SAMOCHODY BMW X3 M.

Cztery mocne modele BMW X3 w sportowym wydaniu.

BMW X3 M COMPETITION.

Maksymalna dynamika jazdy i ekskluzywność.
  • Wysokowydajny 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
  • M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M i 8-stopniową skrzynią Steptronic z Drivelogic
  • Ekskluzywne elementy stylistyczne i wyposażenie
  • 375 kW/510 hp, 600 Nm, 0–100 km/h in 4.1 s
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny.

BMW X3 M.

Dynamika jazdy na najwyższym poziomie.
  • Wysokowydajny 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
  • M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M
  • 8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic
  • 353 kW/480 KM, 600 Nm, 0-100 km/h w 4,2 s
BMW X3 M w kolorze bieli alpejskiej, wygląd zewnętrzny.

BMW X3 M40i.

Niezwykły balans pomiędzy osiągami i przydatnością do codziennego użytku.
  • 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
  • BMW xDrive
  • 8-stopniowa skrzynia Steptronic
  • 260 kW/354 KM, 500 Nm, 0-100 km/h w 4,8 s
BMW X3 M40i, szafirowoczarny metalizowany, wygląd zewnętrzny.

BMW X3 M40d.

Moc i wydajność bez kompromisów.
  • 6-cylindrowy silnik wysokoprężny M TwinPower Turbo
  • BMW xDrive
  • 8-stopniowa skrzynia Steptronic
  • 240 kW/326 KM, 680 Nm, 0-100 km/h w 4,9 s
BMW X3 M40d, niebieski Phytonic metalizowany, wygląd zewnętrzny.
  • BMW X3 M COMPETITION.
  • BMW X3 M.
  • BMW X3 M40i.
  • BMW X3 M40d.

BMW X3 M COMPETITION I BMW X3 M.

Osiągi.

Dwa modele, wyjątkowe osiągi: wszystkie elementy napędu i układu jezdnego pokazują sportowe korzenie BMW M. W połączeniu z prawdziwym charakterem X zapewniają typową radość z jazdy M w każdym terenie.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, widok górny z przodu.
BMW X3 M Competition i BMW X3 M, wysokowydajny 6-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy, aksamitna praca i sportowe brzmienie. Dzięki wyposażeniu w podwójny układ VANOS, Valvetronic, High Precision Injection i dwie turbosprężarki generuje moc 353 kW (480 KM), a w modelu Competition nawet 375 kW (510 KM).
BMW X3 M Competition i BMW X3 M, silnik, rozpórka kielichów M Carbon.

Rozpórka amortyzatorów M Carbon.

Rozpórka amortyzatorów M Carbon zwiększa sztywność przedniej części pojazdu, a tym samym precyzję kierowania. Ten wysokiej klasy element z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym jest niezwykle lekki i przy otwartej masce daje autentyczny wyścigowy klimat. W ten sposób sportowy potencjał samochodu widać wyraźnie również w tym miejscu.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, tylny półprofil, układ jezdny M.

Układ jezdny M.

Układ jezdny M pozwala w pełni wykorzystać potencjał dynamiczny auta. Oprócz trzech trybów jazdy, COMFORT, SPORT i SPORT+, kierowca ma do dyspozycji trzy ustawienia dynamicznej kontroli stabilności (DSC) umożliwiające dostosowanie zakresu stabilizacji do preferowanego stylu jazdy.
BMW X3 M Competition i BMW X3 M, wnętrze, monitor pokładowy, M xDrive.

M xDrive.

BMW M xDrive i aktywny mechanizm różnicowy M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy na co dzień i na torze wyścigowym. Rozwiązania techniczne M umożliwiają zawsze precyzyjne prowadzenie samochodu na każdej powierzchni, nawet przy mocnym przyspieszaniu na wyjściu z ciasnych zakrętów.
BMW X3 M Competition i BMW X3 M, wnętrze, wybierak biegów M, 8-stopniowa skrzynia M Steptronic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic oferuje wiele opcji zmiany przełożeń: od ekstremalnie sportowej i dynamicznej po wybitnie komfortową i niemal nieodczuwalną lub obniżającą zużycie paliwa. Kierowca może zmieniać biegi ręcznie za pomocą dźwigni biegów lub łopatek na kierownicy albo zdać się na tryb automatyczny.
BMW X3 M Competition i BMW X3 M, wnętrze, deska rozdzielcza, kierownica skórzana M, M Servotronic.

M Servotronic.

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma charakterystykę typową dla M i oferuje trzy różne konfiguracje wybierane przyciskami.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, obręcze M ze stopów lekkich i hamulce M z pływającymi tarczami.

Układ hamulcowy M z dwuczęściowymi tarczami hamulcowymi

Dzięki zastosowaniu różnych materiałów udało się opracować układ hamulcowy M z dwuczęściowymi tarczami hamulcowymi. Charakteryzuje się on nie tylko nadzwyczajną siłą hamowania, lecz także wysoką trwałością użytkową, a także zmniejszeniem masy z pozytywnym wpływem na zwinność, dynamikę i przyspieszenie pojazdu. Zaciski hamulcowe w niebieskim metalicznym kolorze z literą M wyróżniają ten ekskluzywny dla wersji M układ hamulcowy o wysokiej skuteczności. Ze względu na specyficzną budowę sporadycznie mogą występować krótkotrwałe odgłosy hamowania po długookresowym hamowaniu z niską lub bardzo wysoką siłą. Odgłosy te nikną po krótkim czasie. Aby uniknąć ich powstawaniu, należy zwiększać obciążenie układu hamulcowego, przykładając w regularnych odstępach czasu większą siłę do pedału hamulca. W przypadku zawilgocenia tarcz hamulcowych odgłosów można uniknąć poprzez wysuszenie tarcz przez hamowanie. Odgłosy pracy nie mają wpływu na skuteczność, bezpieczeństwo użytkowania czy stabilność układu hamulcowego.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, widok z tyłu ze sportowym układem wydechowym M.

Sportowy układ wydechowy M.

Sportowy układ M wydechowy oferuje brzmienie, które można zmieniać dzięki wbudowanym przepustnicom. Programom sportowym SPORT i SPORT+ wybieranym przełącznikiem właściwości jezdnych towarzyszy jeszcze bardziej intensywne brzmienie, a programom komfortowym bardziej umiarkowane odgłosy pracy silnika.

BMW X3 M COMPETITION.

Stylistyka.

Muskularne proporcje i perfekcyjnie dopasowane elementy stylistyczne M w błyszczącym kolorze czarnym dają BMW X3 M Competition wyczynowy wygląd. Wnętrze łączy w sobie sportowy charakter z ekskluzywnymi detalami, tworząc niepowtarzalny efekt.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, przedni półprofil.
  • Wygląd zewnętrzny
  • Wnętrze
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, widok z przodu z atrapą chłodnicy M w błyszczącym kolorze czarnym.

Atrapa chłodnicy M.

W widoku przednim dominuje charakterystyczna atrapa chłodnicy M w błyszczącym kolorze czarnym z oznaczeniem modelu. Podwójne listwy grilla w błyszczącym kolorze czarnym nawiązują do charakterystycznych obręczy kół M ze stopów lekkich Double Spoke. Atrapa chłodnicy M wyraża sportowy charakter auta i pozwala domyślać się, jaka moc czeka tu, aby ją uwolnić.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, tył z napisem „X3 M Competition”.

Napis „X3 M Competition”.

Czarny napis „X3 M Competition” z tyłu sygnalizuje wysoki potencjał dynamiki jazdy.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, skrzela M w błyszczącym kolorze czarnym z oznaczeniem modelu.

Skrzela M.

Typowe skrzela M o mocno trójwymiarowej formie z nazwą modelu podkreślają wysoką moc auta i zapowiadają niezwykłe wrażenia z jazdy. Demonstrują dynamiczne połączenie technicznej perfekcji i fascynującej formy będące od zawsze wyróżnikiem samochodów ze znaczkiem M.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, lusterka zewnętrzne M w błyszczącym kolorze czarnym.

Lusterka zewnętrzne M.

Aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne M to istotny element sportowo dynamicznej stylistyki M. Odcięte wizualnie od karoserii poprzez stylizowane podwójne nóżki tworzą ciekawy element stylistyczny i emanują szlachetnością precyzyjnie wykonanego elementu. W wąskiej, długiej fudze wpasowany jest dodatkowy kierunkowskaz diodowy.
BMW X3 M Competition, szary Donington metalizowany, wygląd zewnętrzny, spojler dachowy M.

Spojler dachowy M.

Specyficzny dla modelu M spojler dachowy o charakterystycznym kształcie zapewnia większy docisk tylnej osi przy wyższych prędkościach. Jednocześnie zapewnia charakterystyczny sportowy wygląd i zapowiada niezwykle dynamiczną jazdę.
BMW X3 M Competition, wnętrze, fotele sportowe M w skórze Merino  z alcantarą.

Fotele sportowe M.

Regulowane w wielu płaszczyznach fotele sportowe M o kubełkowym charakterze z półzintegrowanymi zagłówkami zapewniają kierowcy i pasażerowi obok optymalne trzymanie boczne. Poza tym istnieje możliwość indywidualnej regulacji szerokości oparcia. Specyficzna stylistyka z podświetlonym logo M dodatkowo podkreśla sportowy charakter auta. (Przedstawione powyżej pasy bezpieczeństwa M będą dostępne od 8/2019.)
BMW X3 M Competition, wnętrze, listwy ozdobne Carbon Fibre.

Listwy ozdobne z Carbon Fibre.

Listwy ozdobne Carbon Fibre na desce rozdzielczej, drzwiach i konsoli środkowej, listwa akcentowa: perłowy chrom.
BMW X3 M Competition, wnętrze, kokpit, kierownica skórzana M z przyciskami wielofunkcyjnymi.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z przyciskami wielofunkcyjnymi, emblematem M, chromowaną wstawką i poduszką powietrzną wykonana jest w stylistyce Double Spoke. Koło kierownicy obite czarną skórą z kontrastującymi szwami i wyprofilowanymi podparciami na kciuki idealnie leży w dłoniach. Przyciski M Drive pozwalają kierowcy dostosowywać ustawienia auta podczas jazdy.
BMW X3 M Competition, wnętrze, wybierak biegów M.

Dźwignia biegów M.

Obok logo M w górnej części dżwigni biegów M znajduje się przełącznik do wyboru jednego z trzech programów zmiany biegów Drivelogic, a zaraz pod nim przycisk P blokady postojowej. W trybie ręcznym „S” biegi można w sposób typowy dla M wybierać dźwignią, a w trybie „D” zmiana biegów odbywa się automatycznie.
BMW X3 M Competition, wnętrze, kokpit, zestaw wskaźników M.

Zestaw wskaźników M.

Zestaw wskaźników M obejmuje cztery wskazania – prędkościomierz, obrotomierz z Shift Light, poziom paliwa, temperaturę oleju – oraz wskazania stanu systemów dynamiki jazdy M – układu kierowniczego, układu jezdnego, silnika, Drivelogic i M xDrive. Wyświetlacz informacyjny ustawia się indywidualnie i wskazuje np. temperaturę zewnętrzną oraz funkcje komputera pokładowego.
BMW X3 M Competition, wnętrze, kokpit, czerwony przycisk start/stop.

Przycisk start/stop.

Czerwony przycisk start/stop na konsoli środkowej służy do włączania silnika po otwarciu samochodu bez użycia kluczyka. Za pomocą tego przycisku można także wyłączyć silnik. Kluczyk samochodowy rozpoznawany jest automatycznie i nie trzeba go wkładać do stacyjki.
BMW X3 M Competition, wnętrze, listwa progowa z napisem Competition.

Listwy progowe z napisem Competition.

Listwy progowe z napisem „X3 M Competition” witają kierowcę i pasażera obok już przy wsiadaniu do pojazdu. Napis na czarnych wstawkach na progach przednich drzwi prezentuje się bardzo elegancko i ekskluzywnie.
BMW X3 M Competition, wnętrze, pasy bezpieczeństwa M.

Pasy bezpieczeństwa M.

Pasy bezpieczeństwa M* z napinaczami i ogranicznikami siły naciągu mają wpleciony dyskretny akcent w typowych kolorach M i podkreślają wysokogatunkowy i sportowy charakter wnętrza. (* Oferowane od 8/2019.)
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny, półprofil z boku.
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny, przód, atrapa chłodnicy M z chromowanymi elementami i oznaczeniem modelu.
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny,  20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Orbit Grey.
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny, skrzela M z chromowanymi elementami i oznaczeniem modelu.
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny, lusterka zewnętrzne w kolorze karoserii.
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny, tył z oznaczeniem modelu.
BMW X3 M, biel alpejska, wygląd zewnętrzny, tyłu z końcówkami rur wydechowych w chromie.
BMW X3 M, wnętrze, fotele sportowe w czarnej tapicerce skórzanej Vernasca.
BMW X3 M, wnętrze, kokpit, kierownica skórzana M ze specyficznym kontrastującymi szwami M.

BMW X3 M.

Żądza przygód w sportowej szacie: BMW X3 M. Atletyczne proporcje i wyraziste elementy stylistyczne M wyrażają pewność siebie i nawiązują do sportowych genów tego modelu X. Frezowane 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Orbit Grey tworzą doskonały fundament samochodu. Chromowane ramki atrapy chłodnicy, skrzela i końcówki rur wydechowych podkreślają ekskluzywny sportowy charakter. Sportowy styl widać również wewnątrz auta. Sportowe fotele przednie w czarnej tapicerce skórzanej Vernasca oferują doskonały komfort siedzenia – zarówno w codziennej jeździe, jak i na torze wyścigowym. Ekskluzywne wnętrze dopełniają szlachetne detale, takie jak antracytowa podsufitka BMW Individual czy kierownica skórzana M z kontrastującymi szwami M.

BMW X3 M40i ORAZ BMW X3 M40d.

Stylistyka i dynamika jazdy.

Mocna stylistyka, sportowa dynamika jazdy. BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d demonstrują swoje sportowe geny poprzez ekskluzywne elementy wnętrza i karoserii, a także pakiet technologii zorientowanych na maksymalne osiągi.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, szafirowoczarny metalizowany, podczas jazdy, wygląd zewnętrzny, widok boczny na tle gór z pasami świetlnymi.
  • Stylistyka
  • Dynamika
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, szafirowoczarny metalizowany, wygląd zewnętrzny, przedni półprofil.

Ekskluzywna stylistyka.

Ekskluzywne elementy stylistyczne podkreślają wewnątrz i na zewnątrz sportowy potencjał BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d. Są to m.in. większe wloty powietrza, ramki i listwy atrapy chłodnicy oraz lusterka zewnętrzne w kolorze Cerium Grey, a także fotele sportowe, kierownica skórzana M z łopatkami zmiany biegów i ekskluzywny napis M40i na zestawie wskaźników, listwach progowych i z tyłu.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, wnętrze, kokpit ze skórzaną kierownicą M.

Kierownica skórzana M.

Wielofunkcyjna kierownica skórzana M ze zintegrowaną poduszką powietrzną kierowcy i logo M jest trójramienna. Koło kierownicy pokryte czarną skórą nappa z czarnym szwem i wyprofilowanym podparciem kciuków zapewnia sportowo bezpośrednie wyczucie układu kierowniczego.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, wnętrze, sportowe fotele przednie.

Sportowe fotele przednie.

Indywidualnie regulowane sportowe fotele przednie charakteryzują się licznymi możliwościami ustawień ręcznych, m.in. szerokości oparcia i długości siedziska oraz nachylenia oparcia i siedziska. Wyższe podparcia boczne siedziska i oparcia gwarantują doskonałą ergonomię i lepsze trzymanie boczne.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, szafirowoczarny metalizowany, wygląd zewnętrzny, przód z pakietem aerodynamicznym M.

Pakiet aerodynamiczny M.

Pakiet aerodynamiczny M podkreśla sportowy charakter auta i zmienia prowadzenie powietrza. Obejmuje pas przedni z większymi wlotami powietrza, specyficzne progi oraz pas tylny ze wstawką dyfuzora. Końcówki rur wydechowych są wykończone w chromie.
BMW X3 M40i, szafirowoczarny metalizowany, podczas jazdy, wygląd zewnętrzny, tylny półprofil na tle miasta z pasami świetlnymi.

Dynamika jazdy i zwinność.

BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d oferują nieprzeciętną precyzję prowadzenia i zwinność. Nowa konfiguracja układu jezdnego, specyficzne dla M Performance zestrojenie adaptacyjnego sportowego układu kierowniczego, standardowe hamulce sportowe M i napęd na cztery koła BMW xDrive z większym przeniesieniem napędu na tył gwarantują niezwykle intensywne wrażenia z jazdy.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, szafirowoczarny metalizowany, podczas jazdy, wygląd zewnętrzny, widok boczny z wirującym kołem.

Adaptacyjny układ jezdny M.

Adaptacyjny układ jezdny M dostosowuje się elektronicznie do warunków nawierzchni i jazdy. Oprócz tego kierowca może wybrać przełącznikiem właściwości jezdnych charakterystykę pracy układu jezdnego – od komfortowej po wybitnie sportową i zwinną.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, szafirowoczarny metalizowany, wygląd zewnętrzny, obręcz ze stopów lekkich z hamulcami sportowymi M.

Hamulce sportowe M.

Hamulce sportowe M z czterotłoczkowymi zaciskami stałymi z przodu i dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi z tyłu w kolorze granatowym z napisem M mają duże tarcze hamulcowe, przez co oferują bardzo dużą skuteczność hamowania.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, szafirowoczarny metalizowany, wygląd zewnętrzny, tył ze sportowym układem wydechowym M.

Sportowy układ wydechowy M.

Sportowy układ wydechowy M oferuje brzmienie, które dzięki wbudowanym przepustnicom dostosowuje się do aktualnego trybu jazdy. Programom sportowym SPORT i SPORT+ wybieranym przełącznikiem właściwości jezdnych towarzyszy jeszcze bardziej intensywne brzmienie, a programom komfortowym bardziej umiarkowane odgłosy pracy silnika.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, wnętrze, wybierak biegów, 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic.

Sportowa skrzynia Steptronic.

8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic umożliwia bardzo sportową zmianę biegów. Zarówno automatycznie, jak i ręcznie łopatkami przy kierownicy lub dźwignią biegów, umożliwiając komfortową albo bardzo dynamiczną jazdę. W trybie SPORT i przy dźwigni w lewej pozycji S/M tryb zmiany biegów skonfigurowano pod kątem najwyższych osiągów.
BMW X3 M40i oraz BMW X3 M40d, wnętrze, kokpit, kierownica skórzana M, adaptacyjny sportowy układ kierowniczy.

Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy.

Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie siły. Reaguje na skręt kierownicy z różnym przełożeniem. Ułatwia to prowadzenie w sportowym stylu oraz zmniejsza nakład siły potrzebnej podczas parkowania i skręcania.

SILNIK BENZYNOWY M TWINPOWER TURBO.

BMW X3 M40i, 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

SILNIK BENZYNOWY M TWINPOWER TURBO.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo w BMW X3 M40i z 8-stopniową sportową skrzynią Steptronic oferuje potężną moc i niesamowitą dynamikę. Jednostka wyposażona w turbosprężarkę TwinScroll, adaptacyjne sterowanie zaworami Valvetronic i wysokociśnieniowy wtrysk High Precision Injection ma moc 260 kW (354 KM) i maksymalny moment obrotowy 500 Nm.

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY M TWINPOWER TURBO.

BMW X3 M40d, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny M TwinPower Turbo.

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY M TWINPOWER TURBO.

6-cylindrowy silnik wysokoprężny M TwinPower Turbo w BMW X3 M40d zachwyca wysoką mocą i wydajnością. Zoptymalizowany pod względem masy silnik wyposażony w dwie turbosprężarki TwinScroll o zmiennej geometrii turbiny i bezpośredni wtrysk CommonRail rozwija moc 240 kW (326 PS) i imponujący moment obrotowy 680 Nm. To gwarantuje doskonały napęd i wysoką dynamikę jazdy.

SAMOCHODY BMW X3 M.

Systemy wspomagające kierowcę i łączność.

Skupienie na tym, co ważne. Dzięki innowacyjnym systemom wspomagającym kierowcę i komfortowym funkcjom łączności BMW X3 M to samochody odpowiadające najnowszym standardom techniki gwarantujące nowoczesną mobilność na najwyższym poziomie.
Samochody BMW X3 M, monitor pokładowy, system asystujący kierowcy plus.

System asystujący kierowcy plus.

System asystujący kierowcy plus oferuje większy komfort i bezpieczeństwo w monotonnych i niepewnych sytuacjach, takich jak korki, powolny ruch lub długie przejazdy przez miasto, poza miastem lub na autostradach, a także podczas skrzyżowań i przy zmianach pasa ruchu.
Samochody BMW X3 M, monitor pokładowy, asystent parkowania plus.

Asystent parkowania plus.

Pakiet asystenta parkowania plus ułatwia parkowanie i manewrowanie. Obejmuje funkcję Surround View z Top View, Remote 3D View, PDC oraz wspomaganie parkowania równoległego, funkcję hamowania awaryjnego Active PDC i asystenta parkowania, który umożliwia automatyczne parkowanie samochodu równolegle do jezdni.
Samochody BMW X3 M, BMW Connected, kobieta z podświetlonym globusem w dłoni.

BMW Connected.

Połącz się ze swoim BMW. Aplikacja BMW Connected to Twój cyfrowy asystent mobilności, który troszczy się o Twoje potrzeby jeszcze przed rozpoczęciem jazdy. Korzystaj z dostępu do pojazdu za pomocą smartfona, kompatybilnego smartwatcha Amazon Echo lub asystentem Google, wysyłaj cele podróży do systemu nawigacyjnego lub ustawiaj przypomnienia o terminach.
BMW X3 M Competition i BMW X3 M, wyświetlacz BMW Head-Up z widokiem M.

Wyświetlacz BMW Head-Up.

Pełnokolorowy wyświetlacz BMW Head-Up poprzez projekcję optyczną transmituje informacje istotne podczas jazdy w bezpośrednim polu widzenia kierowcy, ułatwiając mu skupienie się na drodze. Wyświetlane są m.in. aktualna prędkość i – zależnie od wyposażenia – wskazówki nawigacyjne, wskazanie ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania oraz listy kontaktów i odtwarzania. W BMW X3 M i BMW X3 M Competition wyświetlacz BMW Head-Up oferuje dodatkowo specjalny widok M (patrz ilustracja).
Samochody BMW X3 M, monitor pokładowy, system nawigacyjny Professional.

System nawigacyjny Professional.

System nawigacyjny Professional z kolorowym ekranem ciekłokrystalicznym o przekątnej 10,25 cala i radiem BMW Professional ze stacją DVD oferuje pamięć 20 GB np. na pliki audio. Obsługa odbywa się intuicyjnie za pomocą kontrolera iDrive Touch i siedmiu przycisków ulubionych funkcji albo na ekranie dotykowym.

DANE TECHNICZNE.

Masa
Masa własna w kg (UE)
2.045
Dopuszczalna masa całkowita w kg
2,500
Ładowność w kg
530
Dopuszczalny nacisk osi przedniej / tylnej w kg
1,185/1,425
Minimalna pojemność bagażnika w l
550
Maksymalna pojemność bagażnika w l
1,600
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu (bez hamulca)
750
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 8%  (z hamulcem) w kg
2,400
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 12%  (z hamulcem) w kg
2,400
Silnik spalinowy
Cylindry / zawory
6/4
Pojemność w cm³
2,993
Skok / średnica w mm
90.0/84.0
Moc w kW (KM) przy obr/min
375 (510)/6,250
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
600/2,600-5,950
Stopień sprężania :1
9.3
Osiągi
Prędkość maksymalna w km/h
250 (285)
Przyspieszenie 0-100 km/h w s
4.1
Zużycie paliwa
Cykl miejski w l/100 km
13.5-12.8
Cykl pozamiejski w l/100km
9.1-8.8
Cykl mieszany w l/100 km
11,4
Emisja CO₂, cykl mieszany w g/km
259
Pojemność zbiornika paliwa (ok.) w l
65
Koła
Rozmiar opon przednich
255/40 ZR21
Rozmiar opon tylnych
265/40 ZR21
Rozmiar i materiał obręczy kół przednich
9.5 J x 21 cali, EH2 stop lekki
Rozmiar i materiał obręczy kół tylnych
10 J x 20 cali, EH2 stop lekki
Masa
Masa własna w kg (UE)
2.045
Dopuszczalna masa całkowita w kg
2,500
Ładowność w kg
530
Dopuszczalny nacisk osi przedniej / tylnej w kg
1,185/1,425
Minimalna pojemność bagażnika w l
550
Maksymalna pojemność bagażnika w l
1,600
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu (bez hamulca)
750
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 8%  (z hamulcem) w kg
2,400
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 12%  (z hamulcem) w kg
2,400
Silnik spalinowy
Cylindry / zawory
6/4
Pojemność w cm³
2,993
Skok / średnica w mm
90.0/84.0
Moc w kW (KM) przy obr/min
353 (480)/6,250
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
600/2,600-5,600
Stopień sprężania :1
9.3
Osiągi
Prędkość maksymalna w km/h
250 (280)
Przyspieszenie 0-100 km/h w s
4.2
Zużycie paliwa
Cykl miejski w l/100 km
13.6-12.9
Cykl pozamiejski w l/100km
9.1-8.7
Cykl mieszany w l/100 km
11,4
Emisja CO₂, cykl mieszany w g/km
259
Pojemność zbiornika paliwa (ok.) w l
65
Koła
Rozmiar opon przednich
255/45 ZR20
Rozmiar opon tylnych
265/45 ZR20
Rozmiar i materiał obręczy kół przednich
9 J x 20 cali, EH2 stop lekki
Rozmiar i materiał obręczy kół tylnych
10 J x 20 cali, EH2 stop lekki
Masa
Masa własna w kg (UE)
1,885
Dopuszczalna masa całkowita w kg
2,455
Ładowność w kg
640
Dopuszczalny nacisk osi przedniej / tylnej w kg
1,190/1,375
Minimalna pojemność bagażnika w l
550
Maksymalna pojemność bagażnika w l
1,600
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu (bez hamulca)
750
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 8%  (z hamulcem) w kg
2,400
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 12%  (z hamulcem) w kg
2,400
Silnik spalinowy
Cylindry / zawory
6/4
Pojemność w cm³
2,998
Skok / średnica w mm
94.6/82.0
Moc w kW (KM) przy obr/min
260 (354)/5,500-6,500
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
500/1,520-4,800
Stopień sprężania :1
11.0
Osiągi
Prędkość maksymalna w km/h
250
Przyspieszenie 0-100 km/h w s
4.8
Zużycie paliwa
Cykl miejski w l/100 km
11.5-11.3
Cykl pozamiejski w l/100km
7.8-7.7
Cykl mieszany w l/100 km
10,5-11,0
Emisja CO₂, cykl mieszany w g/km
239-249
Pojemność zbiornika paliwa (ok.) w l
65
Koła
Rozmiar opon przednich
245/45 R20 103W XL
Rozmiar opon tylnych
275/40 R20 106 W XL
Rozmiar i materiał obręczy kół przednich
8 J x 20 cali, stop lekki
Rozmiar i materiał obręczy kół tylnych
9.5 J x 20 cali, stop lekki
Masa
Masa własna w kg (UE)
1,970
Dopuszczalna masa całkowita w kg
2,550
Ładowność w kg
640
Dopuszczalny nacisk osi przedniej / tylnej w kg
1,220/1,425
Minimalna pojemność bagażnika w l
550
Maksymalna pojemność bagażnika w l
1,600
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu (bez hamulca)
750
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 8%  (z hamulcem) w kg
2,400
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy wzniesieniu 12%  (z hamulcem) w kg
2,400
Silnik spalinowy
Cylindry / zawory
6/4
Pojemność w cm³
2,993
Skok / średnica w mm
90.0/84.0
Moc w kW (KM) przy obr/min
240 (326)/4,400
Maksymalny moment obrotowy w Nm przy obr/min
680/1,750-2,750
Stopień sprężania :1
16.5
Osiągi
Prędkość maksymalna w km/h
250
Przyspieszenie 0-100 km/h w s
4.9
Zużycie paliwa
Cykl miejski w l/100 km
7.4-7.2
Cykl pozamiejski w l/100km
6.1-5.8
Cykl mieszany w l/100 km
7,7-8,1
Emisja CO₂, cykl mieszany w g/km
201-211
Pojemność zbiornika paliwa (ok.) w l
68
Koła
Rozmiar opon przednich
245/45 R20 103W XL
Rozmiar opon tylnych
275/40 R20 106 W XL
Rozmiar i materiał obręczy kół przednich
8 J x 20 cali, stop lekki
Rozmiar i materiał obręczy kół tylnych
9.5 J x 20 cali, stop lekki

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW X3 M:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 239

    BMW X3 M Competition:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,4
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 259

    BMW X3 M40i:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,5-11,0
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 239-249

    BMW X3 M40d:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 7,7-8,1
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 201-211

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.