
THE M8
SAMOCHODY BMW SERII 8 CABRIO M
BMW M850i xDRIVE CABRIO, BMW M8 CABRIO UND BMW M8 COMPETITION CABRIO – WYPOSAŻENIE I FAKTY
W przypadku samochodów BMW serii 8 Cabrio M w zakresie stylistyki, dynamiki jazdy oraz innowacji technicznych zapewniona jest duża różnorodność wariantów wyposażenia, opracowanych każdorazowo po to, by wynieść radość z jazdy na zupełnie nowy poziom. Te imponujące, luksusowe kabriolety oferują nie tylko najwyższe, oparte na najnowszych technologiach osiągi, ale jednocześnie również luksusową atmosferę we wnętrzu, pierwszorzędne usługi cyfrowe oraz innowacyjne systemy wspomagające kierowcę.
PORÓWNANIE SAMOCHODÓW BMW SERII 8 CABRIO M
NAJWAŻNIEJSZE FAKTY W SKRÓCIE: PO TRZYKROĆ SPORTOWO-LUKSUSOWA FASCYNACJA
BMW M8 COMPETITION CABRIO
- Wysokowydajny 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
- M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M i 8-stopniową skrzynią Steptronic z Drivelogic
- Ekskluzywne elementy stylistyczne ii wyposażenie
- 460 kW (625 KM), 750 Nm, 0–100 km/h w 3,3 s
BMW M8 CABRIO
- Wysokowydajny 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
- M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M
- 8-stopniowa skrzynia Steptronic z Drivelogic
- 441 kW (600 KM), 750 Nm, 0–100 km/h w 3,4 s
BMW M850i xDRIVE CABRIO
- 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo
- 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic
- BMW xDrive ze sportowym mechanizmem różnicowym M
- 390 kW (530 KM), 750 Nm, 0-100 km/h w 3,9 s
- BMW M8 COMPETITION CABRIO
- BMW M8 CABRIO
- BMW M850i xDRIVE CABRIO
BMW M8 COMPETITION CABRIO I BMW M8 CABRIO
INSPIROWANE SPORTAMI MOTOROWYMI: PRZEGLĄD TECHNOLOGII NAPĘDU I UKŁADU JEZDNEGO

Wysokowydajny 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Adaptacyjny układ jezdny M.

M xDrive.

8-stopniowa skrzynia M Steptronic.

Hamulce węglowo-ceramiczne M.

TRYB M.

Konfigurowalny hamulec M.

Sportowy układ wydechowy M.
BMW M8 COMPETITION CABRIO
ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE ELEMENTY STYLISTYCZNE SPECYFICZNE DLA MODELI M

- Wygląd zewnętrzny
- Wnętrze

Atrapa chłodnicy specyficzna dla modeli M.

Lusterka zewnętrzne w błyszczącym kolorze czarnym.

Specyficzne dla modeli M skrzela w kolorze czarnym.

20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich 811 M Bicolor.

Spojler tylny M w kolorze czarnym.

Napis „M8 Competition”.

Miękki dach w kolorze czarnym.

Pełna tapicerka ze skóry Merino i alcantary.

Znaczek Competition.

Pasy bezpieczeństwa M.

Listwa progowa z napisem „M8 Competition”.

Dźwignia zmiany biegów M.

Zestaw wskaźników M.






NAJWAŻNIEJSZE CECHY STYLISTYCZNE BMW M8 CABRIO
Stylistyka BMW M8 Cabrio zachwyca wyważonym połączeniem bezkompromisowej dynamiki i uwodzicielskiej elegancji. Wyraziste, specyficzne dla modeli M elementy stylistyczne, takie jak obramowanie atrapy chłodnicy czy sportowy układ wydechowy w kolorze błyszczącego chromu, tworzą niepowtarzalne akcenty w wyglądzie zewnętrznym. Na wyczynowy charakter BMW M8 Cabrio wskazują ponadto również duże wloty powietrza wraz ze wstawkami i splitterem przednim w błyszczącym kolorze czarnym, a także obudowy lusterek zewnętrznych M oraz spojler tylny M w kolorze karoserii. Wyraziste, 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich dodatkowo podkreślają dynamiczną sylwetkę pojazdu. Ów imponujący, sportowy charakter widoczny jest również we wnętrzu: fotele sportowe M w skórze Merino, kierownica skórzana M i ekstrawaganckie detale, takie jak ekskluzywne listwy ozdobne w czarnym lakierze fortepianowym, zapewniają stylowo-luksusową atmosferę wnętrza.








BMW INDIVIDUAL.
BMW M8 Cabrio stanowi wyraz silnej osobowości. Ekskluzywne opcje wyposażenia BMW Individual nadają temu luksusowemu, wyczynowemu kabrioletowi unikalny charakter. Możesz wybierać spośród wielu różnych unikalnych lakierów, które doskonale uwydatniają ekskluzywność wyczynowego kabrioletu BMW. Przykładem mogą być pokazane tu lakiery „szary drawit metalizowany”, „czyste metaliczne srebro“, „szary Brands Hatch“ czy „ametryn metalizowany“. Szyte ręcznie fotele sportowe obite najwyższej jakości skórą Merino w różnych wariantach kolorystycznych i z wysokiej klasy kontrastującymi szwami nadają szlachetnemu wnętrzu luksusową aurę. Jako przykład można tu podać pełne tapicerki skórzane Merino w kolorze brązowym Taruma, Merino w kolorze czarnym, Merino w kolorze srebrnym Silverstone oraz Merino w kolorze pomarańczowym Sakhir – wszystkie z wyrafinowanym, heksagonalnym pikowaniem. Sportowo-luksusową atmosferę wnętrza harmonijnie uzupełniają ekskluzywne listwy ozdobne BMW Individual, przykładowo pokazane tu w czarnym lakierze fortepianowym.
BMW M850i xDRIVE CABRIO
WYBRANE ELEMENTY STYLISTYCZNE I ZWIĄZANE Z DYNAMIKĄ JAZDY BMW M850i xDRIVE CABRIO

- Stylistyka
- Dynamika jazdy

Sportowy pas przedni M.

Elementy zewnętrzne BMW M850i xDrive.

Pakiet aerodynamiczny M.

Końcówki wydechu po obu stronach.

Listwa progowa z napisem „M850i”.

Kierownica skórzana M.

8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Hamulce sportowe M.

Sportowy układ wydechowy M.

Adaptacyjny układ jezdny M.

Sportowy mechanizm różnicowy M.

Zintegrowany aktywny układ kierowniczy.
SAMOCHODY BMW SERII 8 CABRIO M
SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE KIEROWCĘ I KOMUNIKACJA SIECIOWA

Asystent parkowania plus.

System asystujący kierowcy Professional.

Wyświetlacz Head-Up specyficzny dla modeli M.

BMW Live Cockpit Professional.

Zdalna aktualizacja oprogramowania.
ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.
BMW M8 Cabrio:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,2
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 255
BMW M8 Competition Cabrio:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,2
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 255
BMW M850i xDrive Cabrio:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,7
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 244
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.