BMW M135i xDrive, dane techniczne

THE 1

BMW M

BMW M135i xDRIVE: DANE TECHNICZNE

THE 1BMW M135i xDRIVE: DANE TECHNICZNE

Zużycie paliwa i emisja CO₂ BMW M135i xDrive.

Wybierz model

Silnik

Liczba cylindrów / zaworów na cylinder 3 / 4
Pojemność skokowa w cm3 1 499
Skok / średnica w mm 94,6 / 82
Moc silnika spalinowego w kW (KM) 100 (136) / 4500-6500
Maks. moment obrotowy (Nm) przy obr/min 220 / 1500-4100
Stopień sprężania :1 11

Osiągi

Prędkość maksymalna 213
Przyspieszenie 8,9

Wymiary

Dł./szer./wys. 4 319 / 1 799 / 1 434
Szerokość z lusterkami (po stronie kierowcy i pasażera) w mm 2081 (1045 / 1036)
Rozstaw osi w mm / średnica zawracania w m 2 670 / 11,4
Ground clearance in mm 153
BMW M135i Pomiary
BMW M135i Pomiary

Masa

Masa własna w kg 1 365
Dopuszczalna masa całkowita w kg 1 845
Ładowność w kg 555
Dopuszczalny nacisk na oś przednią / tylną w kg 980 / 940
Dopuszczalne obciążenie przyczepy bez hamulca / obciążenie haka holowniczego w kg 680 / 75
Dopuszczalne obciążenie przyczepy z hamulcem do nachylenia 12% / 8% w kg 1 300 / 1 300
Pojemność bagażnika min.-maks. w l 380 - 1200

Koła

Opony przednie 205/55 R16 91 W
Opony tylne 205/55 R16 91 W
Obręcze kół przednie 7Jx16 LM
Obręcze kół tylne 7Jx16 LM

Zużycie

Cykl mieszany w l/100 km 6,6 - 5,7
Pojemność zbiornika paliwa w l 42

Emisja CO₂

Cykl mieszany w g/km 151 - 129

Koła i opony BMW, etykieta opon UE, zbliżenie

KOŁA I OPONY BMW.

Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znaleźć można wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.

Zużycie paliwa i emisja CO₂ BMW M135i xDrive.

  • BMW M135i xDrive:
    Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 7,5-8,3
    Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 176-188

    Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.