BMW serii 5 Limuzyna eDrive (G30), niebieski Phytonic metalizowany, widok z tyłu podczas postoju przed budynkiem

THE 5

BMW SERII 5 LIMUZYNA: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

Poznaj potężne silniki benzynowe, wysokoprężne i hybrydowe oraz wymiary i inne dane techniczne BMW serii 5 Limuzyna.

Rozwiń
THE 5BMW SERII 5 LIMUZYNA: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

BMW SERII 5 LIMUZYNA: DANE TECHNICZNE.

Silnik

Liczba cylindrów / zaworów na cylinder 8 / 4
Pojemność skokowa w cm3 4 395
Skok / średnica w mm 88,3 / 89
Moc silnika spalinowego w kW (KM) 467 (635) / 6000
Maks. moment obrotowy (Nm) przy obr/min 750 / 1800-5950
Stopień sprężania :1 10

Osiągi

Prędkość maksymalna 305
Przyspieszenie 3

Wymiary

Dł./szer./wys. 5 001 / 1 903 / 1 468
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2126 (1069 / 1057)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 2 982 / 12,6
Ground clearance in mm 119

Masa

Masa własna w kg 1 900
Dopuszczalna masa całkowita w kg 2 290
Ładowność w kg 465
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 1 165 / 1 170
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 530

Koła

Opony przednie 275/35 ZR20 (102Y) XL
Opony tylne 285/35 ZR20 (104Y) XL
Obręcze kół przednie 9,5J x 20
Obręcze kół tylne 10,5J x 20

Zużycie

Cykl mieszany w l/100 km 11,3
Pojemność zbiornika paliwa w l 68

Emisja CO₂

Cykl mieszany w g/km 256

Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2.

BMW 530e**:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,8-1,3
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 41-30

 

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie www.bmw.com/wltp

 

** W temperaturach poniżej 0°C czysto elektryczny napęd tej hybrydy plug-in dostępny jest dopiero po kilku kilometrach, gdy akumulator nagrzeje się do temperatury roboczej.

Rozwiń

Zużycie paliwa i emisja CO2.

  • BMW 530e**:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,8-1,3
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 41-30

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie www.bmw.com/wltp

    ** W temperaturach poniżej 0°C czysto elektryczny napęd tej hybrydy plug-in dostępny jest dopiero po kilku kilometrach, gdy akumulator nagrzeje się do temperatury roboczej.

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.