
BŁYSKAWICZNIE. I Z EMOCJAMI.

Nowe BMW i3s.
BŁYSKAWICZNIE. I Z EMOCJAMI.
Nowe BMW i3s.
Jeśli sportowa i bezemisyjna jazda oznaczają przyszłość, to BMW i3s jest już teraz autem przyszłości. Autem o imponującym przyspieszeniu od 0 do 60 km/h w 3,7 s, z charakterystycznym wrażeniem jazdy „na jednym pedale”, o nowoczesnej stylistyce i dynamice samochodu sportowego. Poczuj elektryzujące emocje.

SPORTOWY CHARAKTER W SKRÓCIE.
Szerzej: pas przedni z błyszczącym poszyciem zderzaka. Bardziej sportowo: czarne nadkola i ekskluzywne 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich w nowej stylistyce. Z charakterem: tył o wyostrzonych konturach i o 40 mm szerszy rozstaw kół. Jeszcze bardziej porywająca i emocjonująca: jazda BMW i3s.
6,9 SEKUNDY
Od 0 do 100 km/h: w BMW i3s wystarczy tylko 6,9 s. Pełen moment obrotowy już na pierwszych metrach. Silnik o mocy 184 KM (135 kW) i momencie obrotowym 270 Nm. Zwinność i elastyczność aż do prędkości maksymalnej 160 km/h.
GOTOWE DO SPRINTU Z PRĄDEM.
Maksymalnie sportowy, maksymalnie elektryzujący: BMW i3s łączy w sobie doskonałą dynamikę jazdy z najnowocześniejszą technologią. Nowo zaprojektowany automatyczny system kontroli stabilności (ASC) działa szybciej i zapewnia większą przyczepność i stabilność podczas przyspieszania i hamowania. Zoptymalizowany układ dynamicznej kontroli trakcji (DCT) jest dostępny nawet na zakrętach i prędkości do 100 km / h lub więcej. Bardziej sportową dynamikę jazdy zapewnia tryb SPORT. Gdy kierowca dotknie pedału, wtedy BMW i3 będzie reagować szybciej i bardziej bezpośrednio, jeśli poziom naładowania akumulatora będzie wystarczający. Co więcej, sportowe kierowanie z odpowiednio dostosowanym momentem skrętu i sportowe zawieszenie obniżone o dziesięć milimetrów, zwiększają zwinność.
PEŁNE WYKORZYSTANIE MOŻLIWOŚCI.
SPORTOWA JAZDA ZA NACIŚNIĘCIEM PRZYCISKU.
KOMFORT JAZDY: Z PEWNOŚCIĄ.
TRANSMITUJE MOC. NATYCHMIAST.
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
-
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.
Dane oznaczone „x” nie są jeszcze dostępne.