SILNIK I DANE TECHNICZNE BMW X4 M.
1 | |
---|---|
Typ napędu |
Benzynowy – mild hybrid 48 V |
Moc w kW (KM) |
265 (360) |
Moment obrotowy w Nm |
500 |
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
1 | |
---|---|
Cylindry |
6 |
Pojemność w cm³ |
2 998 |
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
265 (360) / 5 200 - 6 500 |
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
500 / 1 900 - 5 000 |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
8 (11) / - |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
25 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,9 2 |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
1 , 3 | |
---|---|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
9,5–8,7 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
216–198 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
68 7 |
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
84 / 3 750 7 |
4 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,4 |
4 752 mm
|
|
1 938 mm
|
|
1 621 mm
|
|
Długość w mm |
4 752 |
Szerokość w mm |
1 938 |
Wysokość w mm |
1 621 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 138 |
Rozstaw osi w mm |
2 864 |
Masa własna pojazdu w kg 5 |
1 995 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 500 |
Ładowność w kg |
580 |
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
100 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 400 / 100 |
Pojemność bagażnika w l |
525–1 430 |
Pojemność zbiornika w l |
65 |
1 | |
---|---|
Typ napędu |
Wysokoprężny – mild hybrid 48 V |
Moc w kW (KM) |
250 (340) |
Moment obrotowy w Nm |
700 |
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
1 | |
---|---|
Cylindry |
6 |
Pojemność w cm³ |
2 993 |
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
250 (340) / 4 400 |
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
700 / 1 750 - 2 250 |
Moc (nominalna) /moc 30 minut w kW (KM) |
8 (11) / - |
---|---|
(Znamionowy) moment obrotowy w Nm |
25 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4,9 2 |
---|---|
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
1 , 3 | |
---|---|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
7,7–7 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
203–183 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
68 7 |
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
77 / 3 300 7 |
4 | |
---|---|
Pojemność akumulatora w kWh |
0,4 |
4 752 mm
|
|
1 938 mm
|
|
1 621 mm
|
|
Długość w mm |
4 752 |
Szerokość w mm |
1 938 |
Wysokość w mm |
1 621 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 138 |
Rozstaw osi w mm |
2 864 |
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 095 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 560 |
Ładowność w kg |
540 |
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
100 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 400 / 100 |
Pojemność bagażnika w l |
525–1 430 |
Pojemność zbiornika w l |
68 |
1 | |
---|---|
Typ napędu |
Benzynowy |
Moc w kW (KM) |
353 (480) |
Moment obrotowy w Nm |
620 |
Skrzynia biegów |
8-stopniowa, automatyczna |
Rodzaj napędu |
na wszystkie koła |
1 | |
---|---|
Cylindry |
6 |
Pojemność w cm³ |
2 993 |
Moc znamionowa w kW (KM) / obr/min |
353 (480) / 6 250 |
Znamionowy moment obrotowy w Nm / obr/min |
620 / 2 750 - 5 450 |
Przyspieszenie 0-100 km/h w s |
4 2 |
---|---|
Przyspieszenie 0 - 100 km/h metodą „1-foot rollout” w sekundach |
3,7 |
Prędkość maksymalna w km/h |
250 |
1 , 3 | |
---|---|
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km |
10,9–10,7 |
Emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km |
247–243 |
Hałas przejściowy w dB (A) |
70 7 |
Stacjonarny poziom hałasu w dB (A) /1/min |
82 / 3 750 7 |
4 754 mm
|
|
1 927 mm
|
|
1 618 mm
|
|
Długość w mm |
4 754 |
Szerokość w mm |
1 927 |
Wysokość w mm |
1 618 |
Szerokość w mm / z lusterkami |
2 138 |
Rozstaw osi w mm |
2 864 |
Masa własna pojazdu w kg 5 |
2 085 |
Dopuszczalna masa brutto w kg |
2 500 |
Ładowność w kg |
490 |
Uchwyt na relingi dachowe bez relingów w kg |
100 |
Masa przyczepy, opcjonalnie hamowanej fabrycznie do 12% / obciążenie haka w kg 6 |
2 400 / 100 |
Pojemność bagażnika w l |
525–1 430 |
Pojemność zbiornika w l |
65 |
KOŁA I OPONY BMW.
Opony w naszych pojazdach poddajemy rygorystycznym testom obejmującym do 50 różnych kryteriów jakościowych – to znacznie więcej niż przewiduje obowiązujący w całej UE wymóg jednolitego oznakowania opon. Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat właściwości opon stosowanych w BMW.
Zużycie energii i emisja CO₂
BMW X4 M Competition:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,8–10,5
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 247–238
BMW X4 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,8–10,5
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 247–239
BMW X4 M40i:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 9,5–8,7
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 215–198
BMW X4 M40d:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 7,7–7,0
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 202–183
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO₂, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. wartości NEDC w certyfikatach zgodności WE nie będą już obowiązywać.
Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa i energii oraz oficjalnej emisji CO₂ nowych samochodów osobowych uzyskać można we wszystkich salonach sprzedaży BMW.
Podane osiągi, zużycie paliwa i emisja CO₂ obowiązują dla samochodów ze standardową skrzynią biegów.