Elektromobilność BMW samochód elektryczny BMW

SAMOCHODY ELEKTRYCZNE BMW.

SAMOCHODY ELEKTRYCZNE BMW.

100% elektryczności. 100% radości z jazdy. 100% BMW.

Czy wiesz, że już na letnich Igrzyskach Olimpijskich w Monachium w 1972 r. podczas maratonu zawodnikom towarzyszyło całkowicie elektryczne BMW 1602e, które filmowało zawody i zaopatrywało zawodników w wodę? Bezemisyjny i bezgłośny samochód był idealnym kompanem w tamtych czasach i nie przeszkadzał zawodnikom w osiąganiu najlepszych wyników. Dziś, prawie pięćdziesiąt lat później, dzięki ciągłemu rozwojowi technologii BMW eDrive i submarki BMW i udoskonaliliśmy możliwości tych samochodów oraz nasze kompetencje w zakresie elektromobilności. Dzięki naszym w pełni elektrycznym modelom BMW iX, BMW iX3, BMW i3, BMW i3s i BMW i4 poznasz zupełnie nowe uczucie czystej radości z jazdy: ponieważ nic nie równa się z niemal bezgłośnym poruszaniem się w ruchu miejskim lub pozamiejskim, natychmiastową reakcją silnika i wyjątkowym przyspieszeniem już od momentu ruszania z miejsca. I to bez spalin i lokalnej emisji. Odkryj razem z nami świat samochodów elektrycznych BMW.

Rozwiń
Elektromobilność BMW technologia samochód elektryczny BMW eDrive film

TECHNOLOGIA.

Odkryj technologię w pełni elektrycznego napędu BMW eDrive.

FAQ: NAJWAŻNIEJSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI NA TEMAT NASZYCH SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH.

  • Czym jest samochód elektryczny?
    Elektromobilność BMW samochód elektryczny BMW FAQ

    Samochód w pełni elektryczny (BEV, Battery Electric Vehicle) jeździ wyłącznie na prąd. Nie ma więc silnika spalinowego, który go napędza. Prąd ten magazynowany jest w specjalnym akumulatorze. Jego pojemność decyduje o zasięgu samochodu elektrycznego, czyli dystansie, jaki może on pokonać na jednym ładowaniu.
    Wielu kierowców obawia się o zasięg – w większości przypadków bezzasadnie. Większość samochodów elektrycznych (BEV) dysponuje dziś zasięgiem przekraczającym 250 km, a 90 procent kierowców na przykład w Niemczech pokonuje dziennie mniej niż 100 km.
    Samochody czysto elektryczne są idealne dla użytkowników, którzy mają możliwość ładowania akumulatora pojazdu w miejscu pracy i/lub w domu. Intensywnie rozbudowywana jest również publiczna infrastruktura do ładowania. Na obszarach aglomeracyjnych oraz wzdłuż autostrad wciąż powstają nowe stacje ładowania. Obejmuje ona również wiele stacji ładowania dużej mocy, np. w Europie naszego partnera IONITY, umożliwiających bardzo szybkie ładowanie podczas przerw w podróży.Dlatego nawet podróże na długich dystansach będą w przyszłości coraz łatwiejsze.

  • Jakie zalety ma samochód elektryczny?
  • Jakie czynniki wpływają na wydajność akumulatora wysokonapięciowego w moim samochodzie elektrycznym?
  • Jak styl jazdy wpływa na zasięg mojego samochodu elektrycznego?
  • Na co muszę uważać podczas dłuższych przestojów mojego samochodu elektrycznego?

Chcę poznać program sprzedaży korporacyjnej BMW dla firm.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

BMW iX(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): poniżej 21
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0


BMW iX3:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17,8-17,5


BMW i3:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km: 13,1


BMW i3s:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km: 14,6-14,0


Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.


Wartości zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii ustalane są zgodnie z procedurą pomiarową określoną w rozporządzeniu (WE) 715/2007 w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu. Podane wartości dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym oferowanym w Niemczech, a podane zakresy uwzględniają różnice wynikające z wybranego rozmiaru kół i opon oraz wyposażenia dodatkowego wybranego modelu.


Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.



Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji

Rozwiń

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

  • BMW iX(1):
  • Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 21
  • Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
  • Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
  • BMW iX3:
  • Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
  • Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
  • Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,6
  • BMW 330e Limuzyna:
  • Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,3
  • Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30
  • Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,5
  • BMW 530e Limuzyna:
  • Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,3
  • Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30
  • Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,3
  • Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.
  • Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji