BMW 530e Touring G31 LCI szary Sophisto podczas postoju przed budynkiem

THE 5

BMW SERII 5 TOURING: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

Poznaj potężne silniki benzynowe, wysokoprężne i hybrydowe oraz wymiary i inne dane techniczne BMW serii 5 Touring.

Rozwiń
THE 5BMW SERII 5 TOURING: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

BMW SERII 5 TOURING, DANE TECHNICZNE.

Silnik

Liczba cylindrów / zaworów na cylinder 6 / 4
Pojemność skokowa w cm3 2 998
Skok / średnica w mm 94,6 / 82
Moc silnika spalinowego w kW (KM) 245 (333) / 5500-6250
z technologią mild hybrid 48 V w kW (KM) 8 (11)
Maks. moment obrotowy (Nm) przy obr/min 450 / 1600-4800
Stopień sprężania :1 11

Osiągi

Prędkość maksymalna 250
Przyspieszenie 5,2

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 963 / 1 868 / 1 498
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2126 (1069 / 1057)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 2 975 / 12,4
Ground clearance in mm 140

Masa

Masa własna w kg 1 925
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2 535
Ładowność w kg 685
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 1 240 / 1 450
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 750 / 90
Dopuszczalne obciążenie przyczepy z hamulcem do nachylenia 12% / 8% w kg 2 000 / 2 000
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 560 - 1700

Koła

Opony przednie 225/55 R17 101 Y XL
Opony tylne 225/55 R17 101 Y XL
Obręcze kół przednie 7,5Jx17 LM
Obręcze kół tylne 7,5Jx17 LM

Zużycie

Zużycie paliwa w trybie CS – cykl mieszany 8,5 - 7,8
Pojemność zbiornika paliwa w l 68

Emisja CO₂

Emisja CO2 w trybie CS – cykl mieszany 193 - 177

Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2.

BMW 530e** Touring:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,9-1,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 43-35

 

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie www.bmw.com/wltp

 

** W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

Rozwiń

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2.

  • BMW 530e** Touring:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,9 - 1,5
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 43 - 35

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie www.bmw.com/wltp

     

    ** W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.