RUSZ SIĘ!

XDRIVE. INTELIGENTNY NAPĘD NA CZTERY KOŁA BMW.

Czy to załamanie pogody czy zmiana warunków na drodze – radość z jazdy pozostaje niezmienna. Z BMW xDrive. Inteligentny napęd na cztery koła w ułamkach sekundy przystosowuje się do nowych warunków i kieruje napęd tam, gdzie potrzeba. Efektem tego jest optymalna trakcja, pewny kurs i stabilność. A więc ruszaj w drogę i ciesz się jazdą!

Rozwiń
RUSZ SIĘ!XDRIVE. INTELIGENTNY NAPĘD NA CZTERY KOŁA BMW.

EWOLUCJA REWOLUCJI.

Pionier napędu na cztery koła.

1985: Kiedy na Międzynarodowej Wystawie Samochodowej (IAA) we Frankfurcie po raz pierwszy zaprezentowano BMW 325i z napędem na cztery koła, nie od razu można było poznać jego zalety. Dopiero na torze testowym nowy samochód pokazał, co potrafi: jego trakcja i lepsza dynamika jazdy na zakrętach zachwyciła dziennikarzy. „Auto Zeitung” pisało wtedy: „BMW to nowy mistrz pod względem właściwości jezdnych”.
Rozwiń

Elektronika na straży bezpieczeństwa.

1991: Również BMW serii 5 pojawia się w wersji z napędem na cztery koła: w BMW 525iX rozdział napędu sterowany jest po raz pierwszy elektronicznie. Dzięki temu układ reaguje wyjątkowo szybko i precyzyjnie i zapewnia bezpieczną jazdę nawet na mokrej lub zaśnieżonej drodze. To była nieprzeciętna koncepcja, która sprawdziła się od samego początku.
Rozwiń

Nowa klasa.

1999: Na krótko przed początkiem nowego milenium BMW zaprezentowało po raz pierwszy BMW X5. Samochód imponował dynamiką jazdy, która nie miała sobie równych pośród samochodów o zdolnościach terenowych. A dzięki elektronicznym systemom regulacji, takim jak DSC (Dynamic Stability Control) samochód zostawił konkurencję w tyle – na asfalcie i poza nim.
Rozwiń

Inteligentny napęd na cztery koła.

2003: Debiut BMW xDrive: nowy napęd ze zmiennym rozdziałem momentu obrotowego na oś przednią i tylną pojawił się po raz pierwszy w 2003 r. w nowym BMW X3 i BMW X5. To właśnie wtedy narodził się do dziś jedyny na świecie inteligentny napęd na cztery koła.
Rozwiń

Sportowy charakter do potęgi X.

2008: Po raz kolejny BMW udaje się stworzyć całkowicie nową kategorię samochodów: w roku 2008 prezentuje BMW X6, pierwsze na świecie Sports Activity Coupé (SAC) – najbardziej sportowy model BMW X wszech czasów. Układ Dynamic Performance Control zaprojektowany specjalnie do BMW X6 daje mu niesamowitą stabilność toru jazdy i precyzję w każdej sytuacji.
Rozwiń

Radość z jazdy w kompaktowej postaci.

2009: Również nowe BMW X1, przez długi czas jedyny w segmencie kompaktowych samochodów premium, wyposażone jest w układ xDrive. Inteligentny napęd na cztery koła oferowany jest teraz z układem Performance Control. Rezultatem tego są jeszcze lepsze właściwości jezdne na zakrętach i niespotykane dotąd prowadzenie.
Rozwiń

Luksus, który sprawdza się wszędzie.

2015: Światowa premiera szóstej generacji BMW serii 7 miała miejsce we wrześniu 2015 r. na targach IAA we Frankfurcie. Nowy topowy model BMW był naszpikowany innowacjami – już do premiery oferowany był m.in. z napędem xDrive. Po raz pierwszy inteligentny napęd na cztery koła oferowany był ze zintegrowanym aktywnym układem kierowniczym, czyli skrętnymi kołami osi tylnej.
Rozwiń

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE.

Dynamicznie, sportowo czy elegancko: ponad 100 modeli BMW xDrive gwarantuje niesamowitą radość z jazdy.

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE.

Dynamicznie, sportowo czy elegancko: ponad 100 modeli BMW xDrive gwarantuje niesamowitą radość z jazdy.

POZNAJ BIAŁE SZALEŃSTWO. I JESZCZE PARĘ INNYCH.

Odkryj z BMW Mountains najpiękniejsze i najciekawsze miejsca w Alpach. Twój zawsze niezawodny kompan: BMW xDrive, inteligentny napęd na cztery koła.

A KIEDY TY DASZ SIĘ ZACHWYCIĆ?

Poznaj, co znaczy radość z jazdy: przetestuj BMW xDrive już teraz podczas jazdy próbnej.

A KIEDY TY DASZ SIĘ ZACHWYCIĆ?

Poznaj, co znaczy radość z jazdy: przetestuj BMW xDrive już teraz podczas jazdy próbnej.

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW 225i xDrive Active Tourer:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,3-8,1
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 152-148

    Dane dotyczące zużycia paliwa, energii, emisji CO2 i klasy energetycznej zależą od wybranego zestawu opon/obręczy kół. Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl testowy wg normy ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa i energii oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.