
DANE TECHNICZNE.
Wybierz model
- BMW i8 Coupé
-
No search result found. Please try another input

Emisja CO₂ w cyklu mieszanym w g/km | 48-49 |
---|---|
Klasa CO₂ | A+ |
Cykl mieszany w l/100 km | 2,1-2,2 |
Moc systemowa w kW (KM) | 275 (374) |
---|---|
Silnik elektryczny: moc w kW | 105 |
Silnik elektryczny: maks. moment obrotowy (Nm) | 250 |
Silnik spalinowy: cylindry / zawory | 3/4 |
Silnik spalinowy: pojemność skokowa w cm³ | 1.499 |
Silnik spalinowy: skok / średnica w mm | 94,6/82,0 |
Silnik spalinowy: moc znamionowa w kW (KM) przy obr/min | 170 (231)/5.800-6.000 |
Silnik spalinowy: maks. moment obrotowy (Nm) przy obr/min | 320/3.700 |
Silnik spalinowy: stopień sprężania: 1 | 9.5 |
Zużycie w kWh/100km | x,x-x,x |
---|---|
Zasięg elektryczny w km | do xx |
Zasięg elektryczny w mieście w km | do xx |
Maksymalny łączny zasięg w km | xxx |
Pojemność brutto akumulatora litowo-jonowego w kWh | 11,6 |
Czas trwania ładowania akumulatora wysokonapięciowego w h przy 3,7 kW / 12 A (80%) | 2,4 |
Czas trwania ładowania akumulatora wysokonapięciowego w h przy 3,7 kW / 16 A (Wallbox) (80%) | 2,4 |
Masa własna w kg (UE) | 1.610 |
---|---|
Dopuszczalna masa całkowita w kg | 1.920 |
Ładowność w kg | 385 |
Dopuszczalny nacisk osi przedniej / tylnej w kg | 920/1.040 |
Pojemność bagażnika w l | 154 |
Prędkość maksymalna na napędzie elektrycznym w km/h | xxx |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h | 250 |
Przyspieszenie na napędzie elektrycznym 0-60 km/h w s | x,x-x,x |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s | 4.4 |
Elastyczność 80-120 km/h w s (na 4. biegu) | 3.4 |
Elastyczność 80-120 km/h w s (na 5. biegu) | 4,0 |
Rozmiar opon przednich | 195/50 R20 93W XL |
---|---|
Rozmiar opon tylnych | 215/45 R20 95W XL |
Rozmiar obręczy kół przednich | 7 J x 20 cali, stop lekki |
Rozmiar obręczy kół tylnych | 7,5 J x 20 cali, stop lekki |
Informacje dotyczące danych.
-
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.