) mocy i przyspiesza od 0 do 100 km/h w mniej niż 6 sekund. Prędkość maksymalna przekracza 180 km/h. Dwa zbiorniki wodoru o łącznej pojemności 6 kg umożliwiają zasięg 504 km według WLTP. Zużycie wynosi zaledwie 1,19 kg wodoru na 100 km. Tankowanie zajmuje tylko kilka minut, co oznacza, że BMW iX5 Hydrogen w pełni nadaje się do codziennego użytkowania i jednocześnie jest zeroemisyjne.

Więcej informacji.

BMW iX5, sposób działania

Jak działają samochody wodorowe?

Odpowiadamy na najważniejsze pytania dotyczące tej innowacyjnej technologii napędowej.

BMW iX5, flota pilotażowa

Pilot i pionier. Flota pilotażowa iX5 Hydrogen.

Dowiedz się wszystkiego o pilotażowej flocie BMW iX5 Hydrogen.

Często zadawane pytania dotyczące BMW iX5 Hydrogen.

Zużycie i emisja CO₂.

BMW iX5 Hydrogen¹: Zużycie wodoru, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,19; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 0; zasięg elektryczny, WLTP w km: 504

¹ Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, układu grzewczego/klimatyzacji i przygotowania temperatury.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu w trybie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto, zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195, od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurach testowych NEFZ i WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp