RUSZ SIĘ!

xDrive. Inteligentny napęd na cztery koła BMW.

RUSZ SIĘ!xDrive. Inteligentny napęd na cztery koła BMW.

Czy to załamanie pogody czy zmiana warunków na drodze – radość z jazdy pozostaje niezmienna. Z BMW xDrive. Inteligentny napęd na cztery koła w ułamkach sekundy przystosowuje się do nowych warunków i kieruje napęd tam, gdzie potrzeba. Efektem tego jest optymalna trakcja, pewny kurs i stabilność. A więc ruszaj w drogę i ciesz się jazdą!

Rozwiń

EWOLUCJA REWOLUCJI.

Pionier napędu na cztery koła.

1985: Kiedy na Międzynarodowej Wystawie Samochodowej (IAA) we Frankfurcie po raz pierwszy zaprezentowano BMW 325i z napędem na cztery koła, nie od razu można było poznać jego zalety. Dopiero na torze testowym nowy samochód pokazał, co potrafi: jego trakcja i lepsza dynamika jazdy na zakrętach zachwyciła dziennikarzy. „Auto Zeitung” pisało wtedy: „BMW to nowy mistrz pod względem właściwości jezdnych”.
Rozwiń

Elektronika na straży bezpieczeństwa.

1991: Również BMW serii 5 pojawia się w wersji z napędem na cztery koła: w BMW 525iX rozdział napędu sterowany jest po raz pierwszy elektronicznie. Dzięki temu układ reaguje wyjątkowo szybko i precyzyjnie i zapewnia bezpieczną jazdę nawet na mokrej lub zaśnieżonej drodze. To była nieprzeciętna koncepcja, która sprawdziła się od samego początku.
Rozwiń

Nowa klasa.

1999: Na krótko przed początkiem nowego milenium BMW zaprezentowało po raz pierwszy BMW X5. Samochód imponował dynamiką jazdy, która nie miała sobie równych pośród samochodów o zdolnościach terenowych. A dzięki elektronicznym systemom regulacji, takim jak DSC (Dynamic Stability Control) samochód zostawił konkurencję w tyle – na asfalcie i poza nim.
Rozwiń

Inteligentny napęd na cztery koła.

2003: Debiut BMW xDrive: nowy napęd ze zmiennym rozdziałem momentu obrotowego na oś przednią i tylną pojawił się po raz pierwszy w 2003 r. w nowym BMW X3 i BMW X5. To właśnie wtedy narodził się do dziś jedyny na świecie inteligentny napęd na cztery koła.
Rozwiń

Sportowy charakter do potęgi X.

2008: Po raz kolejny BMW udaje się stworzyć całkowicie nową kategorię samochodów: w roku 2008 prezentuje BMW X6, pierwsze na świecie Sports Activity Coupé (SAC) – najbardziej sportowy model BMW X wszech czasów. Układ Dynamic Performance Control zaprojektowany specjalnie do BMW X6 daje mu niesamowitą stabilność toru jazdy i precyzję w każdej sytuacji.
Rozwiń

Radość z jazdy w kompaktowej postaci.

2009: Również nowe BMW X1, przez długi czas jedyny w segmencie kompaktowych samochodów premium, wyposażone jest w układ xDrive. Inteligentny napęd na cztery koła oferowany jest teraz z układem Performance Control. Rezultatem tego są jeszcze lepsze właściwości jezdne na zakrętach i niespotykane dotąd prowadzenie.
Rozwiń

Luksus, który sprawdza się wszędzie.

2015: Światowa premiera szóstej generacji BMW serii 7 miała miejsce we wrześniu 2015 r. na targach IAA we Frankfurcie. Nowy topowy model BMW był naszpikowany innowacjami – już do premiery oferowany był m.in. z napędem xDrive. Po raz pierwszy inteligentny napęd na cztery koła oferowany był ze zintegrowanym aktywnym układem kierowniczym, czyli skrętnymi kołami osi tylnej.
Rozwiń

RUSZAJ W DROGĘ! JAK? WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE!

Dynamicznie, sportowo czy elegancko: każdy spośród ponad 100 modeli BMW xDrive gwarantuje niesamowitą radość z jazdy.

RUSZAJ W DROGĘ! JAK? WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE!

Dynamicznie, sportowo czy elegancko: każdy spośród ponad 100 modeli BMW xDrive gwarantuje niesamowitą radość z jazdy.

POZNAJ BIAŁE SZALEŃSTWO. I JESZCZE PARĘ INNYCH.

Odkryj z BMW Mountains najpiękniejsze i najciekawsze miejsca w Alpach. Twój zawsze niezawodny kompan: BMW xDrive, inteligentny napęd na cztery koła.

A KIEDY TY DASZ SIĘ ZACHWYCIĆ?

Poznaj, co znaczy radość z jazdy: przetestuj BMW xDrive już teraz podczas jazdy próbnej.

  • Umów się na jazdę próbną

A KIEDY TY DASZ SIĘ ZACHWYCIĆ?

Poznaj, co znaczy radość z jazdy: przetestuj BMW xDrive już teraz podczas jazdy próbnej.

  • Umów się na jazdę próbną

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW 225i xDrive Active Tourer:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 8,3-8,1
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 152-148

    Dane dotyczące zużycia paliwa, energii, emisji CO2 i klasy energetycznej zależą od wybranego zestawu opon/obręczy kół. Podstawą pomiaru zużycia paliwa jest cykl testowy wg normy ECE. Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.

    Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa i energii oraz oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.

    Powyższe dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie wchodzą w zakres oferty, a służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Przy ustalaniu emisji CO2 zgodnie z dyrektywą 1999/94/WE nie zostały uwzględnione emisje CO2 powstające przy produkcji i dostarczaniu paliwa lub innych nośników energii.