BMW M3 Competition xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

 

 

MODELE M BMW SERII 3 LIMUZYNA.

Osiągi typowe dla M, innowacyjne technologie i porywający design: limuzyny M serii 3 demonstrują swoje powiązanie ze sportem motorowym w każdym obliczu. Od dynamicznie przyspieszającego BMW M340d xDrive Limuzyna z mocą 250 kW (340 KM) aż po mocne BMW M3 Competition Limuzyna z M xDrive o mocy 390 kW (530 KM) – z każdego modelu adrenalina wręcz kipi na linii startu, sycąc radością z jazdy. Odkryj wszystkie warianty nowego BMW M serii 3 Limuzyna, opcje wyposażenia oraz dane techniczne, a także liczne warianty finansowania.

DANE TECHNICZNE

WARIANTY.

      BMW M3 Competition xDrive Limuzyna
      BMW M3 Competition xDrive Limuzyna

      Moc

      390 kW (530 hp)

      Moment obrotowy

      650 Nm

      0–100 km/h

      3.5 s

      Prędkość maksymalna

      250 km/h

      BMW M3 Competition xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

       

       

      W SKRÓCIE

      MODELE M BMW SERII 3 LIMUZYNA.

      • BMW M3 Competition xDrive Limuzyna.

      • Od 510 000 zł

        • Maksymalna moc M z napędem na wszystkie koła
        • Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
        • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic
        • Napęd na wszystkie koła M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M
        • Maksymalna zwinność, precyzja i dynamika na szosie oraz na torze wyścigowym
        • Innowacje wywodzące się ze sportów samochodowych, takie jak karbonowy dach M lub karbonowe fotele kubełkowe M
        • 390 kW (530 KM), 0–100 km/h w ciągu 3.5 s
      • BMW M3 Competition Limuzyna.

      • Od 480 000 zł

        • Maksymalna moc M z napędem tylnym
        • Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
        • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic
        • Napęd tylny z aktywnym mechanizmem różnicowym M
        • Maksymalna zwinność, precyzja i dynamika na szosie oraz na torze wyścigowym
        • Innowacje wywodzące się ze sportów samochodowych, takie jak karbonowy dach M lub karbonowe fotele kubełkowe M
        • 375 kW (510 KM), 0–100 km/h w ciągu 3.9 s
      • BMW M3 Limuzyna.

      • Od 455 000 zł

        • Purystyczna wysoka moc M
        • Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
        • Ręczna 6-biegowa skrzynia
        • Napęd tylny z aktywnym mechanizmem różnicowym M
        • Maksymalna zwinność, precyzja i dynamika na szosie oraz na torze wyścigowym
        • Innowacje wywodzące się ze sportów samochodowych, takie jak karbonowy dach M lub karbonowe fotele kubełkowe M
        • 353 kW (480 KM), 0–100 km/h w ciągu 4.2 s
      • BMW M340i xDrive Limuzyna.

      • Od 327 500 zł

        • Sportowe i komfortowe M Performance
        • 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
        • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic
        • Napęd na wszystkie koła BMW xDrive
        • Idealne połączenie sportowego charakteru, komfortu i funkcjonalności w codziennej eksploatacji
        • Wyposażenie w charakterystycznym designie M
        • 275 kW (374 KM), 0–100 km/h w ciągu 4.4 s
      • BMW M340d xDrive Limuzyna.

      • Od 327 500 zł

        • Efektywne i potężne M Performance
        • 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny M TwinPower Turbo
        • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic
        • Napęd na wszystkie koła BMW xDrive
        • Idealne połączenie sportowego charakteru, komfortu i funkcjonalności w codziennej eksploatacji
        • Wyposażenie w charakterystycznym designie M
        • 250 kW (340 KM), 0–100 km/h w ciągu 4.6 s
        • BMW M3 Competition xDrive Limuzyna.

        • Od 510 000 zł

          • Maksymalna moc M z napędem na wszystkie koła
          • Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
          • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic
          • Napęd na wszystkie koła M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M
          • Maksymalna zwinność, precyzja i dynamika na szosie oraz na torze wyścigowym
          • Innowacje wywodzące się ze sportów samochodowych, takie jak karbonowy dach M lub karbonowe fotele kubełkowe M
          • 390 kW (530 KM), 0–100 km/h w ciągu 3.5 s
        • BMW M3 Competition Limuzyna.

        • Od 480 000 zł

          • Maksymalna moc M z napędem tylnym
          • Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
          • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic
          • Napęd tylny z aktywnym mechanizmem różnicowym M
          • Maksymalna zwinność, precyzja i dynamika na szosie oraz na torze wyścigowym
          • Innowacje wywodzące się ze sportów samochodowych, takie jak karbonowy dach M lub karbonowe fotele kubełkowe M
          • 375 kW (510 KM), 0–100 km/h w ciągu 3.9 s
        • BMW M3 Limuzyna.

        • Od 455 000 zł

          • Purystyczna wysoka moc M
          • Wysokowydajny 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
          • Ręczna 6-biegowa skrzynia
          • Napęd tylny z aktywnym mechanizmem różnicowym M
          • Maksymalna zwinność, precyzja i dynamika na szosie oraz na torze wyścigowym
          • Innowacje wywodzące się ze sportów samochodowych, takie jak karbonowy dach M lub karbonowe fotele kubełkowe M
          • 353 kW (480 KM), 0–100 km/h w ciągu 4.2 s
        • BMW M340i xDrive Limuzyna.

        • Od 327 500 zł

          • Sportowe i komfortowe M Performance
          • 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
          • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic
          • Napęd na wszystkie koła BMW xDrive
          • Idealne połączenie sportowego charakteru, komfortu i funkcjonalności w codziennej eksploatacji
          • Wyposażenie w charakterystycznym designie M
          • 275 kW (374 KM), 0–100 km/h w ciągu 4.4 s
        • BMW M340d xDrive Limuzyna.

        • Od 327 500 zł

          • Efektywne i potężne M Performance
          • 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny M TwinPower Turbo
          • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic
          • Napęd na wszystkie koła BMW xDrive
          • Idealne połączenie sportowego charakteru, komfortu i funkcjonalności w codziennej eksploatacji
          • Wyposażenie w charakterystycznym designie M
          • 250 kW (340 KM), 0–100 km/h w ciągu 4.6 s

      BMW M3 Competition xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

      BMW M3 Competition Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,9–9,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 224–220

      BMW M3 Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,1 - 10; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

      BMW M340i xDrive Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,5 - 7,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 192 - 177

      BMW M340d xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 6,4–6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 169–158

       

       

      TWOJE NOWE BMW M SERII 3 LIMUZYNA.

        InfoI content placeholder

        *Lakierowanie specjalne

        BMW M3 Competition xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

        BMW M3 Competition Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,9–9,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 224–220

         

         

        DYNAMIKA JAZDY.

        0:00
        0:00 /  0:00

        STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

        STYLISTYKA WNĘTRZA.

        BMW M3 Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,1 - 10; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

         

         

        DYNAMIKA JAZDY.

        STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

        STYLISTYKA WNĘTRZA.

        BMW M340i xDrive Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,5 - 7,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 192 - 177

        BMW M340d xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 6,4–6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 169–158

         

         

        DYNAMIKA JAZDY.

        STYLISTYKA ZEWNĘTRZNA.

        STYLISTYKA WNĘTRZA.

        TECHNOLOGIE

        SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I ŁĄCZNOŚĆ.

        NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY CYFROWE.

        Modele BMW serii 3 Limuzyna M – finansowanie i leasing

        LEASING I FINANSOWANIE

        TWOJE NOWE MODELE M BMW SERII 3 LIMUZYNA.

        Skorzystaj z oferty BMW Leasing lub BMW Comfort Lease na miarę potrzeb, rozszerzając ją o atrakcyjne usługi i ubezpieczenia w ramach pakietu.

        All in. Simply smart. BMW Financial Services.

        PROACTIVE CARE W MODELACH M BMW SERII 3 LIMUZYNA.

        NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE MODELI M BMW SERII 3 LIMUZYNA.

        TO TAKŻE MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ.

        Informacje o finansowaniu.

        *Prezentowana kalkulacja dotyczy leasingu pojazdu BMW M3 Limuzyna w ramach usługi BMW Leasing 104% oferowanej przez BMW Financial Services Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie i jest kierowana do przedsiębiorców. Koszt leasingu odpowiada całkowitej sumie opłat 104% ceny pojazdu przy następujących parametrach: opłata wstępna 15%, okres leasingu 24 miesiące, roczny limit przebiegu 15 000 km oraz kwota wykupu 19%. Kalkulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter jedynie informacyjny. Zawarcie umowy uzależnione jest od pozytywnego wyniku weryfikacji prawnofinansowej klienta oraz ubezpieczenia pojazdu w pierwszym roku użytkowania w ramach oferty BMW Financial Services Polska sp. z o.o. z  siedzibą w Warszawie. Szczegóły oferty są dostępne u Dealerów BMW lub na bmw.pl.

        Zużycie paliwa i emisja CO₂.

        BMW M3 Competition xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,2–10,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

        BMW M3 Competition Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 9,9–9,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 224–220

        BMW M3 Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 10,1 - 10; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 230–227

        BMW M340i xDrive Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 8,5 - 7,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 192 - 177

        BMW M340d xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km: 6,4–6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km: 169–158

         

        Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

         

        Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂ i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

         

        Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO₂ nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.