Nasze narzędzie do zarządzania zgodami użytkownika na korzystanie z plików cookie jest tymczasowo offline. Z tego powodu niektóre funkcje wymagające zgody użytkownika mogą nie być dostępne.

SAMOCHODY ELEKTRYCZNE BMW.
ODKRYJ NASZĄ GAMĘ MODELI SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH.
100% elektryczności. 100% radości z jazdy. 100% BMW.
Poznaj zupełnie nowe uczucie czystej radości z jazdy: ponieważ nic nie równa się z niemal bezgłośnym poruszaniem się w ruchu miejskim lub pozamiejskim, natychmiastową reakcją silnika i wyjątkowym przyspieszeniem już od momentu ruszania z miejsca. I to bez spalin i lokalnej emisji. Odkryj razem z nami świat samochodów elektrycznych BMW.
POZNAJ RADOŚĆ Z JAZDY SAMOCHODEM ELEKTRYCZNYM W FILMIE.

ZNAJDŹ SWÓJ SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY BMW.
BMW iX1 xDrive30.
- Zasięg elektryczny: do 438 km
- Moc: 313 KM
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6 s
- Czas ładowania: w ciągu 29 min od 10 do 80%
BMW i7 xDrive60.
- Zasięg elektryczny: do 625 km
- Moc: 544 KM
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
- Czas ładowania: w ciągu 34 min od 10 do 80%
BMW iX.
- Zasięg elektryczny: do 630 km dla BMW iX xDrive50
- Doładowanie przez 10 minut zapewnia do 150 km zasięgu (stacja super szybkiego ładowania)
- Czas ładowania: w ciągu 31-35 min od 10 do 80%
BMW iX M60.
- Zasięg elektryczny: do 561 km
- Moc: 619 KM, 0–100 km/h w 3,8 s
- Dwa silniki BMW M eDrive z elektrycznym napędem na wszystkie koła BMW xDrive
- Emocjonujący dźwięk IconicSounds Electric zaprojektowany przez BMW M
- Adaptacyjny układ jezdny z pneumatycznym zawieszeniem obu osi i zintegrowanym aktywnym układem kierowniczym
BMW i4.
- Zasięg elektryczny: do 590 km
- Doładowanie przez 10 minut zapewnia do 164 km zasięgu (stacja super szybkiego ładowania)
- Czas ładowania: w ciągu 32 min od 10 do 80%
BMW i4 M50.
- Zasięg elektryczny: do 521 km
- Moc: 544 KM
- Przyspieszenie 0-100km/h: 3,9s
- Czas ładowania: w ciągu 32 min od 10 do 80%
BMW iX3.
- Zasięg elektryczny: do 461 km
- Moc: 286 KM
- Przyspieszenie 0-100km/h: 6,8 s
- Czas ładowania: w ciągu 34 min od 0 do 80%
- BMW iX1 xDrive30.
- BMW i7 xDrive60.
- BMW iX.
- BMW iX M60.
- BMW i4.
- BMW i4 M50.
- BMW iX3.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH BMW.
Czym jest samochód elektryczny?
Samochód w pełni elektryczny (BEV, Battery Electric Vehicle) jeździ wyłącznie na prąd. Nie ma więc silnika spalinowego, który go napędza. Prąd ten magazynowany jest w specjalnym akumulatorze. Jego pojemność decyduje o zasięgu samochodu elektrycznego, czyli dystansie, jaki może on pokonać na jednym ładowaniu.
Samochody czysto elektryczne są idealne dla użytkowników, którzy mają możliwość ładowania akumulatora pojazdu w miejscu pracy i/lub w domu. Intensywnie rozbudowywana jest również publiczna infrastruktura do ładowania. Na obszarach aglomeracyjnych oraz wzdłuż autostrad wciąż powstają nowe stacje ładowania. Obejmuje ona również wiele stacji ładowania dużej mocy, np. w Europie naszego partnera IONITY, umożliwiających bardzo szybkie ładowanie podczas przerw w podróży. Dlatego nawet podróże na długich dystansach będą w przyszłości coraz łatwiejsze.
Jakie zalety ma samochód elektryczny?
Samochód elektryczny oferuje zupełnie nowe, pełne emocji doznania z jazdy. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu już w chwili startu i nieprzerwanemu przyspieszeniu możesz cieszyć się fascynującą elektryczną dynamiką. A praktycznie bezgłośny silnik elektryczny zapewnia przy tym nowe, komfortowe wrażenia z jazdy.
Oprócz tego samochód BEV podczas jazdy nie emituje żadnych zanieczyszczeń (mówi się też, że jest lokalnie bezemisyjny) i chroni środowisko.
Kolejną zaletą pojazdów w pełni elektrycznych jest najwyższy poziom korzyści w różnych krajach w formie dofinansowania i ulg podatkowych.
Jakie czynniki wpływają na wydajność akumulatora wysokonapięciowego w moim samochodzie?
Istotnym czynnikiem zewnętrznym wpływającym na moc i pojemność akumulatora jest temperatura. Prawdopodobnie znasz to z baterii telefonu komórkowego: jej wydajność spada w niskich i wysokich temperaturach. W samochodzie jest podobnie, ale wpływ temperatury jest minimalizowany przez optymalne strategie pracy.
Co więcej, pojemność akumulatora pozwala określić możliwy zasięg. Oprócz temperatury wpływ na zasięg mają czynniki powodujące zużycie energii, takie jak klimatyzacja, obciążenie pojazdu i Twój styl jazdy.
W przypadku konieczności doładowania akumulatorów w trasie Twoje elektryczne BMW od momentu określenia celu do punktu ładowania prądem stałym* będzie przygotowywać optymalną temperaturę. Oznacza to, że do osiągnięcia celu akumulator wysokonapięciowy zostanie doprowadzony do optymalnej temperatury roboczej. Umożliwi to zwiększenie mocy i skrócenie czasu ładowania.
* Dotyczy tylko samochodów elektrycznych BMW.
Na co muszę uważać podczas dłuższych przestojów mojego samochodu elektrycznego?
W przypadku dłuższego parkowania pojazdu, np. na czas urlopu, istnieją różne czynniki mające pozytywny wpływ na żywotność akumulatora: należy w miarę możliwości utrzymywać stan naładowania w zakresie od 30 do 50% i parkować samochód latem w chłodnym miejscu lub w cieniu, a zimą w garażu. Ponadto podczas dłuższych przestojów samochód nie powinien być podłączony do sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ZALETACH SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH BMW W FILMIE.







Radość z jazdy.
Dynamika jazdy nowego BMW i7.
Elektryczne sportowe osiągi.
Elektryzująca radość z jazdy.
Technologia BMW eDrive piątej generacji.
Akumulator wysokonapięciowy.
Aplikacja My BMW i BMW Charging.







POZNAJ ZASIĘG SWOJEGO BMW.
BMW i4 eDrive40
492 - 589 WLTP 0 g/km CO2BMW i4 M50
415 - 519 WLTP 0 g/km CO2iX xDrive40
407 - 435 WLTP 0 g/km CO2iX xDrive50
590 - 632 WLTP 0 g/km CO2iX M60
501 - 566 WLTP 0 g/km CO2iX3
453 - 461 WLTP 0 g/km CO2BMW i7 xDrive60
591 - 625 WLTP 0 g/km CO2
BMW i4 eDrive40
492 - 589 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz modelBMW i4 M50
415 - 519 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz modeliX xDrive40
407 - 435 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz modeliX xDrive50
590 - 632 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz modeliX M60
501 - 566 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz modeliX3
453 - 461 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz modelBMW i7 xDrive60
591 - 625 km WLTP 0 g/km CO2Wybierz model
Estimated Range could not be calculated.
Estimated Range could not be calculated.
Korzystając z Map Google użytkownicy podlegają Dodatkowym Warunkom Korzystania z Usług Mapy Google i Google Earth (włączając również Politykę Prywatności Google).
Zobacz Dodatkowe Warunki Korzystania z Usług Mapy Google i Google Earth oraz Politykę prywatności Google.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE ZASIĘGU SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH BMW.
Dlaczego zasięgi się różnią?
Dany zasięg pojazdu elektrycznego zależy od różnych czynników, takich jak styl jazdy, warunki na trasie, wyposażenie pojazdu, warunki pogodowe i ładowność.
Jak styl jazdy wpływa na zasięg mojego samochodu elektrycznego?
Podobnie jak w przypadku pojazdu z konwencjonalnym napędem styl jazdy na zasięg samochodu elektrycznego wpływa również styl jazdy. Przewidująca, spokojna i równomierna jazda zasadniczo zwiększa zasięg. Na przykład zmniejszając na autostradzie prędkość, można znacznie wydłużyć zasięg. Podczas rekuperacji, tzn. po zdjęciu nogi z gazu, energia kinetyczna zamieniana jest na energię elektryczną i podawana do akumulatora, co również daje dodatkowe kilometry zasięgu.
Jakie czynniki wpływają na zasięg samochodu elektrycznego?
Wysokie średnie prędkości (np. na autostradzie) najbardziej zmniejszają zasięg, podczas gdy niższe prędkości w ruchu miejskim i zwiększona rekuperacja zwiększają zasięg (w przeciwieństwie do pojazdów z silnikami spalinowymi). Ponadto zasięg zmniejsza się w niskich temperaturach z powodu ogrzewania, a w wysokich temperaturach z powodu klimatyzacji. Jeśli chodzi o wyposażenie dodatkowe, wybór większych kombinacji opon zwykle również zmniejsza zasięg (jeżeli niekorzystna sytuacja aerodynamiczna nie jest kompensowana bardziej zamkniętą konstrukcją koła). Dla zasięgu ma również znaczenie klasa oporu toczenia opon, np. zasięg jest mniejszy w przypadku opon zimowych w porównaniu z oponami letnimi oznaczonymi literą A.
Ogólne dane dotyczące zakresu i wartości w tym wskaźniku.
Zasięg podany przy wyborze modelu opiera się na cyklu testowym WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Test Procedure).
WLTP umożliwia obliczenie zasięgu z uwzględnieniem zdefiniowanych wcześniej warunków jazdy. WLTP zakłada defensywny styl jazdy z mieszanką ulic miejskich, dróg krajowych i autostrad.
Wskaźnik zasięgu pozwala oszacować zasięg w typowych dla Ciebie warunkach jazdy. Okrąg zewnętrzny reprezentuje obliczoną wartość zasięgu na podstawie odległości liniowych (a nie rzeczywistej mapy drogowej), natomiast okrąg wewnętrzny wskazuje obliczoną wartość –30% w celu uwzględnienia rzeczywistych odległości.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE LEASINGU I KREDYTOWANIA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH BMW.
Jakie są korzyści z leasingu lub kredytu na samochody elektryczne?
Leasing:
- Klient nie musi troszczyć się o sprzedaż samochodu elektrycznego po zakończeniu umowy leasingowej.
- Klient może dokupić różne usługi, takie jak Service Inclusive.
Kredyt:
- Klient jest właścicielem samochodu elektrycznego.
- Klient może finansować samochód elektryczny przez dłuższy okres niż w przypadku leasingu.
Czy leasing i kredyt samochodów elektrycznych obejmuje ubezpieczenie?
W przypadku leasingu – tak, w przypadku kredytu – nie > jednak przy kredycie możliwe jest wykupienie ubezpieczenia przez partnera ubezpieczeniowego BMW.
Czy leasing lub kredyt samochodu elektrycznego jest dofinansowywany przez państwo?
To zależy od kraju. Większość krajów oferuje obecnie państwowe dofinansowanie do pojazdów elektrycznych. Często oprócz dofinansowań państwowych oferowane są dodatkowe subwencje miejskie.
Czy istnieją korzyści podatkowe z leasingu lub kredytu samochodu elektrycznego?
To zależy od kraju. Tak, w niektórych krajach oferowane są ulgi podatkowe, takie jak brak podatku od samochodu.
Czy BMW oferuje leasing lub kredyt na samochody elektryczne bez wpłaty początkowej?
To zależy od kraju. W większości krajów umowy leasingowe lub kredytowe są możliwe bez wpłaty początkowej.
Zużycie energii i emisja CO2.
BMW iX xDrive50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,0–19,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
BMW i4 M50
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
BMW i4 eDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,1–16,1
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
BMW iX3:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,9–18,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Wskazane dane dotyczące zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.
Zużycie energii i emisja CO₂
BMW iX xDrive50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 23,0 21,4–19,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0BMW iX xDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 21,0–19,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km (WLTP): 24,7–21,7
Zasięg elektryczny w km (WLTP): 499–561
Emisja CO2 w g/km: 0BMW i4 M50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 22,5–18,0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0BMW i4 eDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,1–16,1
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
BMW i4 eDrive35:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,7–15,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0BMW iX3:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,9–18,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0BMW iX1 xDrive30:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,8–14,8
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0* Zużycie energii i zasięg zmierzone zgodnie z cyklem testowym WLTP.
** Napęd elektryczny do 397 kW z chwilowym zwiększeniem mocy <10 s do 455 kW.Wskazane dane dotyczące zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Wartości WLTP podane w przedziałach uwzględniają wyposażenie dodatkowe.