BMW G60 PHEV podczas ładowania

HYBRYDY PLUG-IN BMW.

HYBRYDY PLUG-IN BMW.

KORZYSTAJ Z ZALET HYBRYD PLUG-IN.

BMW serii 3 Touring G21 PHEV tylny półprofil z rowerami podczas jazdy

Wydajny i cichy.


Dzięki dodatkowemu silnikowi elektrycznemu możesz dynamicznie przyspieszać i cieszyć się niemal bezgłośną jazdą w trybie elektrycznym. Z maksymalną wydajnością dzięki inteligentnej współpracy silnika spalinowego i napędu elektrycznego.

Rozwiń
BMW podczas ładowania idąca kobieta na pierwszym planie

Na krótkie i długie dystanse.


Napęd hybrydowy plug-in dostosowuje się do codziennych sytuacji. Na krótkich dystansach lub w mieście możesz jeździć bez lokalnej emisji spalin. A podczas długich podróży korzystać z zasięgu silnika benzynowego.

Rozwiń
BMW podczas ładowania kobieta stojąca przed pojazdem

Twoja „stacja benzynowa” w domu.


Ładuj swoje BMW wygodnie w domu za pomocą szybkiej ładowarki uniwersalnej lub stacji BMW Wallbox. Po podłączeniu na noc nie musisz jechać na stację benzynową, co oszczędza czas.

Rozwiń

HYBRYDY PLUG-IN: POŁĄCZENIE TEGO, CO NAJLEPSZE.

BMW podczas jazdy na tle krajobrazu film

TECHNOLOGIA HYBRYD PLUG-IN BMW.

BMW X5 G05 PHEV widok z boku podczas jazdy

Pełna elastyczność dzięki napędowi elektrycznemu i spalinowemu.

  • Elektryczna jazda bez lokalnej emisji spalin na codziennych trasach do 50 km
  • W razie potrzeby automatycznie włącza się silnik spalinowy
  • Wygodne ładowanie w całej Europie w jednej z największych sieci stacji ładowania

 

BMW X5 G05 PHEV widok z przodu podczas jazdy

Zyskuj energię podczas hamowania.

  • Podczas hamowania lub przy zdjęciu nogi z gazu uwalniana jest energia kinetyczna
  • Napęd przekształca ją na energię elektryczną
  • Ładuje ona akumulator i zwiększa zasięg pojazdu

 

BMW X5 G05 kobieta za kierownicą

Zawsze w optymalnej temperaturze.

  • Za pomocą aplikacji można optymalnie podgrzać wnętrze i akumulator
  • Odpowiednia temperatura zwiększa zasięg pojazdu
  • Pasażerowie cieszą się wyższym komfortem wnętrza

JAZDA PRÓBNA WYBRANYM MODELEM BMW.

BMW serii 5 Limuzyna G60 przedni półprofil na tle domu podczas postoju

Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model hybrydowy plug-in? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.

BMW serii 5 Limuzyna 2020 G30 z technologią mild hybrid podczas jazdy

TECHNOLOGIA MILD HYBRID.

Energia elektryczna uzyskana z energii hamowania jest wykorzystana do zasilania silnika i systemów elektrycznych pojazdu. Daje to odczuwalnie lepsze odczucia dynamiki jazdy – samochód przyspiesza intensywniej przy mniejszym zużyciu paliwa i emisji CO₂.
Elektromobilność BMW zrównoważony rozwój BMW ochrona środowiska ochrona klimatu

BMW W DRODZE KU ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI.

BMW konsultuje sytuację z dwiema osobami przed pojazdem BMW

ŻYCZYSZ SOBIE OSOBISTEJ KONSULTACJI?

Oferty finansowe do samochodów elektrycznych i hybryd plug-in BMW

OFERTY FINANSOWE DO SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH I HYBRYD PLUG-IN BMW.

FAQ: HYBRYDY PLUG-IN BMW.

  • Co to jest hybryda plug-in?
  • Jakie są zalety hybrydy plug-in?
  • O czym muszę pamiętać przy ładowaniu hybrydy plug-in?
  • Jakie czynniki wpływają na wydajność akumulatora wysokonapięciowego w mojej hybrydzie plug-in?
  • Na co muszę uważać podczas dłuższego parkowania i przestojów mojej hybrydy plug-in?
  • Jak najlepiej wykorzystam moją hybrydę plug-in?
BMW Online Genius mężczyzna ze smartfonem przed BMW

TUTAJ ZNAJDZIESZ WSZYSTKIE ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA.

Zużycie paliwa, zużycia energii i emisja CO2.

Hybrydy plug-in BMW serii 2 Active Tourer:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 0,8–0,6
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 15,9–14,2
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 82–93
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 19–14

 

Hybrydy plug-in BMW serii 3 Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 2,0–1,3
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 18,7–15,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 52–62
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 45–29

 

Hybrydy plug-in BMW serii 3 Touring:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 2,1–1,4
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 19,2–16,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 47–61
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 48–31

 

BMW 530e Limuzyna[6]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 0,8–0,6[4]
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 21,4–18,9[4]
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 87–102[4]
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 19–14[4]

 

BMW 750e xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 1,4–1,0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 26,1–23,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 72–80
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 31–23

 

BMW M760e xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 1,4–1,1
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 25,9–23,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 71–78
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 31-25

 

Hybrydy plug-in BMW X1:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 1,0–0,7
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 16,9–14,6
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 76–91
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 23–15

 

BMW X2 xDrive25e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 2,0–1,6
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 16,1–15,0
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 49–54
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 44–37

 

BMW X3 xDrive30e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 2,6–2,0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 20,5–18,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 42–50
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 59–45

 

BMW X5 xDrive50e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 1,1–0,8
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 27,0–22,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 94–110[4]
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 26–18

 

Hybrydy plug-in BMW XM:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[1][2][5]: 1,7–1,4[4]
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[1][5]: 33,6–32,5[4]
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][3]: 76–83[4]
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany)[1][2][5]: 45–35[4]

Rozwiń