Hybrydy plug-in BMW serii 2 Active Tourer:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 0,8–0,6
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 15,9–14,2
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 82–93
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 19–14
Hybrydy plug-in BMW serii 3 Limuzyna:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 2,0–1,3
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 18,7–15,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 52–62
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 45–29
Hybrydy plug-in BMW serii 3 Touring:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 2,1–1,4
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 19,2–16,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 47–61
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 48–31
Hybrydy plug-in BMW serii 5 Limuzyna[6]:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]:–[7]
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]:–[7]
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]:–[7]
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: –[7]
BMW 750e xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]:1,4–1,0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 26,1–23,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 72–80
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 31–23
BMW M760e xDrive:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 1,4–1,1
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 25,9–23,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 71–78
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 31–22
Hybrydy plug-in BMW X1:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 1,0–0,7
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 16,9–14,6
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 76–91
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 23–15
BMW X2 xDrive25e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 2,0–1,6
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 16,1–15,0
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 49–54
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 44–37
BMW X3 xDrive30e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 2,6–2,0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 20,5–18,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 42–50
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 59–45
BMW X5 xDrive50e:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 1,1–0,8
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 27,0–22,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 94-110
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 26–18
Hybrydy plug-in BMW XM:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany)[2][3][4]: 1,7–1,4
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2][4]: 33,6–32,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 76–83
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2][2][4]: 43–35
BMW i7 xDrive60:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 19,6–18,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 591–625
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i5 eDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,9–15,9[7]
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 497–582[7]
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i4 M50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 22,5–18,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 414–519
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i4 eDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 19,1–16,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 491–589
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i4 eDrive35:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,7–15,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 406–483
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 24,7–21,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 501–564
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX xDrive50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 21,2–19,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 590–633
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX xDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 21,3–19,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 404–435
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX3:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,9–18,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 453–461
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX1 xDrive30:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,1–16,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[2][5]: 417–439
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
[1] Aplikacja My BMW jest kompatybilna z wszystkimi samochodami BMW od roku modelowego 2014. Warunkiem korzystania jest posiadanie usług ConnectedDrive i odpowiedniego smartfona. Dostępność i zakres funkcji aplikacji My BMW zależy od rynku.
[2] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
[3] Dane dotyczące mocy silników benzynowych odnoszą się do paliwa o liczbie oktanowej 98. Dane dotyczące zużycia odnoszą się do paliwa referencyjnego zgodnie z rozporządzeniem (WE) 2007/715. Dopuszczalne jest stosowanie paliwa bezołowiowego o liczbie oktanowej 91 lub wyższej i zawartości etanolu do 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.
[4] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted).
[5] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
[6] Przewidywany termin wprowadzenia: 07/2023.
[7] Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.