
ELEKTROMOBILNOŚĆ BMW.
Odkryj z nami świat samochodów elektrycznych i hybryd plug-in BMW.
Po prawie pięciu dekadach badań i rozwoju wraz z szeroką gamą zelektryfikowanych modeli wprowadzamy na drogę zrównoważoną i przyjazną dla środowiska mobilności. Oprócz naszych w pełni elektrycznych modeli, takich jak nowe BMW iX, BMW iX3 czy BMW i3 i BMW i3s, nasza flota samochodów hybrydowych typu plug-in będąca największą na rynku motoryzacyjnym gwarantuje to, co najlepsze z obu światów do każdego stylu życia i wszelkich potrzeb. Przekonujące zasięgi i gwarantująca komfort oferta BMW Charging sprawiają, że zelektryfikowana jazda i ładowanie są tak elastyczne, proste, przyjazne dla środowiska i atrakcyjne, jak nigdy dotąd. Jako producent samochodów jesteśmy zaangażowani w realizację celów Paryskiego Porozumienia Klimatycznego i chcemy być najbardziej skutecznym i zrównoważonym dostawcą wysokiej jakości usług w zakresie indywidualnej mobilności. Bo zrównoważonego rozwoju nie traktujemy jako trend, lecz jako zadanie motywujące do działania.
KAŻDY MA SWOJĄ DROGĘ DO PRZYSZŁOŚCI.
Elektromobilność BMW.
Aby zapewnić właściwe rozwiązanie dla każdego, opracowaliśmy w BMW trzy różne koncepcje zelektryfikowanej i zrównoważonej mobilności: samochód elektryczny, hybrydowy plug-in i samochód z napędem mild hybrid. W ten sposób nie tylko tworzymy zróżnicowaną i całkowicie indywidualną ofertę dla naszych klientów, ale też stale poprawiamy bilans ekologiczny całej naszej floty pojazdów.

SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY.

HYBRYDA PLUG-IN.

MILD HYBRID.

„CHANGING LANES” – ODKRYJ PODCAST BMW!
„Changing Lanes” to oficjalny podcast BMW. W tym odcinku wyjaśniamy różnice między hybrydą plug-in, samochodem typu mild hybrid, samochodem w pełni elektrycznym i wiele innych kwestii. Wiemy, jak trudno jest być na bieżąco ze wszystkimi technologiami z zakresu elektromobilności. Dlatego w tym odcinku „Changing Lanes” wyjaśniamy, jakie są rodzaje pojazdów elektrycznych, od PHEV po samochody z ogniwami paliwowymi. Dowiedz się o różnicach w ładowaniu, konfiguracji silnika i codziennym użytkowaniu – jeśli chcesz wiedzieć, jak działają pojazdy elektryczne, posłuchaj tego odcinka podcastu BMW.
ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.
BMW iX(1):
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): poniżej 21
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
BMW iX3:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17,8-17,5
BMW serii 3 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,0-1,5
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 45-35
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,9-13,9
BMW serii 5 Limuzyna Plug-in Hybrid:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 2,2-1,6
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 50-36
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 15,6-13,8
Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.
Wartości zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii ustalane są zgodnie z procedurą pomiarową określoną w rozporządzeniu (WE) 715/2007 w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu. Podane wartości dotyczą pojazdów z wyposażeniem standardowym oferowanym w Niemczech, a podane zakresy uwzględniają różnice wynikające z wybranego rozmiaru kół i opon oraz wyposażenia dodatkowego wybranego modelu.
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnej emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji
Zużycie paliwa i emisja CO₂.
-
BMW iX(1):
-
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 21
-
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
-
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
-
BMW iX3:
-
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 0
-
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0
-
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 18,6
-
BMW 330e Limuzyna:
-
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,3
-
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30
-
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,5
-
BMW 530e Limuzyna:
-
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 1,3
-
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 30
-
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 16,3
-
Wartości dla pojazdów oznaczonych (1) są tymczasowe.
-
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji