Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

THE XM LABEL RED

NAJMOCNIEJSZE BMW W HISTORII
Dzięki mocy systemowej 550 kW (748 KM) BMW XM Label Red jest najmocniejszym seryjnym samochodem BMW, jaki kiedykolwiek zbudowano. Mocniejszy, bardziej ekskluzywny, bardziej ekstrawagancki: BMW XM Label Red łączy ulepszony system M HYBRID z indywidualnymi akcentami stylistycznymi, które jednoznacznie wyrażają jego wyjątkowe osiągi. Ten szczególnie mocny wariant modelu można rozpoznać po listwie akcentowej w metalizowanym kolorze czerwieni Toronto – opcjonalnie dostępnej w kolorze czarnym.
BMW XM Label Red:
Ważone zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 1,7-1,6* (WLTP); Zużycie energii elektrycznej ważone w cyklu mieszanym w kWh/100 km: 34,5-33,0* (WLTP); Emisja CO2 w cyklu mieszanym wg/km: 39-35* (WLTP); zasięg elektryczny w km: 83-75* (WLTP)
* Wartości wstępne
Dzięki mocy systemowej 550 kW (748 KM) BMW XM Label Red jest najmocniejszym seryjnym samochodem BMW, jaki kiedykolwiek zbudowano. Mocniejszy, bardziej ekskluzywny, bardziej ekstrawagancki: BMW XM Label Red łączy ulepszony system M HYBRID z indywidualnymi akcentami stylistycznymi, które jednoznacznie wyrażają jego wyjątkowe osiągi. Ten szczególnie mocny wariant modelu można rozpoznać po listwie akcentowej w metalizowanym kolorze czerwieni Toronto – opcjonalnie dostępnej w kolorze czarnym.
BMW XM Label Red:
Ważone zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 1,7-1,6* (WLTP); Zużycie energii elektrycznej ważone w cyklu mieszanym w kWh/100 km: 34,5-33,0* (WLTP); Emisja CO2 w cyklu mieszanym wg/km: 39-35* (WLTP); zasięg elektryczny w km: 83-75* (WLTP)
* Wartości wstępne
5 FAKTÓW O BMW XM LABEL RED
- 01 Silnik benzynowy M TwinPower Turbo V8
- 02 Napęd BMW M HYBRID o mocy 550 kW (748 KM)
- 03 Od 0 do 100 km/hw 3,8 sekundy
- 04 Adaptacyjny układ jezdny M Professional dla dynamicznej jazdy o wysokich osiągach
- 05 M xDrive ze sportowym mechanizmem różnicowym M
INDYWIDUALISTA. EKSTRAWERTYK.







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
1.000 NM
momentu obrotowego zapewnia system M HYBRID BMW XM Label Red, który składa się z nowego silnika V8 z technologią M TwinPower Turbo oraz silnika elektrycznego zintegrowanego z 8-stopniową skrzynią M Steptronic.
WIĘCEJ MOCY M NIŻ KIEDYKOLWIEK

Dzięki 8-cylindrowemu napędowi hybrydowemu plug-in o wyjątkowej mocy systemowej 550 kW (748 KM) i maksymalnemu momentowi obrotowemu 1000 Nm, BMW XM Label Red jest najmocniejszym samochodem BMW M, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, i w porównaniu do BMW XM zapewnia jeszcze większą dynamikę na drodze. Wysokowydajny 4,4-litrowy silnik V8 w wirtuozowskiej interakcji z silnikiem elektrycznym o mocy 145 kW (197 KM) generuje inspirujący ciąg do przodu i charakterystyczny, typowy dla M dźwięk silnika. Za pomocą opatentowanej przez BMW przekładni wstępnej nominalny moment obrotowy silnika elektrycznego jest zwiększany do efektywnego momentu obrotowego do 450 Nm na wejściu przekładni po stronie silnika. Oznacza to, że BMW XM Label Red potrzebuje zaledwie 3,8 sekundy, aby rozpędzić się od 0 do 100 km/h. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Z opcjonalnym pakietem M Driver's Package limit można podnieść do 290 km/h.
EDYCJA LIMITOWANA

Maksymalną ekskluzywność gwarantuje limitowana edycja BMW XM Label Red, która ma jeszcze bardziej wyrazisty design. Ta wersja topowego modelu, dostępna tylko 500 razy na całym świecie, ma obramowanie atrapy chłodnicy BMW M i wstawkę dla tylnego dyfuzora w metalizowanym kolorze Toronto Red jako dodatkowe elementy stylistyczne. Są one połączone z lakierem karoserii w metalizowanym kolorze BMW Individual Frozen Carbon Black. Kontrast między błyszczącymi akcentami kolorystycznymi a matowo połyskującymi powierzchniami nadaje nadwoziu BMW XM Label Red szczególnie fascynującą aurę. Na konsoli środkowej pod wyświetlaczem kontrolnym napis „1/500” wskazuje na ekskluzywność tego modelu.

PODŚWIETLANY GRILL M
Centralnym elementem przyciągającym wzrok z przodu jest atrapa chłodnicy BMW M umieszczona między reflektorami, której dwa elementy wyraźnie wyróżniają się na tle otaczających powierzchni. Charakteryzują się poziomymi listwami nerkowymi, typowymi dla sportowych samochodów BMW M o wysokich osiągach, a także podwójną obwódką, która szczególnie podkreśla ich ośmiokątne kontury. Zewnętrzna rama jest wykończona w kolorze czarnym o wysokim połysku – w limitowanej edycji w metalicznym czerwonym kolorze Toronto. Wewnętrzna po raz pierwszy została zaprojektowana jako oświetlenie konturowe z całkowicie zamkniętym i ostro zarysowanym pierścieniem światła. Produkcja światła stworzona wspólnie przez górne reflektory i oświetlenie konturowe atrapy chłodnicy pomaga BMW XM Label Red uzyskać niepowtarzalny, a jednocześnie ekstrawertyczny nocny design.

PODŚWIETLANA PODSUFITKA
Rzeźbiarska podsufitka z trójwymiarową pryzmatyczną strukturą, obramowaniem przypominającym passe-partout i oświetleniem ze 100 diod LED jest wyjątkowa. Różne projekty oświetlenia, takie jak scenariusz powitalny, są imponująco zainscenizowane przez nastrojowe światło otoczenia. W zależności od trybu jazdy i nastroju dobór kolorystyczny można dostosować do indywidualnych potrzeb.

M LOUNGE
Poczucie przestrzeni, wysokiej jakości materiały i ekstrawagancki design przekształcają tył BMW XM Label Red w ekskluzywny salon M. Opcjonalnie podgrzewane oparcia i poduszki ze skóry Merino z czerwonymi kontrastowymi przeszyciami i wysuniętym daleko w bok napisem „XM” zapewniają luksusowy komfort podróżowania. Rombowe górne obszary oparć i zintegrowanych zagłówków są wyłącznie czerwone. W połączeniu z rzeźbioną, pośrednio oświetloną podsufitką, ciemnymi szybami i wygodnymi poduszkami tworzy to nowe poczucie przestrzeni.
.jpg)

.jpg)

Zużycie paliwa i emisja CO2.
- BMW XM Label Red [1] [2]: Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 1,7–1,6 Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 39-35 Zużycie energii, cykl mieszany WLTP w kWh/100 km: 34,5–33,0
- Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać . Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
- [1]. Wartości wstępne; brakujące dane nie były dostępne w chwili zamknięcia wydania.
- [2]. W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.