BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50 czerwony awenturyn widok z tyłu podczas jazdy nadmorską drogą

THE iX

BMW iX i20 2021 elektryczny SUV BMW iX xDrive50 czerwony awenturyn widok z tyłu podczas jazdy nadmorską drogą

BMW iX: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

THE iXBMW iX: SILNIKI I DANE TECHNICZNE

SILNIKI I DANE TECHNICZNE BMW iX.

Wybierz model

Cena od

Masa

Masa własna w kg 2 440
Dopuszczalna masa całkowita w kg 3 010
Ładowność w kg 645
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 1 450 / 1 690
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 750 / 100
Dopuszczalne obciążenie przyczepy z hamulcem do nachylenia 12% / 8% w kg 2 100 / 2 100
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 500 - 1750

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 953 / 1 967 / 1 695
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2230 (1118 / 1112)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 3 000 / 12,8

Koła

Opony przednie 235/60 R20 108 H XL
Opony tylne 235/60 R20 108 H XL
Obręcze kół przednie 8,5Jx20 LM
Obręcze kół tylne 8,5Jx20 LM

Osiągi

Prędkość maksymalna 200
Przyspieszenie 6,1

Zasięg i ładowanie

Zasięg elektryczny w km 397 - 425
Typ akumulatora Li-Ion
Pojemność akumulatora 71

Zużycie

Zużycie energii w cyklu mieszanym w kWh/100 km 21 - 19,4

Emisja CO₂

Cykl mieszany w g/km 0

Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

Zużycie energii i emisja CO2.

BMW iX xDrive40(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,4 – 22,5
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

BMW iX xDrive50(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 19,8 – 23,0
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.


Podstawą obliczeń jest zużycie energii elektrycznej. Wartości odnoszą się do temperatury rozruchu akumulatora i otoczenia 23°C, przy czym wartości certyfikacyjne nie obejmują dodatkowych odbiorników elektrycznych, takich jak ogrzewanie foteli, wyświetlacze, klimatyzacja. Indywidualne zużycie energii może się różnić (profil jazdy, temperatura, warunki otoczenia). Podstawą zużycia energii jest WLTP Best Case. 

Rozwiń